Punakoneella cryxiä ja cygnaria kaatamaan.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
reindeerman

Punakoneella cryxiä ja cygnaria kaatamaan.

Viesti Kirjoittaja reindeerman »

Noniin tässä on pikkuhiljaa tullu selväksi että doomiksilla tulee itku jos vastaan asettuu jompikumpi Hale tai bilejä. Joten pitäis saada yhdellä listalla sitten kopattua sekä cryx että cygnar.
Koska oon tullut siihen lopputulokseen että en osaa pitää näitä heikompia castereita hengissä niin on pakko yrittää vääntää jostain vladista tää ihme vastaus molempiin ongelmiin.

Tää alla oleva runko on otettu suoraan Will paganilta, mutta olen huomannu että tällä hetkellä kaikki siinä oleva on huomattu toimivaksi molempia factioita vastaan. Siellä olisi 13pts pelivaraa, mutta en saa päähäni mitä siihen ottaisi. Cygnari ampuu mun rakkaat outriderit pois ja cryxia vastaan hyvät assault commandot ei taas tee yhtään mitään. Joten oisko jollain jotain ehdotuksia mitä ottaa alla olevaan listaan ? Tai onko olemassa jotain parempaa konstia kopata molemmat factiot yhellä listalla ?

System: Warmachine
Faction: Khador
Casters: 1/1
Vladimir, The Dark Prince (*5pts)
* Behemoth (13pts)
* Spriggan (10pts)
Lady Aiyana & Master Holt (4pts)
* Koldun Kapitan Valachev (2pts)
Winter Guard Rifle Corps (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
attor

Re: Punakoneella cryxiä ja cygnaria kaatamaan.

Viesti Kirjoittaja attor »

Jees. Runko näyttää hyvält. Oisko ihan black dragon ifpt + gorman + wardoge tohon perus hyvä. Ifpt painii ihan kohtuu hyvi banejen kans ja kestää hieman röpöttelyykin. Tietty rikkoo kestävämpii juttui s&pn kans. Jos meinaa hävii maastoon ni saxonikin vois olla kiva.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Kelasin et Ifpit + andy vois olla aika kova. Vladi nyt ei kummiskaa kahta jakkia pumppaa ku heittää koko ajan S+P, tosin et muista että vaatiko fiitti että on omassa battlegroupissa. Se tietty vähä harmittais.. emt emt
Hän on puhunut.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Veripallo kirjoitti:Kelasin et Ifpit + andy vois olla aika kova. Vladi nyt ei kummiskaa kahta jakkia pumppaa ku heittää koko ajan S+P, tosin et muista että vaatiko fiitti että on omassa battlegroupissa. Se tietty vähä harmittais.. emt emt
Featti on Battlegroup only.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”