Mä oon nyt hämmentynyt. Reachillinen miekka on parempi kuin ilman reachia. Totta helvetissä niillä siis on reach.TheEmu kirjoitti:Kyyyl kai ny pitkässä miekassa voi reachi olla.
Ton soolon (?) taustalla näkyy mäkkäreitä. Oisko se sitten joku perus Desperate Pace, Power Swell, Force Barrier -kitti mitä toi vois jakaa. Oisko UA yhteen unittiin vai kaikille commandilla (luonnollisesti 10). Nii osumabuffin mäkkärit viel tartti ett oisko tohon päälle sit vielä vaikka (vaan) minifiittinä Gangi (ala Retri Halberdiers).
Kaks pinnaa vois olla vähän kallis, oisko pinna sit sopiva hinta? Kuitenki puhutaan halvan unitin buffi-UAsta/soolosta.
Toi soolo on vaan siitä jännä et se kerää sieluja (koska soul caget roikkuu vyöllä). Mua ihmetyttää mitä se niillä tekee. Se voi olla joku taikurisoolo, tai warlock attachment (niitä ei vielä cryxillä ole ja toi vaikuttaa jotenkin sidekickiltä). Se voi tietty olla myös joku pinnan yleinen WA, jolla pari loitsua. Niitä ja vastaavia on näkynyt viime aikoina enemmän.