Lisää paskaa cryxmetaa, pDenny
Re: Lisää paskaa cryxmetaa, pDenny
Jännä. Näköjään muokkasin tota vanhaa listaa enkä tehnyt uutta viestiä. Eli edellisessä viestissä muutettu lista. Nightmare ulos - sata mäkkäriä sisään.
Lukemisen helpottamiseksi linkitetään se lista tähänkin viestiin. Ideoita siitä siis edellisessä.
Warwitch Deneghra (*5pts)
* Deathripper (4pts)
* Deathripper (4pts)
* Skarlock Thrall (2pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Greygore Boomhowler & Co. (Boomhowler and 9 Grunts) (9pts)
Mechanithralls (Leader and 5 Grunts) (3pts)
* 3 Brute Thrall (3pts)
Necrosurgeon & 3 Stitch Thralls (2pts)
Captain Rengrave (2pts)
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist (2pts)
Master Gunner Dougal MacNaile (2pts)
Pistol Wraith (3pts)
Pistol Wraith (3pts)
Warwitch Siren (2pts)
Warwitch Siren (2pts)
Mielipiteitä?
Lukemisen helpottamiseksi linkitetään se lista tähänkin viestiin. Ideoita siitä siis edellisessä.
* Deathripper (4pts)
* Deathripper (4pts)
* Skarlock Thrall (2pts)
* 3 Brute Thrall (3pts)
Captain Rengrave (2pts)
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist (2pts)
Pistol Wraith (3pts)
Pistol Wraith (3pts)
Warwitch Siren (2pts)
Warwitch Siren (2pts)
Mielipiteitä?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- Ihme_apina
Hyi V*ttu.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Tää on vähän se reaktio mitä tällä listalla haetaankin. Tuntuu että se on tän faktionkin idea ihan suoraan sanottuna. Ja onhan tossa listassa vähemmän jaskoja ni pakkohan sen on mennä parempaan suuntaan, eiks niin Hermanni..?Ihme_apina kirjoitti:Hyi V*ttu.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Olli joskus sanoi, että Brutet ei pääse ikinä lyömään, mutta koko ton mäkkäriyksikön rooli on hinailla reservissä necrosurgeonien kanssa. Nercot kerää nysseistä ja boomiksista corpseja ja sit ku mäkkäreitä on enemmän ku vihollisella on armeijassa hyökkäyksiä ni ne juoksee sen 12" etulinjaan. Sit ne attritioi omalla tyylillään.
Toistakymmentä niitä pitäisi joka tapauksessa olla ja niiden tappamisen pitäisi olla kohtuullisen haastavaa, koska siellä endgamessa pitäisi vastustajan löytää vielä ratkaisu necrosurgeoneihin.
Toistakymmentä niitä pitäisi joka tapauksessa olla ja niiden tappamisen pitäisi olla kohtuullisen haastavaa, koska siellä endgamessa pitäisi vastustajan löytää vielä ratkaisu necrosurgeoneihin.
Ihan suht uskottavalta toi alkaa näyttää. Voidaan tosin ottaa matsi mun pHaleyta vastaan ja katotaan kuinka paljon toi lista kestää pow10 ampumista =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mä luulen, et pHaley tulee olemaan mulle huono matchuppi, vaikka mä miten rakentaisin sitä vastaan. Voisi sitä kyllä kokeilla ihan mielenkiinnosta. Tää lista on se, joka sen tod näk koittaisi kopata.
Mommissa oli ihan siisti sivuhuomautus miten eGoreshade vois olla ihan hyvä pHalea vastaan. Phantom Hunter Leviathaniin joka pyssyttelee mistään välittämättä Haleytä kunnes akkaa rupee pikkuhiljaa ahdistamaan ja juoksee nurkkaan itkemään ja unohtaa TBn. Also 24042908924 miljoonaa banea jotka tekee lisää baneja.petskules kirjoitti:Mä luulen, et pHaley tulee olemaan mulle huono matchuppi, vaikka mä miten rakentaisin sitä vastaan. Voisi sitä kyllä kokeilla ihan mielenkiinnosta. Tää lista on se, joka sen tod näk koittaisi kopata.
