Viime turnauksessa jossa olin ETC pelaajaa vastaan niin lista oli neljä (2k peli härskissä) chapter masteria orbitaleilla bikeillä ja täysvarusteilla istumassa tau commanderin ja darkstriderin kanssa samassa yksikössä ampumassa coverin ignoraavia, toughnessia laskevia twin linked orbitaleja. Armeijassa ei ollut näiden lisäksi muuta kuin riptidejä, broadsideja, ja minimi firewarrior ja scout squadit. Ei sekään nyt hirveän temaattiselta vaikuttanut, ja turpaan antoi minulle urakalla. Ei siihen nyt edes tarvi mitään focin ulkopuolella olevia temppuja että saa tehtyä listan joka ei "tunnu" armeijalta.shiwan kirjoitti:Varmaan suurin osa haluaa, mutta balanssin ollessa mitä on ei siten olla saamassa reiluja matseja juuri koskaan.HerraMauno kirjoitti:Haluun, että armeijat näyttää edes jotenkin armeijoilta. 4 eri codexia samassa listassa on jo liian sekavaa.
Ja todennäköisesti ainoana ihmisenä sotussa joka on koskaan peluuttanut shadowsowrdia turnauksessa tässä edikassa uusilla apo säännöillä voin sanoa että ei se D ase ollut sen arvoinen. Jokainen vastustajani kirosi pelin alussa että tuo on ihan hirveä, ei ymmärrä miksi on sallittu, ja sitten pelin loppuessa sanoi että aika nynny loppujen lopuksi, josta olen itsekin samaa mieltä, se 15 tuuman räjähdys D tai strena 10 ap2 stateilla sattuu omaa armeijaa, ja jos sen laittaa yksin kauas muista, on kuollutta lihaa koska ei voinut tehdä mitään lentävälle tyrantille lensi tuuman päähän etupellistä.
Mutta asiaan palaten, komppaan täällä muitakin että dataslatet ei tosiaankaan monimutkaista peliä niin hiton paljon, preferred enemy ja tank hunters niille jos vastassa mariineja, hatred niitä vastaan jos olet mariini, voi ei, hiiiiiirveä muistaminen. Ja sen 10+ croissantin nähtyäni ei ole juuri mikään enää pelottanut, ja minä sentään olen pelannut farsighttia kolmella riptidellä vastaan. Juustoituus ei siis ole jäävi argumentti, säännöt eivät ole liian monimutkaisia, joten mitä jää jäljelle? Ne jotka nyt vain itkevät kaikkea uutta tässä edikassa tullutta vastaan, vaikkeivat turnauksissa ole ikinä käyneetkään. Ja sitten Malkuth joka tuntuu olevan ainoa dataslateja vastaan oleva henkilö koko threadissa joka itse asiassa ajattelee mitä sanoo eikä vain itke ja valita koska muutos (ja kaikki mitä GW on tehnyt oman lempiedikan jälkeen) on pahasta.