"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Teemun metanurkkaus

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
demel

Re: Teemun metanurkkaus

Viesti Kirjoittaja demel »

[quote="GreenMeanie"]Hei, ei nyt anneta semmosta kuvaa että masiinapiireissä syrjittäis seksuaalivähemmistöjä. Kuitenkin turnausreissuilla voidaan vähän rooleissa joustaa.[/quote]
Todellakin. Siis ei Masi-Nisteissä mitään vähemmistöjä dissata, haltiat vaan on haltioita :)
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Le Sigh
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Rexou

Viesti Kirjoittaja Rexou »

MaSSacRe kirjoitti:Le Sigh
Indeed.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Eikä se oo niin uskottavaa kun juttu menee näin:
PoM on täysin uncompetitive
Harpulla liian vähän Focusta ja huono feat
pKreossilla ei voi voittaa kun kaikki on immuuneja KD:lle
eKreossin Knightit ei osu mihinkään.
eeKreoss taas ei itse tapa ketään...
Täysin kelvottomia, PoM on huono!
Rats keep running!
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Lisäks kuulin luotettavasta lähteestä (=foorumit) että pKreossin fiitti on suoraan huonompi ku eKreossin, koska ylimääräset attackit. Kuitenki autohit-efekti on molemmissa sama. Eikumitessemeni...

No, viikonloppunahan se nähdään, kuinka huonoa toi Pomi oikein on. Ihan siisti se ois ollu saada testattua pKreossia ees kerran ennen turnausta, mutta ei se aina onnistu.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

TheEmu kirjoitti:Lisäks kuulin luotettavasta lähteestä (=foorumit) että pKreossin fiitti on suoraan huonompi ku eKreossin, koska ylimääräset attackit. Kuitenki autohit-efekti on molemmissa sama. Eikumitessemeni...

No, viikonloppunahan se nähdään, kuinka huonoa toi Pomi oikein on. Ihan siisti se ois ollu saada testattua pKreossia ees kerran ennen turnausta, mutta ei se aina onnistu.
Kuinka vaikee sitä knockattua purifioitua casteria on ampua koko armeijalla? Lapsikin osaisi..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

petskules kirjoitti:
TheEmu kirjoitti:Lisäks kuulin luotettavasta lähteestä (=foorumit) että pKreossin fiitti on suoraan huonompi ku eKreossin, koska ylimääräset attackit. Kuitenki autohit-efekti on molemmissa sama. Eikumitessemeni...

Kuinka vaikee sitä knockattua purifioitua casteria on ampua koko armeijalla? Lapsikin osaisi..
Kui vaikee on tappaa H. Reclaimer Snipe-Feat-Golla? Aika vaikee...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

High Reclaimer se vasta huono onkin! Ei nää edes omien pilviensä läpi, miksi se edes osaa tehdä sellaisia. Featilla tuodut ukot vaan tukkii omien chargelinjat, en pelaisi.

Ei siinä 9kpl pow 10 hiteillä itse asiassa niin kovin kova tod näk ole, että HR lähtee vaihtoon.
Rats keep running!
TheEmu

Ei kipeenä oikeen jaksa muutakaan tehdä, niin kai sitä vois jotain pientä kirjoitella Circlestä taas vaihteeksi. Pelasin tiimikevätfanaticissa suht onnistuneesti eMorv+pKrueger-komboa, jossa eMorvahnan listana oli
Morvahna the Dawnshadow (*5pts)
* Gorax (4pts)
* Warpwolf Stalker (10pts)
Reeves of Orboros (Leader and 5 Grunts) (6pts)
Tharn Bloodtrackers (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Warpborn Skinwalkers (Leader and 4 Grunts) (8pts)
* Warpborn Alpha (3pts)
Wolves of Orboros (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Wolf of Orboros Officer & Standard (2pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
War Wolf (1pts)
War Wolf (1pts)
War Wolf (1pts)
ja tykkäsin kyllä listasta ihan sikana. Reevesit ja Trackerit tuo tarpeeksi ranged-elementtejä, mutta toisaalta kaksi isoa meleeyksikköä rokkaa tosi hyvin Carnivorella. Aiempi versio listasta jossa mulla oli sekä Reevesit että Bloodpack tuntui kusevan vähän massa-Stealthiin, mutta nyt siitä ei tuntunut olevan ongelmaa. Shifting Stoneja ois toisaalta kiva olla olemassa, mutta kaikkea ei vaan saa listaan mahtumaan. Lisäbonarina lista tuntu sopivan tosi kivasti mun pelityyliin kun combined arms -jalkaväki grindaa vihua (rerolleilla ja purifikaatiolla ja carnivorella aaaah) hitaasti mutta vakaasti.