Emmä tiä eGoresta oikeesti mut eiks toi iha ok vois pärjätä eAspyn huonoimmalle matchupille?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ei ne oikeen pääsekkää, mut mulla ne on yleensä ollu koppaamassa isoja luoteja jostain muualta. Tossa isot luodit koppaa kanat ja, no brutet.petskules kirjoitti:Olli joskus sanoi, että Brutet ei pääse ikinä lyömään, mutta koko ton mäkkäriyksikön rooli on hinailla reservissä necrosurgeonien kanssa. Nercot kerää nysseistä ja boomiksista corpseja ja sit ku mäkkäreitä on enemmän ku vihollisella on armeijassa hyökkäyksiä ni ne juoksee sen 12" etulinjaan. Sit ne attritioi omalla tyylillään.
Tiiä sit jos niit pitää oikeesti kaukana, niinku nyssien takana. Voi olla et ne pääsee lategameen ja sit ehkä pääsee herkuttelee pow 24 combostrikeillä. Vastustajan ilme on aina sen arvonen, ku kaks pinnan brutee menee ja poistaa jonku hevijaskan.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mä en kyl kans oikeen usko Bruteihin (tai tuntuu ett se on joko 0 tai 9 mut ei mitään välistä). Musta kuulostais kauheen siistiltä vaihtaa noi Brutet toiseen jengiin mäkkäreitä, niin sais loppupelissä vähän jaettua jengiä sinne tänne, eikä mennä siinä 30 modelin CMD7-läjässä.
Miks mäkkärit on niin halpoja...? :<
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mat 5 def/arm 12.TheEmu kirjoitti: Miks mäkkärit on niin halpoja...? :<
ei pdennyä lasketa.
Emt... tuli otettua turpaan just tolta uusimmalta listalta mut ei se lista oikein ahistanu... ainakaan Kaelyssaa vastaan. Pelaaminen Cryxiä vastaan jossa ei ollut baneja tuntui juhlalta. Joo olihan noita mechanithralleja aika paljon mut mun ois vaan pitäny tajuta ampuu ekaks ne lääkärit. Ja sit kaikki ne loitsuilla ja Eiryksellä hölmöilyt... mä uskon et oisin jopa voinu voittaa jossen ois niit kriittisimpii hölmöilyi tehny. Ja mun mielestä jos Cryx on voitettavissa niin listassa on vikaa hahahaha :)
No ei vaiskaa. Ihan perseestä noi oli (siis tapella niitä vastaan). Kaikenlaisia mörököllejä jotka ei vain suostu kuolee (se tough) ja sit jos suostuu kuiteski... ni ei suostukkaa koska nekrokirurgit. Plus kaikki noi Dennyn debuffit....
Mut jokut Cygnarin sähkökarnevaalit (aka L Nemo + 2x stormwall) tekee kyllä tolle kamalaa jälkeä veikkaan. Vai onko sulla joku toinen lista takataskussa sitte semmosia matchuppeja varten? :P
No ei vaiskaa. Ihan perseestä noi oli (siis tapella niitä vastaan). Kaikenlaisia mörököllejä jotka ei vain suostu kuolee (se tough) ja sit jos suostuu kuiteski... ni ei suostukkaa koska nekrokirurgit. Plus kaikki noi Dennyn debuffit....
Mut jokut Cygnarin sähkökarnevaalit (aka L Nemo + 2x stormwall) tekee kyllä tolle kamalaa jälkeä veikkaan. Vai onko sulla joku toinen lista takataskussa sitte semmosia matchuppeja varten? :P
Hän on puhunut.
-
Der Dexter
en mäkään nyt ihan kybällä vakuuttunu noista bruteista, kun pelattiin tänään, mutta kyllä ne omalla tavallaan ahdistaa kyl, ja toisaalta vie huomiota jotenkin poies niistä oikeista uhista tossa listassa, tai on sitten vaan sen 2/3 aallon uhkana.
Konseptina kyllä tykkään tosta kerää mäkkäreitä miljoona teemasta, kunnes vastustaja ei enää voi niitä kunnolla poistaa, ja treenillä kyllä ton pitäis olla aika vinkee setuppi (lue vihattava).
