Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Mutta tuo Kirai boksi on vähän ihme, siinä ei esim tule Datsue-Bata. Ja mitä hemmettiä sillä tekee ilman sitä? Siellä tulee Ikiryo, Seishineitä tuskin tulee viittä, Kirai ja Onryo tai kaksi, aika roskaa. Onneksi mulla nyt löytyy se metallisena.
Lucius nyt oli hyvännäköinen boksi ehdottomasti. Zoraida oli ihan jees, Bad Juju oli tosi magee. Freikorpsit on käännetty vaan suoraan metalleista muoviin, mikä on ehkä ihan hyvä toisaalta, ottaen huomioon ettei ne kyllä nyt parempaan suuntaan ole kyllä mennyt noissa figuissaan.
Tuo Whiskey Golem on se kaikista pahin taas. Ei pysty ymmärtämään miten ne kehtaa tehdä noin :D Varsinkin kun Brewmaster on edelleen teillä tuntemattomilla vailla mitään julkaisu infoa :D
Lucius nyt oli hyvännäköinen boksi ehdottomasti. Zoraida oli ihan jees, Bad Juju oli tosi magee. Freikorpsit on käännetty vaan suoraan metalleista muoviin, mikä on ehkä ihan hyvä toisaalta, ottaen huomioon ettei ne kyllä nyt parempaan suuntaan ole kyllä mennyt noissa figuissaan.
Tuo Whiskey Golem on se kaikista pahin taas. Ei pysty ymmärtämään miten ne kehtaa tehdä noin :D Varsinkin kun Brewmaster on edelleen teillä tuntemattomilla vailla mitään julkaisu infoa :D
Something something Dangerzone!
- NorjanPaavi
Siihen en ota kantaa kuinka järkevä Kirai pelillisesti on.Fiend_ kirjoitti:Mutta tuo Kirai boksi on vähän ihme, siinä ei esim tule Datsue-Bata. Ja mitä hemmettiä sillä tekee ilman sitä? Siellä tulee Ikiryo, Seishineitä tuskin tulee viittä, Kirai ja Onryo tai kaksi, aika roskaa. Onneksi mulla nyt löytyy se metallisena.
Vanhassa Lucius boksissa oli makee guild guard Klik uudet Guardid ei innosta. Kapteeni ihan ok. Freikoppien nokkamies Von Bad Ass on vähän dynaamisempi kuin vanha. Muut korpit taitaa olla aika samoi, kuten mainittiin. Zoraida vaikee viel sanoo, muttaBad Juju näyttää ihan Jenkki joulukuuselta. Hirvee määrä näyttäs olevan kilkettä ja tavaraa selässä. Näyttää hieman sekavalta.Fiend_ kirjoitti: Lucius nyt oli hyvännäköinen boksi ehdottomasti. Zoraida oli ihan jees, Bad Juju oli tosi magee. Freikorpsit on käännetty vaan suoraan metalleista muoviin, mikä on ehkä ihan hyvä toisaalta, ottaen huomioon ettei ne kyllä nyt parempaan suuntaan ole kyllä mennyt noissa figuissaan.
No alkoholi myy ja Whiskey myy aina hyvin. :p Kai se on tehty vähän niin kuin teaseriksi, että saadaan Brewmasteriä myytyä sitten oikein urakalla kun se joskus ilmestyy.Fiend_ kirjoitti: Tuo Whiskey Golem on se kaikista pahin taas. Ei pysty ymmärtämään miten ne kehtaa tehdä noin :D Varsinkin kun Brewmaster on edelleen teillä tuntemattomilla vailla mitään julkaisu infoa :D
Itsehän olen sitä mieltä, että ovat niin nuivia nuo gencon releaset, että pitää ihan miettiä, haluanko mitään sieltä. Pitää toivoa, että jotain parempaakin ilmestyy vielä myyntiin. Lucius boksi on todella uljas, kun puolet modeleista on liian huonoja pelattavaksi.
Hahahaha.Myyra kirjoitti:Itsehän olen sitä mieltä, että ovat niin nuivia nuo gencon releaset, että pitää ihan miettiä, haluanko mitään sieltä. Pitää toivoa, että jotain parempaakin ilmestyy vielä myyntiin. Lucius boksi on todella uljas, kun puolet modeleista on liian huonoja pelattavaksi.
Itellä kyllä vähän sama fiilis, haluanko oikeasti mitään noista tilata niillä sairailla posteilla jne kuluilla. Kirjakaan kun ei ole välttämätön / deckit kun ne kuitenkin jo löytyy PDF muodossa. Mahtava pointti Luciuksesta muuten Myyrä, ite katoin, että ihan hyvän näköisiä on mutta sisältöhän on ihan kamala pelillisesti :D
Taisi mennä tänä vuonna GenCon hieman ohi? Ehkä nyt itse tuolta voisi Luciusta tai Dreameria harkita jos joku on tilaamassa. Mutta en näe miksei niitä voisi odottaa normi julkaisuun.