Toisena listana mulla oli pKrueger Cryx-dropiksi, ja se mua vähän epäilyttääkin. Pari peliä pääsin kokeilemaan tolla Cryxiä vastaan, eikä se mikään maailman huonoin juttu ollut, mutta ei se ihan loppuun asti vakuuttanutkaan. Alunperin mulla olikin visiona pelata eKruegeria eMorvyn kaverina, ja alan taas vähän kallistua sen suuntaan. Varsinkin nyt turnauksen jälkeen oon alkanut epäilemään, että onko pKrueger sitten parempi Cryx-droppi kuin eKrueger? eKruegerin vahvuutena ois tietty pelata aktiiviset skenut, mitkä ei varsinaisesti oo Morvyn vahvuuksia.

Eli kakkoslistaa tässä Morvylle pitäis miettiä (ja kolmoslistaakin kun joku keksi semmosen formaatin pikkuturnaukseen), joka hoitais Cryxin ja muut Morvyn huonommat matsit (mitä ne sitten onkaan). Janne on hirveesti tohkannut kuinka Cassius on paras asia maailmassa Cryxiä vastaan, mutta mua ahistaa hirveästi jalkaväkiläjän pelaaminen Druidikuplassa. Tai auta armias jos joku Nyssi eksyy kuplan ulkopuolelle, niin voi koko peli kaatua tommoseen. Kromaccia joku törppö on maailmalla fiilistellyt parhaaksi Cryx-countteriksi ikinä, mutta (Teron höpötysten perusteella?) en oo ihan vakuuttunut.

Nojoo, ei mulla sen syvällisempää tähän hätään ollu. Saa kommentoida ja huudella ihan vapaasti!

Regards, Scissors. "
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Itsellä Kromac on ollut ihan ok-cryx droppi, kunnes porukka alko pelaan pSkarrea circleä vastaan. Toki matsi on aika skenuriippuvainen, mutta banet guidancella vaan tappaa sudet ja tough-banet voi katkaista turhan hyvin talkkarien berserk-ketjun. Lisäksi uudet baneratsastajat ahdistaa sikana, koska ne out threattaa sudet (lähinnä siis 6" sprint+3" warpath kikkailun) ja lyö jollain -2 damagee, ilman feattia. Bestialilla toki pystyy estämään, ettei skarre pääse guidancea heittämään, mutta se vaatii, että Kromac istuu pappa-statseillaan 2" sisällä susista, eli turhan etulinjassa.

Näistä syistä alkanut itsekkin pohtimaan, jos reenais eKruegerin cryxi-dropiksi itselle, kun Morvy pystyy aika lailla kaiken muun handlaamaan.

Itse pelasin tosiaan apina-Morvyä fanassa. Lista pelasi todella hyvin, ja wrath aiheutti vastustajalle selvästi päänvaivaa, vaikka osallistui peleihin melko vähän, lähinnä ampumalla ja heittämällä animusta. Toki endgamessa wrathin knocki-fistit helpotti todella paljon juttujen tappamista ja feat-assasinaatio oli helpompi suorittaa knockattuun casteriin, kumma juttu sinällään.

Sun morvy-listaa näyttää kanssa siltä, että sitä haluaisi kokeilla. Ainoa, mikä tosiaan epäilyttää on kivien puute, jolloin talkkari joutuu, eih, chargeamaan kohteeseensa. Itse pari kertaa kokeillut vastaavan laista, mutta reevesien ja koirien tilalla morraig ja pari ryhmää kiviä. Toimi kanssa ihan kivasti, mutta 3 featattavaa sic 'em sooloa ei kuulosta pahalta.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
TheEmu

Skarren control on 12" plus base plus reach on 15", eli Kromaccia pitäis pelata susien etupuolella että Bestialista ois haittaa. Ja sillonki tulee Guidance-baneja nassuun? :)

Warwolffeja mun pitikin fiilistellä, ne on ihan törkeen hyviä. Parhaassa tapauksessa semmonen tappaa kaks modelia jo ennen fiittiä, sit fiitillä yhen lisää ja jää edelleen möllöttämään johonkin. Ihan hyvä diili pinnalla. Ja samaan aikaan Reevesit nakuttaa jalkaväkeä matalaksi omaan tahtiinsa.

