"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pääkaupunkiseudun Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Hammerheart

Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Fiend_ kirjoitti:Myyrä: HammerHeart ja Paavi alkaa pelaa ilmeisesti Infinityä n. klo 15 joten sen jälkeen mä olisin vapaa pelaa Fauxia? Mä voin ottaa Luciuksen kyllä, ei sitä ikinä voita jos ei sitä vastaan pelaa :D Jos me saatais vähän nopeampi peli sisään niin ehtisin vielä Edeniä sit myöhemmin testata?
Tarkennuksena - noin klo 16 on Infinityn vuoro.
HammerHeart: mennään sit noilla, ei se taaskaan mikään unelma pooli kyllä ollut mutta en jaksaisi uskoa, että ihan vituiksi menee. Deployment voidaan mun puolesta switchaa joko Corneriin tai Standardiin. Toi close ja Flank on vähän vehkeestä. Mä varmaan joo julistan Rezzerit, josko sitä sais jotain ylläriä valmiiksi maalattua tiistaille vaikka :P
Ja niin, mähän taisin jo lupailla kiltaa, niin ei tule ainakaan sitä hemmetin Lure-fiaskoa =)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Ai se oli klo 16. Mut onhan meillä sit 2,5h aikaa? Mä ymmärsin että joudutaan vetää 1,5h peli?

Koska sä killan julistit? :D
Something something Dangerzone!
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Fiend_ kirjoitti:Ai se oli klo 16. Mut onhan meillä sit 2,5h aikaa? Mä ymmärsin että joudutaan vetää 1,5h peli?
Mutta puoli tuntia menee säätöön ja jauhamiseen kuitenkin. Paria tuntia mä kelailin semmoiseksi tiukaksi aikarajaksi.
Koska sä killan julistit? :D
No siis silloin viime kerralla, kun manasin sitä vihoviimeistä Resser vs Resser -peliä =D

Voin mä kyllä Gremlineilläkin tulla, jos ne miellyttää enemmän ;)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Fiend_

No se on kyllä totta. Viimeks tais mennä tunti ainakin siihen? :D Mutta joo, 2h peli ois kyllä oikeesti hyvä tahti, siihen kun oppis!

Ai niin joo, nyt muistankin oli se kilta! Ei saa vaihtaa enää! Hittolainen, ois kyllä voinu ottaa ne Gremlinit muuten.
varhaisdementia

Viesti Kirjoittaja varhaisdementia »

Vaikka nyt on oma hieno threadinsäkin Edenille, niin ajattelin vaan ilmottaa, et oon tulossa normaalisti 16:30-17:00 välillä, ja otan Askarikset mukaan. Sanokaa Paaville, ettei karkaa ennen ku tuun (jos se ei nää tätä), koska mul on sen puuttuva figu.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

varhaisdementia kirjoitti:Vaikka nyt on oma hieno threadinsäkin Edenille, niin ajattelin vaan ilmottaa, et oon tulossa normaalisti 16:30-17:00 välillä, ja otan Askarikset mukaan. Sanokaa Paaville, ettei karkaa ennen ku tuun (jos se ei nää tätä), koska mul on sen puuttuva figu.
Ei hätää näin, luin ja melkein ymmärsin. :)
Fiend_

Vielä kun saatais Molja paikalle niin ai että. Meillähän olisi koko kööri kasassa kerralla! :)
NorjanPaavi

Fiend_ kirjoitti:Vielä kun saatais Molja paikalle niin ai että. Meillähän olisi koko kööri kasassa kerralla! :)
Molja mainitsi sunnuntaiana et olis ehkä tulossa pyörähtää.
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Itte olisin tulos pyörähtää paikan päällä ennen töiden alkua. En lupaa pelata mitään, mutta voin tulla aukomaan päätäni ja "neuvomaan" malifauxin pelaamisessa. ;)
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Fiend_