Meillä oli ainakin alustavasti jotain puhetta, että järjestettäisiin tilausta Mocan kanssa, mikä varmaankin tarkoittaa, että minä järjestän tilausta. Pitää vain toivoa, että jotain vähän parempaakin tulee tarjolle, että homma toteutuukin.
Nehän oli ilmoittaneet ,että lisää on tulossa. Noin 16 lootaa ois julkasussa tuossa parin viikon päästä neljän päivän ajaksi. Ei toi Kirai mikää ihmeempi oo. Datsue puuttuu vs vanha metallinen, mut sheishinit ja ikiryo ovat taas kasvaneet kokoa. Siihen standardoituun lootaan ei ihan kaikkea mahu, valitettavasti.
Ja itte oon pettynyt dreameriin. Alppeja ja coppelius. LCB ois mun puolesta voinut olla jokin toinen kuin lähes suora kopio vanhasta nm edikasta. :( (it iz mine, not yours!)
Ja itte oon pettynyt dreameriin. Alppeja ja coppelius. LCB ois mun puolesta voinut olla jokin toinen kuin lähes suora kopio vanhasta nm edikasta. :( (it iz mine, not yours!)
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Ilmeisesti se muovinen tulee olee samaa koko luokkaa kuin se Nightmare Chompy. Väittävät myös että Nightmare Whiskey Golem taputtelee Nightmare Chompya päähän helposti.
Kaikki varmaa huomas jo Miss Eryn, mutta näittekö jo tän?

Joo näin tuonkin.
Meni kyllä nyt vähän tuo Miss model kans ohi, ei välttämättä olis tarvinnu neljättä Teddy sculptia :D Tosta kuvasta on vaikea sanoa mitään vielä tuosta Doppelgangerista. Taitaa nyt käydä niin että ellei sieltä tule jotain aivan jäätävän hienoa minion/enforceria niin taitaa jäädä GenCon tilaus tekemättä ja rahat menee Edeniin :D
Meni kyllä nyt vähän tuo Miss model kans ohi, ei välttämättä olis tarvinnu neljättä Teddy sculptia :D Tosta kuvasta on vaikea sanoa mitään vielä tuosta Doppelgangerista. Taitaa nyt käydä niin että ellei sieltä tule jotain aivan jäätävän hienoa minion/enforceria niin taitaa jäädä GenCon tilaus tekemättä ja rahat menee Edeniin :D
- Kaapelikala
Mistä pirusta sä noita kaivat? :PMyyra kirjoitti:Kaikki varmaa huomas jo Miss Eryn, mutta näittekö jo tän?
In other news: saa nyt nähä, mitä tuolta nyt tulee. Tuo doppelgangeri näyttää aika paljon vanhalta metalliselta. Edit: Eipäs näytäkään.
Edit. Oh, wait. Ne on etusivulla... http://wyrd-games.net/community/page/in ... n-2014-r34
Kannattaa muuten huomata, että noita tuotteita clickailemalla saa auki ikkunan, jossa näkyy noitte laatikoiden sisällötkin.Kaapelikala kirjoitti:Edit. Oh, wait. Ne on etusivulla... http://wyrd-games.net/community/page/in ... n-2014-r34
Jes, elikkä nyt sit tosiaan meni aivan täysin ohi koko GenCon :D Eipä tuolta kyllä mitään pakko saada tuo modelia tullut.
- Hammerheart
Parhaita modeleita minusta tuolla on Lawyerit (jos vaan yksityiskohdat on terävät, niin nuo on tosi päheitä), Lucius (ihan mieletön!), Waldgeistit (tykkään ihan sikana - tosi hienoja ja hintakin näyttää huokealta), Bad Juju (se entinen oli minusta hieman masentava, mutta tässä on menoa ja meininkiä), Von Schill (parannus vanhaan on melkoinen, mutta ihan omana itsenäänkin tämä on minusta tosi hieno nappi), Daydreamit ja Alpit (molemmat rokkaa minusta ihan kympillä) ja Electric Creation (hienosta konseptista tosi hyvä toteutus).
On tuolla sitten ihan karseita hutejakin, mutta ei tuo minusta huono saldo ole ollenkaan. Zoraida ja Waldgeistit pitää hankkia jossain välissä, mutta maltan odottaa Genconin jälkeiseen aikaan.
On tuolla sitten ihan karseita hutejakin, mutta ei tuo minusta huono saldo ole ollenkaan. Zoraida ja Waldgeistit pitää hankkia jossain välissä, mutta maltan odottaa Genconin jälkeiseen aikaan.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Odotin Freikorpsin Hannaa, ei sitten tullut :(
Itse olisin halunnut muovisen peacekeeperin, mutta on tuolla sen verran paljon kaikkea jännää, et varmaan tulee jotain tilattua.