Mua oikeestaan enemmän ahistaa Shiftarien puutoksessa, ettei Morvya pysty teleporttaamaan. Jo Fanaticissa tuli muutaman kerran vastaan tilanne "haluisin olla tossa jakamassa rerolleja ja sit vuoron lopuks tossa", mikä ei vaan onnistu ilman kiviä. Bloodtrackereistä sais tietty kivet ja vaikka Morraigin, mutta toisaalta tykkään kyllä listan meiningistä ettei oo yhtään supporttia, vaan jalkaväki vaan grindaa rerrolleilla.

Pienen testailun jälkeen musta alkaa tuntua että tykkään enemmän tosta Gorax+Talkkari-setistä kuin Wrathistä, mutta siiti kuulla muittenkin fiiliksiä tosta.

Regards, Scissors. "
Sopuli

TheEmu kirjoitti:Skarren control on 12" plus base plus reach on 15", eli Kromaccia pitäis pelata susien etupuolella että Bestialista ois haittaa. Ja sillonki tulee Guidance-baneja nassuun? :)
Aivan, entistä huonompi vaihtoehto :D. Kuka maalaa mun reevesit, että pääsen testaan niitä?
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Prkl

TheEmu kirjoitti:Pienen testailun jälkeen musta alkaa tuntua että tykkään enemmän tosta Gorax+Talkkari-setistä kuin Wrathistä, mutta siiti kuulla muittenkin fiiliksiä tosta.
Mulla on enemmänkin inputtia sit kue ehin, mut tähän väliin voin sanoa et wrath on vähän kallis, koska se tarvii kivet healaamaan (muuten iso riski et joku ampuu aspektin paskaks ja toi on vähän meh).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

TheEmu

Mua enemmän ahisti kuin väsyny se oli meleessä (ja no, vielä väsyneempi se on rangedina). Muistan vaan pelin jossa jouduin jättämään Wrathin aktivaation vikaksi (eli en saisi mitään backuppia jos WW feilais), ja ajattelin että kyllähän 20p kolossali pistää 9p enkelin nippuun miten päin vaan. No, pistihän se, mutta ihan coinflippi se tais olla. Tai kyllä se kivemmalta tuntuu kun pistää 10p talkkarilla 20p mammuttia nippuun, eikä ihmettele että tappaakohan oma kolossali vihun hevin. Samaten se knockiability on tosi ankee kun ei oo vapaaehtonen. Muistan vaan ekan pelin tolla. Wrath säntäs innoissaan vapauttamaan Skinwalkereita, jotka oli meleessä jonkun pienen tauhkan kanssa. No, tapoin tauhkan, mutta yhtäkkii kaikki Skinnarit oliki maassa mun _omien_ lyöntien vuoksi. Hyvä sääntöhän toiki on ku sattuu rokkaamaan, mutta aika monesti siit on haittaaki.

Lisäks tosiaan toi on tosi kallis, ja se ampuminen on lähinnä vitsi 20p modelille.

Ei mun siis tarkotus ollu kokonaan tota dumata vaikka aika negatiivinen viesti tulikin. Sinänsä tommonen kestävä iso lötkö ois ihan kiva Morvylistaan, mut en sit tiiä. Kelpaaks skornepelaajille Wrathi Mammuttiin -trade? :)

Regards, Scissors. "
Sopuli

[itkupotkuraivari]Mutta kun se on hankittu, niin sitä olis kiva pelata, mutku se on kallis kaikilla ja talkkari tekee jutut paremmin, byää. Haluu pelata sitä. [/itkupotkuraivari]

EDIT. lisäyksenä mainittakoon, että itse tykkäsin pelata wrathia morvyllä, re-rollatava pow 15 pyssy oli kiva ja fisteillä pysty tarjoon kohteita trackereille viimeisteltäväksi. Lähinnä huomannut, että wrathia ei voi pelata skinien takana, juurikin, knocki-syistä, vaan screeninä pitää käyttää trackereitä, jotka ehtivät pois alta/ painostavat vastustajan linjan kauemmas wrathistä.
Viimeksi muokannut Sopuli, Pe 28.03.2014 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-HP
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Sopuli kirjoitti:[itkupotkuraivari]Mutta kun se on hankittu, niin sitä olis kiva pelata, mutku se on kallis kaikilla ja talkkari tekee jutut paremmin, byää. Haluu pelata sitä. [/itkupotkuraivari]
Luulisi eMorvahnan rerollien kera Worldwrathin pistävän jokun Angeliuksen nippuun aika pirusti todennäköisemmin kuin melkein mikä tahansa muu colossaali pistäisi. Judiksella toki etu kuoron takia ja Mammutilla monen initialin takia (ainakin jos huomioi paingiverit). Joku superöveri Stormwall voi ihan helposti leipasta yhen boostatun iskun ohi kahesta ja se onkin sit siinä.