Toisaalta sen 3 bruten hinnalla saa kyllä melkeen sepaluksia jo...
Mutta onhan niillä käyttöäkin, niillä voi vaiks opetella suojaamaan nodeja, 2 eteen seisomaan, niin ei oo ihan triviaalia poistaa nodejakaan, ja estäähän noi aina trampleja, tosin on siel kyl joo boomikset.
Konseptina kyllä tykkään tosta kerää mäkkäreitä miljoona teemasta, kunnes vastustaja ei enää voi niitä kunnolla poistaa, ja treenillä kyllä ton pitäis olla aika vinkee setuppi (lue vihattava).
Toisaalta sen 3 bruten hinnalla saa kyllä melkeen sepaluksia jo...
Mutta onhan niillä käyttöäkin, niillä voi vaiks opetella suojaamaan nodeja, 2 eteen seisomaan, niin ei oo ihan triviaalia poistaa nodejakaan, ja estäähän noi aina trampleja, tosin on siel kyl joo boomikset.
Aliquando Insanire Iucundum Est
CMD 6.TheEmu kirjoitti:...30 modelin CMD7-läjässä.
Kyl noiden käytännön pelaaminen on aika painajaismaista ton commandin ja sen faktan kanssa et parikymment nappia pitäis jossain vaiheessa siirtää takarivistä eturiviksi, mut muuten ja treenin kanssa tuntu et ois ihan potentiaalinen setuppi.
Oon miettiny Harroweriakin tähän listaan, koska sillä kuitenkin ois ghost shot juuri niihin Dennymäisen kivoihin assassinaatioihin, mut sit se threat 15" vähän ahdistaa. Ja focustahan tolla ei oo yhtään jaettavaksi.
Ja kyllä ne brutet nyt pääs kaikkea lyömään. Kolmessa pelissä niitä tapettiin 1-2. En muista. Kolmisen kertaa niihin tehtiin tasan 7 damagea. :P
Cygnar on loppupeleissä se ainoa faktio joka eniten pelottaa, mut kyllä sieltäkin pitää olla aika spesifi stuppi, että tuntuis mahdottomalta. Ei kaksi stormwallia pelota lainkaan, jos mä vaan saan chargeta. pHaleyta vastaan oon vähän metaillu et otan sen feattiin ja assassinoin squiren (mahdotonta, maybe?), niin sillä on seuraavalla vuorolla FOC 5 ja temporal barrier ei enää vituta kovin paljon (eli kaikki kyttää niitä chargeja stormwalleihin sillä vuorolla).
Viimeisin versio listasta pärjää testeissä ihan hyvin. Eilen pelasin Jaakon eHaleytä vastaan, eikä missään vaiheessa peliä ahdistanut ylettömän paljoa. Featin voi ottaa ihan kivasti vastaan, kun ei kuitenkaan oo mitään supertärkeää menetettävää, ja niiden tilalle mitä menettää tulee mäkkäreitä. Ja lisäksi jos vastafeattaa niin eHaleyn featin jälkeisellä vuorollakaan ei paljon tapahdu.
Jaakko sai ihan kohtalaisen sauman assassinaatioon, joka kuitenkin tällä kertaa epäonnistui.
Jos vastustaja ei olisi superhyvä cygnarin kanssa tai jos se pelaisi stormwallia, niin ahdistaisi mahdollisesti jopa vähemmän. (Stormwallia on helppo debuffata pDennyllä ja se on aika susi vaikka grippling graspin kanssa).
Jaakko sai ihan kohtalaisen sauman assassinaatioon, joka kuitenkin tällä kertaa epäonnistui.
Jos vastustaja ei olisi superhyvä cygnarin kanssa tai jos se pelaisi stormwallia, niin ahdistaisi mahdollisesti jopa vähemmän. (Stormwallia on helppo debuffata pDennyllä ja se on aika susi vaikka grippling graspin kanssa).
