"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Armypainterin pensselit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Salsa

Re: Armypainterin pensselit

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Osqizzle kirjoitti: Itse olen näköjään maalannut reippaasti yli vuoden samoilla pensseleillä, hyvin pelittää. Liekkö sitten imeskely mikä pitää kunnossa? :)
Itselläni on ollut jo kaksi vuotta lähes kaiken nähnyt Regiment Brush joka toimii edelleen. Nähnyt Drybrushin ja ties minkä muun ikävän kohtelun, mutta ei ole karvat lähtenyt harottamaan tai mitään muutakaan ongelmaa muodostunut maalaamisen estämiseksi.
Tosin "Hobby" kategorian pensselit ovat olleet aika kuraa, ne eivät tuppaa kestämään.
Zodfrey

Viesti Kirjoittaja Zodfrey »

Mulla on tuo Wargamer: Regiment kestänyt ihan hyvin, maalaan sillä noin 80% kaikesta maalauksesta, noin 15% tulee sitten maalattua Wargamer: Detail pensselillä ja loput sitten Insane Detaililla ja todella harvoin Psycholla. Hyvin ovat kestäneet, tosin Regimentissä on yksi ikävästi koilliseen sojottava karva. :-)

Parempiakin pensseleitä toki on, mutta hintaansa nähden minusta nämä ovat erinomaisia. Lapset maalaa tuolla Hobby: Basecoating pensselillä ja ihan kivasti on kestänyt pienten lasten käsissä.
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

Jo mainittu rosemary & co kantsii kieltämättä kokeilla. Tilaaminen helppoa ja nopeaa, ja laatuunsa nähden peruskokoiset siveltimet ovat todella halpoja (n.4-5e kpl). Tosi hyvänoloista karvaa sekä red sable että series 33. Saas nähdä onko yhtä hyviä kuin raphael pidemmässä juoksussa. Army painterin regiment on selkeästi heikompi, joskin ihan mukiinmenevä mikäli tarvii siveltimen ns. Heti. Tilaamalla saa parempaakin, mutta toisaalta tuolla wargamer sarjallakin pärjää.

..vaan nyt kun rosemaryjä kokeilin, niin en pidä hirveän mielekkäänä koskea muuhun.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”