Ja tais se Pagani ton saada ihan hyvin toimimaan vaikka viime WTC:ssä...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Celebdae kirjoitti:Luulisi eMorvahnan rerollien kera Worldwrathin pistävän jokun Angeliuksen nippuun aika pirusti todennäköisemmin kuin melkein mikä tahansa muu colossaali pistäisi. Judiksella toki etu kuoron takia ja Mammutilla monen initialin takia (ainakin jos huomioi paingiverit). Joku superöveri Stormwall voi ihan helposti leipasta yhen boostatun iskun ohi kahesta ja se onkin sit siinä.
Ja Khadorilla ja trolleilla ja retrillä on enemmän powia ja voivat buffata sitä.

Kaikki muut faktiot voi muuten vaan buffaa.

Arkkienkeli voi ehkä olla paskempi.

Ja niiden lyönnit ei tosiaan debuffaa omia joukkoja hehtaarin säteellä.

Toi on taas tosi circlemäinen. Hirveen vaikee käyttää, mut tosi hyvä sillon ku kaikki menee täydellisesti. (jolloin joku sit itkee et se on ihan OP ja itel tekee lähinnä mieli itkeä).

TheEmu

Celebdae kirjoitti:Luulisi eMorvahnan rerollien kera Worldwrathin pistävän jokun Angeliuksen nippuun
Niinhän sitä luulis, mut... Maksan chargen ja boostaan initialit, jonka jälkeen mulla jää yks Fury ostamaan uus boostaamaton kuti. Boostatut, rerollattavat 8+:t osuu heittämällä, mutta kyllä tossa tilanteessa täytyy joko saada se rerollittava boostaamaton 8+ osumaan, taikka sit heittää hyvät damagerollit niihin kahteen osuneeseen lyöntiin.

Totta kai muillakin kolossaleilla on samoja ongelmia, mutta ei se silti varsinaisesti mun ongelmia vähennä :)

Paganin Wrathifiilistelyjen takia mä oikeestaan tätä oonki pyöritelly. Kyllä siinä joku idea täytyy kuitenkin olla, jos Paganin mielestä Wold Wrath on paras asia ikinä Morvyn Battlegrouppiin.

Regards, Scissors. "
Prkl

TheEmu kirjoitti:Ei kipeenä oikeen jaksa muutakaan tehdä, niin kai sitä vois jotain pientä kirjoitella Circlestä taas vaihteeksi. Pelasin tiimikevätfanaticissa suht onnistuneesti eMorv+pKrueger-komboa, jossa eMorvahnan listana oli
Morvahna the Dawnshadow (*5pts)
* Gorax (4pts)
* Warpwolf Stalker (10pts)
Reeves of Orboros (Leader and 5 Grunts) (6pts)
Tharn Bloodtrackers (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Warpborn Skinwalkers (Leader and 4 Grunts) (8pts)
* Warpborn Alpha (3pts)
Wolves of Orboros (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Wolf of Orboros Officer & Standard (2pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
War Wolf (1pts)
War Wolf (1pts)
War Wolf (1pts)
ja tykkäsin kyllä listasta ihan sikana. Reevesit ja Trackerit tuo tarpeeksi ranged-elementtejä, mutta toisaalta kaksi isoa meleeyksikköä rokkaa tosi hyvin Carnivorella. Aiempi versio listasta jossa mulla oli sekä Reevesit että Bloodpack tuntui kusevan vähän massa-Stealthiin, mutta nyt siitä ei tuntunut olevan ongelmaa. Shifting Stoneja ois toisaalta kiva olla olemassa, mutta kaikkea ei vaan saa listaan mahtumaan. Lisäbonarina lista tuntu sopivan tosi kivasti mun pelityyliin kun combined arms -jalkaväki grindaa vihua (rerolleilla ja purifikaatiolla ja carnivorella aaaah) hitaasti mutta vakaasti.

Toisena listana mulla oli pKrueger Cryx-dropiksi, ja se mua vähän epäilyttääkin. Pari peliä pääsin kokeilemaan tolla Cryxiä vastaan, eikä se mikään maailman huonoin juttu ollut, mutta ei se ihan loppuun asti vakuuttanutkaan. Alunperin mulla olikin visiona pelata eKruegeria eMorvyn kaverina, ja alan taas vähän kallistua sen suuntaan. Varsinkin nyt turnauksen jälkeen oon alkanut epäilemään, että onko pKrueger sitten parempi Cryx-droppi kuin eKrueger? eKruegerin vahvuutena ois tietty pelata aktiiviset skenut, mitkä ei varsinaisesti oo Morvyn vahvuuksia.

