Ei se kai paljoa muuta tehnyt kun oli itse pelaamassa, kirjasi tuloksia ja oli aktiivisena itse parittamassa ihmisiä pelaamaan. Mun oli tarkoitus ottaa koppia tosta Iron Arenasta tänä vuonna, mutta piti joustaa kaveriporukan Italianmatkan takia. Ehkä ensi vuonna...shoddie kirjoitti:Mites kuhapekoni sitä sitte hoiteli viime vuonna?
Ropecon 2014 turnaukset
Re: Ropecon 2014 turnaukset
- GreenMeanie
Juu, ihan kivasti meni viime vuonna vaikkei pelaajia ihan hirveesti ollutkaan. Viime vuonna tosiaan tein nimilappuja idealla ''helpompi löytää vastustajat'' ja ihan normi A4 tuloslappuja johon merkata ensin pelihalu ja lopuksi kirjata tulokset, mutta molempia tuntu ihmiset jonkun verran vierastavan vaikka ihan hyvin lopulta toimivatkin. Sanoisin että tärkein homma ton areenan suhteen on että siel ois vähintään yks, mielellään pari jantteria jotka aktiivisesti koittaa parittaa pelejä ja promotee vapaata pelaamista, koska pelien ettiminen on mun mielessä se isoin ongelma. Vaikka suurin osa masiinaporukasta pelailis varmaan ihan mielellään turnauksien ulkopuolellakin on vähän vaikeeta mennä keskeyttään eri porukoiden meta vaan kyselläkseen kiinnostusta rentoon pelailuun kun joku Hebe/Tatu/Minä huutaa huonoa WTC metaansa alkoholin voimalla.JArrow kirjoitti:Ei se kai paljoa muuta tehnyt kun oli itse pelaamassa, kirjasi tuloksia ja oli aktiivisena itse parittamassa ihmisiä pelaamaan. Mun oli tarkoitus ottaa koppia tosta Iron Arenasta tänä vuonna, mutta piti joustaa kaveriporukan Italianmatkan takia. Ehkä ensi vuonna...shoddie kirjoitti:Mites kuhapekoni sitä sitte hoiteli viime vuonna?
Jos tänäkin vuonna saatte palkintoja Areenaan niin suosittelisin että niitä mainostettaisiin enemmän ja että ne jaetaan edelleen niille jotka pelaa eniten pelejä uusia vastustajia vastaan.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ei saada ku ei kukaan kysele perään.GreenMeanie kirjoitti: Jos tänäkin vuonna saatte palkintoja Areenaan niin suosittelisin että niitä mainostettaisiin enemmän ja että ne jaetaan edelleen niille jotka pelaa eniten pelejä uusia vastustajia vastaan.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Pistäkään mulle tällaset tiedot masiinaturnauksista :
Turnauksen nimi, järjestäjä, järjestäjän yhteystiedot (email), kuvaus turnauksesta, ja alku- ja loppuaika (päivä + kello).
vaikkapa emaililla : [email protected]
Niin, ja about nyt.
Turnauksen nimi, järjestäjä, järjestäjän yhteystiedot (email), kuvaus turnauksesta, ja alku- ja loppuaika (päivä + kello).
Niin, ja about nyt.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Ilmoitin itseni vetämään sunnuntain turnauksen.
Koska aloitteen tempaaminen on kivaa ;)
Koska aloitteen tempaaminen on kivaa ;)
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Jep, tulee vartin sisään.smaxx kirjoitti:Pistäkään mulle tällaset tiedot masiinaturnauksista :
Niin, ja about nyt.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Laitoin. Erno sunnuntain 35:n vetäjä, Jaakko vetää su-finalsin, Teemu kaiken muun. (no kai mä jotain vedän..)
Noita aikatauluja voidaan hioa hieman vielä, mutta alku-ja loppuajat on nyt ohjelmassa tuon viimeisen esitykseni mukaiset.
Noita aikatauluja voidaan hioa hieman vielä, mutta alku-ja loppuajat on nyt ohjelmassa tuon viimeisen esitykseni mukaiset.
Ei mittää, kiitti hei. Mä hoidan mä hoidan.petskules kirjoitti:Teemu kaiken muun
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jees turnaukset on tuupattu conbaseen. Katon vielä huomenna tuoreilla silmillä että meni oikein. Mutta esimerkilliset kuvaukset tapahtumista :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Ilmottaudutaaks näihi etukäteen vai paikan päällä vasta?
Mainos: Norsujengiä ois tarjolla tiimiturneeseen.
Mainos: Norsujengiä ois tarjolla tiimiturneeseen.
Olikohan tiimiturnauksessa ideana ettei casterii tuplata? Säännöistä en nopeella tavaamisella löytänyt tätä koskevaa kohtaa.
Mites toi IG-finaalin D&C1?
Miksei ilmot oo jo auki?
Miks taas etnogrillin makkispekkis aamupalaks?
Miksei ilmot oo jo auki?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Sähän se järkkäri oot, vastaa muillekin ku keksit.TheEmu kirjoitti:Olikohan tiimiturnauksessa ideana ettei casterii tuplata? Säännöistä en nopeella tavaamisella löytänyt tätä koskevaa kohtaa.
Miksei ilmot oo jo auki?
Niin muutes jos joltakulta mennyt ohi, niin coniturnauksiin ilmoittautuminen on käynnissä:
viewtopic.php?f=11&t=108817
Ja paikat menevät kuumaa tahtia.
viewtopic.php?f=11&t=108817
Ja paikat menevät kuumaa tahtia.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mites whos the bossin casterit?
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Multa saa kaikki skornen casterit käyttöön. Makeda3, emorghoul ja Kovaas ei oo maaleis.
Teemu vissiin tuo kaikki ite. Tai sit se alkaa koht huudella perään. (Varmaan jo tiettyjen henkilöiden kantsii miettiä mitä voi tuoda).MaSSacRe kirjoitti:Mites whos the bossin casterit?
Mä voin tuoda Epsulon Thepsuloksiksen. Jani tee onnenpyörään spotti sille (onko onnenpyörän kaikki osat jo löytyny??)
jos on tarves ni mulla olis kaikki rölli lokit maaleissa paitsi Karhu. Teme ilmottelee jos o tarvis raahaa ne mukana.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Juu Teme ehtii hyvin organisoimaan; tälläki viikolla tuli hädintuskin 80 työtuntii täyteen.
Ens coniin en muuten sit järkkää mitään.
Ens coniin en muuten sit järkkää mitään.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jätä nukkuminen väliin ni aikaa on ;)
Juu se onki turvallist ku on päivät liikkeel kuorma-autol...
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "