Kas niinpäs onkin. No nevermind sitten. Noh, Riphorn?attor kirjoitti:Carnivorest ei tuu damaa vaan osumista..
Edit: pBaldur ja Stone skin ja kivillä portataan paikalle.
Kas niinpäs onkin. No nevermind sitten. Noh, Riphorn?attor kirjoitti:Carnivorest ei tuu damaa vaan osumista..
Sä et mee sinne kiinni, ennen ku se kuolee. Circlen ongelma ei oo saada warpwolffia lyömään lähes mitä tahansa pöydällä, vaan se ongelma on nimenomaan, että se murhais sen mitä se lyö.TheEmu kirjoitti:Miten ihmeessä tää faktio toimii?
Warppisuden P+S18 ei riitä tappamaan normaalia heviä yhessä aktivaatiossa. Tällöin vaihtoehdot on lähettää kaks heviä sisään tai Primaloida se eka. Kahella hevillä saan ehkä toisen sprintattua karkuun, mutta joka tapauksessa toinen ~10p hevi jää vastustajan tapettavaksi. Miten tälläsessa tilanteessa otetaan etumatkaa piece tradingissä?
*Emu is confused*
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Tai aina yhtä mukavat blood trackerit..Ihme_apina kirjoitti:Pakko vaan tunkee niit katkarapui listoihin..
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Molemmat listat koostuu pääosin susista, koska niitä oli kiva ja nopea maalata, sekä se on oikeastaan kuitenki just se syy miksi Circlellä lähdettiin leikkimään. Feral tuntui rokkaavan Tendrilsillä kybällä, mutta eKruegerille tuli tungettua vähän meiningillä "ei mulla muutakaan ole". Vaan olin vähän yllättynytkin kuinka kiva se e:lläkin on. MAT7 vaan rokkaa ihan oikeesti. Skinwalkerit sain hirveällä vaivalla ähkittyä maaleihin ja pakkohan ne oli saada listaan mahtumaan: p:llä ne tuntuis toimivan ihan kivasti kun Deflectionillä ei POW10 ampuminen kiinnosta ja Tendrilsillä jalkaväkeä vois kaatua kuin heinää (jos tekis yksiköllä yhtään attackia turnauksessa)... Megalithin arvoin pKruegerille koska p tuntui kaikella jalkaväenpoistollaan mun ykköslistalla mitä pelaisin enemmän. Vaan kuinkas kävikään...Krueger the Stormwrath (*5pts) (=pKrueger)
* Gorax (4pts)
* Feral Warpwolf (9pts)
* Megalith (11pts)
* Pureblood Warpwolf (9pts)
* Warpwolf Stalker (10pts)
Druids of Orboros (Leader and 5 Grunts) (7pts)
Shifting Stones (2pts)
* Stone keeper (1pts)
Shifting Stones (2pts)
Warpborn Skinwalkers (Leader and 4 Grunts) (8pts)
* Warpborn Alpha (3pts)
Druid Wilder (2pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Krueger the Stormlord (*5pts) (=eKrueger)
* Gorax (4pts)
* Feral Warpwolf (9pts)
* Pureblood Warpwolf (9pts)
* Woldwarden (9pts)
Druids of Orboros (Leader and 5 Grunts) (7pts)
* Druid of Orboros Overseer (2pts)
Shifting Stones (2pts)
* Stone keeper (1pts)
Shifting Stones (2pts)
Druid Wilder (2pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Täysin samoilla linjalla. Tokassa pelissä Mölliä vastaan tosiaan fiittasin aika tarkkaan täsmälleen pelipöydän keskipisteestä, mutta ei mulla oo ikinä ollut noin varma olo etten voi kuolla nyt. Monesti oon hinannut Killboxin reunalla peläten kuolemaa, mutta nyt vaan kanki tanassa kenttää haltuun. Stormwall+CounterMagic+Feat on aika uskomaton kombo.petskules kirjoitti:eKrueger on mun mielestä aina ollut Circlen paras caster (nykyään kai eMorvahna lähentelee titteliä kanssa). Uskomaton infantryn poisto jo pelkällä lightning stormilla ja sit denial stormwallin (ampuminen), druidien (magia) ja featin (melee) välillä on mukavan kattava.
Epäyllättävästi tääkin on totta. On tosi siisti pelaa kun peli on oikea aivopähkinä ja sen ratkaiseminen on aikamoinen haaste. Mutta varsinkin kun faktio ei oo kunnolla hyppysissä, on pelaaminen ihan sikahidasta, ja kyllähän se varmaan hidasta on myöhemminkin. Nimimerkillä mun on pakko voittaa nelosrundilla etten deathclockaa itseäni. Erityisen ahdistavaa tää on ku oon tottunut että oon nopeampi pelaamaan kuin vastustaja, eikä mua oo haitannut jos peli venyy. Nyt vaan on pakko saada peli ratkaistua nopeammin.petskules kirjoitti:Toinen et sillä on aina työkalut ihan kaikkeen vuoron alussa. Vaikeinta sillä onkin ajan hallinta, koska hyviä optioita on niin paljon.