Mä tykkäsin tosta Teron mäkkäri-ideasta jo etukäteen ja nyt pelin jälkeen vielä enemmän. pDennyllä on Crippling Graspilla (ja Shadow bindilla) keinot alentaa kohteiden deffiä late gamessa, joten nuo toimivat tosi hyvin attritiossa. Ja necrosurgeonit saavat mäkkäreille aika mauttoman pitkän threat rangenkin.petskules kirjoitti:Viimeisin versio listasta pärjää testeissä ihan hyvin. Eilen pelasin Jaakon eHaleytä vastaan, eikä missään vaiheessa peliä ahdistanut ylettömän paljoa. Featin voi ottaa ihan kivasti vastaan, kun ei kuitenkaan oo mitään supertärkeää menetettävää, ja niiden tilalle mitä menettää tulee mäkkäreitä.
Ehkä isoin juttu Tero sulla on pelata riittävän varmaa peliä, ettei pDenny kuole niin helposti. Statit ovat kuitenkin siskonsa luokkaa, vaikka Stealth toki auttaakin. Riittävästi focusta ja etenkin riittävästi etäisyyttä, niin hyvä tulloo. Toki listalla pitää pelata paljon, että sen saa toimimaan nopeasti.
Ite oisin voinu pelata ton pelin vähän fiksummin kiinnittämällä vielä enemmän huomiota keitä ammun. Cygnarilla kuitenkin on välineet poistella sooloja sun muuta aika kovalla prosentilla mistä tahansa. Ja joo toki se assassinaatio ois pitäny hoitaa paremmin. No tulipa hävittyä listalla yksi peli, niin ei tuu liian ylimieliseksi =)
Kannattaa Stormwallia vastaan muistaa kuitenkin ne Coverin firet. Sun pitää suht hyvin saada mäkkäreitä seinän ympärille, että pääset niiden läpi jotain kautta kimppuun.petskules kirjoitti: pHaleyta vastaan oon vähän metaillu et otan sen feattiin ja assassinoin squiren (mahdotonta, maybe?), niin sillä on seuraavalla vuorolla FOC 5 ja temporal barrier ei enää vituta kovin paljon (eli kaikki kyttää niitä chargeja stormwalleihin sillä vuorolla).
PP:n foorumeilta löytiy mielenkiintoinen lista:
* Nightwretch (4pts)
* Nightwretch (4pts)
Satyxis Raiders (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Satyxis Raider Sea Witch (2pts)
Steelhead Riflemen (Leader and 9 Grunts) (9pts)
Toi on muuten sama lista kuin mulla, mutta koko soolohelvetin (2x pistolwraith, 2 x warwitch siren, gorman, rengrave, skarlock, 3 brutea) tilalla on steelhead riflemenit ja satyxikset!
Toi on kyllä aika vittumainen lista. En kyllä aio pudottaa kaikkia noita sooloja, mutta kyllä mua tietyssä mielessä hotsittaa tosi paljon etenkin riflemenien laittaminen listaan. Mitenköhän mä oon ne dissannu, ku oon ettiny ampuvia vaihtoehtoja listaan? Mahtuuko noi riflemenit tekemään töitä enää pöydällä? Ne voisi kyllä ottaa boomhowlereilta ampumisvastuun ja ampua etenkin kovia kohteita POW 11 CRA:illa.
Mitä tosta mun listasta sit voisi pudottaa, mun mielestä 3 brutea, yhden sirenin, yhden pistolwraithin ja ehkä skarlockin? Mitä muut on mieltä?
* Nightwretch (4pts)
* Nightwretch (4pts)
Satyxis Raiders (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Satyxis Raider Sea Witch (2pts)
Steelhead Riflemen (Leader and 9 Grunts) (9pts)
Toi on muuten sama lista kuin mulla, mutta koko soolohelvetin (2x pistolwraith, 2 x warwitch siren, gorman, rengrave, skarlock, 3 brutea) tilalla on steelhead riflemenit ja satyxikset!