Molja kirjoitti:Itte olisin tulos pyörähtää paikan päällä ennen töiden alkua. En lupaa pelata mitään, mutta voin tulla aukomaan päätäni ja "neuvomaan" malifauxin pelaamisessa. ;)
Loistavaa! :)
NorjanPaavi

Molja kirjoitti:Itte olisin tulos pyörähtää paikan päällä ennen töiden alkua. En lupaa pelata mitään, mutta voin tulla aukomaan päätäni ja "neuvomaan" malifauxin pelaamisessa. ;)
Tai otat ISC mukaan ja annat jätkien maistaa robottien koston? Sitä ei kuitenkaan tarví pelaa 2 vuoroa pidempää. :P
Fiend_

NorjanPaavi kirjoitti:
Tai otat ISC mukaan ja annat jätkien maistaa robottien koston? Sitä ei kuitenkaan tarví pelaa 2 vuoroa pidempää. :P
Samalla logiikalla HammerHeart vois ottaa Ophelian :P
Fiend_

Laitetaan surulliset päivitykset viime peleistä:

Ensimmäinen loppui kolmanteen vuoroon yhteisestä päätöksestä lopettaa peli. Toinen peli Myyrää vastaan nähtiin ensimmäistä kertaa Perdita perheineen kentällä Seamuksen hyvin surullista ja surkeaa haaremi listaa vastaan. Jos yleinen ohje on, että rakenna lista schemejen ja strategian mukaan niin Seamus lähti kyllä tuohon peliin motolla "Ho's before Goal's" ja tappiohan sieltä irtosi.

Torstaina klo 12:00 ollaan HammerHeartin kanssa menossa ottamaan uutta erää Poroon.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Mullakin on itseasiassa suunnitelmat muuttuneet, joten huomenna ei olekaan alkuiltapäivästä mitään, joten saata poiketa ihmettelemään teidän peliä. Tietenkin, jos joku muu haluaa haastaa mut, niin sekin onnistuu.

Edit: Empä tulekaan mihinkää, ku pitää odottaa pakettia himassa.
Fiend_

http://wyrd-games.net/community/files/f ... aq-errata/

Uusi Errata tuli tänään. Sinne on päässyt Malifaux Child, Jacob Lynch, Decaying Aura mutta ei Ophelia :P

Vastaa siihen markeri kysymykseen mistä nyt puhuttu pari kertaa jne.
Myyra

En nyt lähtenyt maakuntiin, joten olen kyllä taas tulossa tiistaina Poroon, jos joku pelikaveri vaan löytyy. Rasputinakin on kohtuu todennäköisesti jo maaleissa siihen mennessä.
Fiend_

Myyra kirjoitti:En nyt lähtenyt maakuntiin, joten olen kyllä taas tulossa tiistaina Poroon, jos joku pelikaveri vaan löytyy. Rasputinakin on kohtuu todennäköisesti jo maaleissa siihen mennessä.
Jos haluat taas kurmuttaa Seamusta niin sit mä voin kyllä pelaa :D en usko että mitenkään saan muuta peli kuntoon, tai, no katotaan. Mutta tiistai käy kyllä.
Myyra

Voin koittaa sykähdellä to Rasputinan maaleihi ni sit ainakin teen listaa suunnillee yhtä limited poolilla ku sä. Tietty voit kans lainaa multa jotain nappeja jos haluat kiltaa pelaa.
Fiend_

Myyra kirjoitti:Voin koittaa sykähdellä to Rasputinan maaleihi ni sit ainakin teen listaa suunnillee yhtä limited poolilla ku sä. Tietty voit kans lainaa multa jotain nappeja jos haluat kiltaa pelaa.
Hm. Kiitos tarjouksesta, Perditaa voisin mieluusti peluuttaa jossain vaiheessa kun tuo oma ei tunnu oikein pääsevän maaleihin :D
Fiend_

Monelta muuten Myyrä olisit pääsemässä paikalle?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”