Myönnän että codexit ovat aikas hintavia, mutta minusta supplementti lisukkeineen ei loppuakohtia ole vähäpätöisempi kuin kuin codex itsessään (vrt. 72 sivuinen supplement vs. 104 sivuinen codex). Toki, supplementitkin voisivat kaikki codexin säännöt ettei minun tarvitsisi maksaa fluffilistani pelaamisesta tuplana codexin hintaa...Snowtrooper kirjoitti:Ja taas naavaparrasta on vain haittaa. Supplement kuussa kuulostaa hienolta, kunnes tajuaa että se maksaa saman verran mitä Codex. Jos yksi Codex saa useampia lisäosia ja haluaa ne kaikki...Snowtrooper kirjoitti:Uusi supplement kuukauden välein? Onko GW keksinyt kirjaimellisesti tavan painaa rahaa (pun intended)?
Monen supplementin julkaiseminen tuskin on ongelma, useimmat pelaajat (en nyt jaksa laskea optimoijia) pitäytyvät valitsemassaan leirissä (Evil Sunz, Alaitoc, Salamanders etc.) eivätkä tarvitse kuin sen yhden supplementin (itse haluan IW csm-supplementin ja todennäköisesti annan palttua muille, ei juuri houkuta pelata teräksenvärisiä B.legioonalaisia).
Loppujen lopuksi kaikkia legioonia/craftworldeja/klaaneja nje. voi pelata peruscodexilla, joten mitä väliä supplementilla on kun se ei ole pakollinen?
Plus turha haikailla vanhan WD:n perään, se tuskin palaa vanhoihin uomiin enää kun henkilöstöä uusittiin reippaammalla kädellä... (olin minäkin tilaaja sen loiston päivinä).