Toi on kyllä aika vittumainen lista. En kyllä aio pudottaa kaikkia noita sooloja, mutta kyllä mua tietyssä mielessä hotsittaa tosi paljon etenkin riflemenien laittaminen listaan. Mitenköhän mä oon ne dissannu, ku oon ettiny ampuvia vaihtoehtoja listaan? Mahtuuko noi riflemenit tekemään töitä enää pöydällä? Ne voisi kyllä ottaa boomhowlereilta ampumisvastuun ja ampua etenkin kovia kohteita POW 11 CRA:illa.
Mitä tosta mun listasta sit voisi pudottaa, mun mielestä 3 brutea, yhden sirenin, yhden pistolwraithin ja ehkä skarlockin? Mitä muut on mieltä?
Sä kyl haluut kaks pistol wraithia, kaks sireeniä ja skarlockin.
Pwn voi ehkä pudottaa mut denny haluu kaiken joka säästää sen focusta. Ilman skarlockia joudut heittää ghost walkkia focuksilla.
Plus croet on tottakai parempia ku steelhead riflemanit.
Pwn voi ehkä pudottaa mut denny haluu kaiken joka säästää sen focusta. Ilman skarlockia joudut heittää ghost walkkia focuksilla.
Plus croet on tottakai parempia ku steelhead riflemanit.
Riflemenejä voinee kyl pelata myös minimikoossa ja siinä voittaa pikkasen hinnassa. Kun cryxillä ei ole yksikköbuffeja, vaan debuffeja, niin ei isosta yksiköstä varsinaisesti merkittävää hyötyä edes ole. Tuskin oot kuitenkaan tarvimassa kymmenen ukon CRA:ta, kun pienemmät on tehokkaampia.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Nää soololistat on kiehtovia. Etenkin Rengraven käyttö. Mihin se kelpaa? En kysy pilkatakseni vaan oppiakseni. Mäkkärit on huippuja jos niitä pelaa oikein ja uskon et Graspaamalla saa aika hyvin isot uhat niinku Thresherit ja Thunderheadin pois.
Mites muuten Withershadow? Olisko siitä mihinkään?
Mites muuten Withershadow? Olisko siitä mihinkään?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Tossa listassa on tietty runko, jonka jälkeen aletaan ottaa vaan juttuja, jotka osaa ampua kovaa hyvällä threat rangella ja mieluiten niin, että sille ei voi tehdä mitään.
Rengravella on hand gun (RNG 12 POW 12), eli cryxin mittakaavalla kova pyssy. Lisäksi sillä on jostain syystä ghost shot, eli ignoraa LOSin. Sitä knockattua, -5 ARM casteria on kivempi ampua jos se on luullut, että siihen ei saa laukauksia. Threat 18".
Combine vois olla kiva, jos ei olis jo toisessa listassa. pDenny pärjää muutenkin mun mielestä paremmin ilman.
Cephalyx overlordit on ihan hilkulla ettei ne oo tossa listassa. Ensinnäkin niillä on hyvät sprayt ja sen lisäksi ne ignoraa LOSin. LOSin ignoroivat sprayt on kovia. Niiden threat range ei ole kuitenkaan kuin 14", joten ne ei ole ihan automaattisesti sisällä.
Oon miettinyt myös bloat thrallia, koska ampuu pitkälle, kovalla POWilla, ja ignoraa intervening modelit.
Rengravella on hand gun (RNG 12 POW 12), eli cryxin mittakaavalla kova pyssy. Lisäksi sillä on jostain syystä ghost shot, eli ignoraa LOSin. Sitä knockattua, -5 ARM casteria on kivempi ampua jos se on luullut, että siihen ei saa laukauksia. Threat 18".
Combine vois olla kiva, jos ei olis jo toisessa listassa. pDenny pärjää muutenkin mun mielestä paremmin ilman.
Cephalyx overlordit on ihan hilkulla ettei ne oo tossa listassa. Ensinnäkin niillä on hyvät sprayt ja sen lisäksi ne ignoraa LOSin. LOSin ignoroivat sprayt on kovia. Niiden threat range ei ole kuitenkaan kuin 14", joten ne ei ole ihan automaattisesti sisällä.
Oon miettinyt myös bloat thrallia, koska ampuu pitkälle, kovalla POWilla, ja ignoraa intervening modelit.