Eli kakkoslistaa tässä Morvylle pitäis miettiä (ja kolmoslistaakin kun joku keksi semmosen formaatin pikkuturnaukseen), joka hoitais Cryxin ja muut Morvyn huonommat matsit (mitä ne sitten onkaan). Janne on hirveesti tohkannut kuinka Cassius on paras asia maailmassa Cryxiä vastaan, mutta mua ahistaa hirveästi jalkaväkiläjän pelaaminen Druidikuplassa. Tai auta armias jos joku Nyssi eksyy kuplan ulkopuolelle, niin voi koko peli kaatua tommoseen. Kromaccia joku törppö on maailmalla fiilistellyt parhaaksi Cryx-countteriksi ikinä, mutta (Teron höpötysten perusteella?) en oo ihan vakuuttunut.

Nojoo, ei mulla sen syvällisempää tähän hätään ollu. Saa kommentoida ja huudella ihan vapaasti!
Mä en kans oo täysin vakuuttunu pKruegerista vältsy. Sil on niin nopanheittoa ne pow 10:t et paljon niitä tulee ja riittääkö se vaikkas ARM 16:sta läpi. POW12 ois paljon maukkaampi. eKrueger kakkoslistana vois olla ihan jees (se on kuitenkin Circlen toisix paras caster). Sit sul ei oo mitään överianticryxiä, joten kannattaa varautua pelaamaan WTC:ssä PALJON cryx-matseja. (ainakin mun kokemus on, et jos on joku heikko matsi WTC:ssä ni niitä tule paljon eteen).

Voisko toi eMorvy ottaa cryxejä? Sil on gatorman witch doctor, paljon hyviä hyökkäyksiä ja hyvä attritio. AInoa, et se ei sit paljon hyödy carnivoresta (eikä siten pääse healaamaan / rerollaamaan niin paljon) ja pelkää ihan kuollakseen excarnatea (paljon kohteita, eikä pääse purgen alta pois).

Cassiuksella voi toki pelata yhtä yksikköä (nyssejä) pilven ulkopuolellakin, kun niille on Witch Doctor.

Kromac on ihan hyvä cryxiä vastaan, mut oon skeptinen et kuuluuko sen voittaa vaikka eGaspy. Mut kyl sen kanssa cryxiläisillä on paljon ongelmia. Pari peliä oon sillä voittanutkin tosi nätisti cryxiä vastaan. Sun kantsii ehkä kokeilla sitä, ehkä sä osaat varoa ranged assassinaatioita (jotka on sen casterin kanssa nr 1 syy miksi häviän). Se ei vaan ARM 14 kanssa kestä yhtäkään osumaa. Etenkään jos se fiittaa ittensä 8 hipariin. Mut kaipa sil voi onnistuu jos osaa kämpätä ja pelata safetyä paremmin.

Toi sun eMorvy-lista näyttää tosi kivalta, mut mua hotsittais vaihtaa Morraig sisään Witch docin ja jonkun nöyhdän sijasta.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

TheEmu kirjoitti:
Celebdae kirjoitti:Luulisi eMorvahnan rerollien kera Worldwrathin pistävän jokun Angeliuksen nippuun
Niinhän sitä luulis, mut... Maksan chargen ja boostaan initialit, jonka jälkeen mulla jää yks Fury ostamaan uus boostaamaton kuti. Boostatut, rerollattavat 8+:t osuu heittämällä, mutta kyllä tossa tilanteessa täytyy joko saada se rerollittava boostaamaton 8+ osumaan, taikka sit heittää hyvät damagerollit niihin kahteen osuneeseen lyöntiin.

Totta kai muillakin kolossaleilla on samoja ongelmia, mutta ei se silti varsinaisesti mun ongelmia vähennä :)

Paganin Wrathifiilistelyjen takia mä oikeestaan tätä oonki pyöritelly. Kyllä siinä joku idea täytyy kuitenkin olla, jos Paganin mielestä Wold Wrath on paras asia ikinä Morvyn Battlegrouppiin.
No siis jos nyt miettii sitä kuin paljon on oikeesti high def hevei jotka on immuunei knockille niin...
Eikös tossa tapaukses sitä paitti kannata buustaa charge ja rerollailla muita buustaamatta osumaa? Olettaen et morvy ei oo jossain 5 pinnas, vaik se yleensä toki onki.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”