Joo, on toi aika jännä mentaliteetti lähteä peliin hakemaan assassinaatiota, mutta kyllä ton Samia vastaan pelatun pelin jälkeen oli vähän fiilis että nyt Tero ois musta ylpeä. Toi Halen tappaminen oli semmonen vähän tyypillisempi "otetaan nyt ku annetaan ja matsi muuten on perseestä", mutta Skarrea lähdettiin tosissaan hakemaan ja sieltä se kaivettiin. Tuntuu että Circlen aloittaminen oli sittenkin ihan hyvä päätös, kun tästä casterkillhömpästä saakin ehkä ihan validin lisän taktiikka-arsenaaliin. Ja toisaalta en enää tiedäkään onko tää niin epäsopivaa mulle: eKruegerin kontrollielementit oli ainakin tosi kiva ja luonteva tapa pelata masiinaa.petskules kirjoitti:Teemu ei osaa casterkillejä, mut teki kuitenkin yhden kakkosen alottavalla (DEF 16 no knockdown ARM 21 casteriin) ja toisen kolmosen alottavalla (eHaleen featissä).
Tää on oikeestaan se, mikä on määrittänyt mun pelityyliä aina. Pelaan parempia vuoroja ja pääsen edelle pelissä pelatessani eKruegeria, mutta sen ~15 napin pyörittämiseen menee niin paljon aikaa, ettei mulla oo mitään saumaa alkaa pelaamaan mitään attritiota -> Oon oppinut tekemään suunnitelmia, millä voittoa kohti tähdätään heti kakkosvuorosta alkaen.TheEmu kirjoitti:On tosi siisti pelaa kun peli on oikea aivopähkinä ja sen ratkaiseminen on aikamoinen haaste. Mutta varsinkin kun faktio ei oo kunnolla hyppysissä, on pelaaminen ihan sikahidasta, ja kyllähän se varmaan hidasta on myöhemminkin. Nimimerkillä mun on pakko voittaa nelosrundilla etten deathclockaa itseäni. Erityisen ahdistavaa tää on ku oon tottunut että oon nopeampi pelaamaan kuin vastustaja, eikä mua oo haitannut jos peli venyy. Nyt vaan on pakko saada peli ratkaistua nopeammin.
En haluis spoilaa mut tilasin ite tokan ja kolmannen vanguardin zerkovan tierii varten, sul ei oo enää mitään jakoo. En kyl välttämät saa kaikkee mahtuun mukaa.TheEmu kirjoitti:Joku semmonen tapahtuma kuukauden päästä mihin tarvis techailla listoi että kerkee vähän värittelemäänki. Perjantaille klikkailin HCn, mutta nyt kun sitä enempi miettii, niin mieluummin pelaisin kyllä tieriturnausta.
Mä pelaan kyl ihan khador/khador, silti kantaminen tekee tiukkaa. Atm pelkästään sorsa/butcher ja tierit tarvis jotain toisenkin boksillisen tilaa mulle.TheEmu kirjoitti: Lauantaina pelataan sitten Iron Gauntlettia. eKrueger on fanavoiton jälkeen ihan triviaalisti ykköscasteri, mutta listaa täytyy vähän katsella. Se neljä heviä on aika hyvä lähtökohta, mutta toisaalta katkiksetkin vähän houkuttaa. Tänään kokeilin Bog Trogeja, ja kyllähän nekin vaan rokkaa. Kakkoslista onkin sitten se vaikeampi. Kantamisten kannalta ois kiva pelaa samaa faktiota, ettei ihan koko maailmaa joudu kantamaan, mutta toisaalta kun kerran on mahdollisuus kokeilla IGtä oikeesti niin oishan se komeeta. Retristä ois eniten pelituntumaa, mutta ei kyllä jaksa kiinnostaa oikeen millään tasolla. Vähän mietiskelinkin eCainea. Siinä on niin itsenäisesti pärjäävä lista ettei mitään rajaa, huonona puolena sitten toki se että on satamiljoonaa riiseniä kannettavaksi, mitä pelaa ehkä kerran-kaks conista. Täytyy varmaan vähän kokeilla ja sovitella laukkuunkin, mutta kyllähän eKrueger-eCaine kuvittelis rokkaavan kybäl?
Sekä la että su on side eventteinä 50 pinna stiimrollerit, johon on ilmesiseti vähän tarkotuskin droppailla tuolta iron gauntletista.TheEmu kirjoitti:Sunnuntaina alkaa varmaan olla jo masiinaähkyä, ja jos siellä kerta pelataan HCta niin vois olla ihan siisti. Mutta kaipa se ihan hyvä ois varoiks techata vähän 50p listakaksikkoa SR-side-event... siis invitationalia varten jos jostain lohkeis paikka. eKrueger varmaan sujahtaa tännekin, ja kai joku eMorvahna vois olla aika perussolidi kakkoseksi. Vähän Bloodtrackereitä ja Skinnareita fiitattavaksi, ja sitten BGksi jok WWrathiä jos kerkee sutia, taikka sitten vaan normisusia.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.