Itsellenihän on kohtalaisen epäselvää, missä vaiheessa kapteenista tuli kersantti alun alkaenkaan, ja vielä enemmän epäselvää on, miksi tästä uudemmasta "vaihdoksesta" tarvitsee itkeä.Fiend_ kirjoitti:Ei hitto.. Hahahaha
http://wyrd-games.net/community/topic/1 ... ox-mix-up/
WHOOOOOPS. :D
- NorjanPaavi
aah nyt vasta tajusin noi single modelit tuolta bixien alta. Mä oon tähän asti luullu, että no Minigun Samurait on oku vitsi joka jäi jopa kirjan. Tota kyl se sit ihan oikee idea näköjään oli. Ne on semisti ruma, kauniita. Näit vois ihan vaan vitsinä ostaa ja peluuttaa vaikka marineitten Centurioneina. :P
Waldgeistit ehkä herätti vähän innostusta. Nyt odottaa vaan ensimmäisiä maalattuja versiota. Mua harmittaa että Wyrd luopu studio maalauksista. Toki näistä ehdoton ykkönen on Electrical Creation. Se on nätti ja varmaan mahdoton koota? Jos kattoo tota tapista, tappiin juoksevaa purkausta niin sen liimaaminen ja ehjänä kuljettaminen vaatii ihmeen? LaxCrois näitä ainakin menee tiaukseen, jotta saan vaihtoehto Ophelian. Myös Zoraida vaikuttaa ihan kehitys kelposelta Kirain ohella, vaikkakin en digkaa Bad Jujoukuusesta. Viha taitaa olla siinä että Bad J. maalaus tulee olemaan itselleni melko vaikee urakka.
Waldgeistit ehkä herätti vähän innostusta. Nyt odottaa vaan ensimmäisiä maalattuja versiota. Mua harmittaa että Wyrd luopu studio maalauksista. Toki näistä ehdoton ykkönen on Electrical Creation. Se on nätti ja varmaan mahdoton koota? Jos kattoo tota tapista, tappiin juoksevaa purkausta niin sen liimaaminen ja ehjänä kuljettaminen vaatii ihmeen? LaxCrois näitä ainakin menee tiaukseen, jotta saan vaihtoehto Ophelian. Myös Zoraida vaikuttaa ihan kehitys kelposelta Kirain ohella, vaikkakin en digkaa Bad Jujoukuusesta. Viha taitaa olla siinä että Bad J. maalaus tulee olemaan itselleni melko vaikee urakka.
- Hammerheart
Samaa mieltä. Toisaalta mielestäni niitten se viimeisin studiomaalaaja oli tosi huono. Tai siis teknisesti erinomainen, mutta maalasi napit jotenkin tosi epäedustaviksi niin että oikeastaan kaikki niistä viimeisistä metalleista mitä olen ostanut ovat yllättäneet iloisesti. Vanhat kamat niillä oli kyllä hyvin maalattuja.NorjanPaavi kirjoitti:Waldgeistit ehkä herätti vähän innostusta. Nyt odottaa vaan ensimmäisiä maalattuja versiota. Mua harmittaa että Wyrd luopu studio maalauksista.
Ohoo, en ollut itseasiassa huomannutkaan, että tuossa renderissäkin on tuo salama. Ööh - ei kai ne nyt sentään sitä siihen skulptaa? Toivottavasti, koska se olisi ihan totaalisen mielipuolista.Toki näistä ehdoton ykkönen on Electrical Creation. Se on nätti ja varmaan mahdoton koota? Jos kattoo tota tapista, tappiin juoksevaa purkausta niin sen liimaaminen ja ehjänä kuljettaminen vaatii ihmeen?
Ei siinä nyt minusta kamalasti krumeluuria ole - kolme kalloa, voodoo-nukke ja maski (ja toki selässä varmasti jotain muuta). Sitä paitsi sä olet kehittynyt sen verta kovan tason maalariksi, etten jaksa oikeasti uskoa tuon tuottavan sulle mitään hankaluuksia.Myös Zoraida vaikuttaa ihan kehitys kelposelta Kirain ohella, vaikkakin en digkaa Bad Jujoukuusesta. Viha taitaa olla siinä että Bad J. maalaus tulee olemaan itselleni melko vaikee urakka.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Waldgeistit oli kyllä hienoja. Zoraida boksi näyttää tosi mageelta. Lucius itse ja Lawyerit on tosi mageita kans. Dreamer boksissa on kans tosi hienoja nappeja. Mutta kyllä näitä odottaa voi että Firestorm laittaa ne tulee -15% ja ilmaiset postit. :)