Malifaux
Re: Malifaux
Firestorm ainakin väittää laittaneensa mulle tänään kortteja postiin, joten kyllä niitä alkaa jo saamaankin.
En ihmettelisi, koska versio jota itse nyt lueskelen ilmoittaa: "Final, Official" jokaisessa kortissa.NorjanPaavi kirjoitti:Periaatteessa beta on ohi ja wyrd kyllä antaisi ymmärtää, että kortit ovat edelleen/vielä ladattavissa, mutta lataus sivulla tulee error. No toki ymmärrän että kortit vedetään pois että saadaan Arsenal boxeja myyntiin, mutta se että osa ensimmäisistä muovi boxeista joutuu odottamaan kortteja turhan kauan.Salsa kirjoitti:Joo näin tajusin. Sain betakortit hyppysiini pienen hetken huutelun jälkeen, koska julkisesti Wyrd ei nähtävästi kortteja jaa enää.NorjanPaavi kirjoitti:Tämä vuoden GenConissa oli myynnissä wave 2 ja ilmeisesti Arsenal boxit on tulossa piakkoin 2 waven mastereiden/minion osalta myyntiin ihan lähiaikoina. Edelleen pelataa (tai anakin itse pelaan) yleisesti open betan ilmaisilla PDF stateilla.Salsa kirjoitti:Onko Relic Hunters boxille olemassa/tulossa M2E kortit? Koska nähtävästi sain paketin ensimmäisen sääntöpainoksen korteilla. :<
- Hammerheart
Se ei ihan täysin pidä paikkaansa jokaisen kortin kohdalla tosin. Muutama muuttui hienoisesti tuosta versiosta (Mechanical Rider, Collodi ja joku muu, jos en nyt ihan väärin muista - ei kuitenkaan kukaan McCaben boksista).Salsa kirjoitti:En ihmettelisi, koska versio jota itse nyt lueskelen ilmoittaa: "Final, Official" jokaisessa kortissa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Jep, nehän ne siellä muuttui. En itsekkään muista kyllä mikä muu olisi. McCabe tosiaan pysyi samana.Hammerheart kirjoitti:Se ei ihan täysin pidä paikkaansa jokaisen kortin kohdalla tosin. Muutama muuttui hienoisesti tuosta versiosta (Mechanical Rider, Collodi ja joku muu, jos en nyt ihan väärin muista - ei kuitenkaan kukaan McCaben boksista).Salsa kirjoitti:En ihmettelisi, koska versio jota itse nyt lueskelen ilmoittaa: "Final, Official" jokaisessa kortissa.
Something something Dangerzone!
Siellä muuttui Nekiman upgrade, Collodi, Spawn Mother, Purifying Fire, Mechanical Rider, Quilty ja Obedient Wretch.Fiend_ kirjoitti:Jep, nehän ne siellä muuttui. En itsekkään muista kyllä mikä muu olisi. McCabe tosiaan pysyi samana.
- NorjanPaavi
Ihme juttu sinäänsä kun ei noita wave 2 kortteja tahdo löytyä edes hyvällä tahdolla Wyrdin omasta verkkokaupasta.Myyra kirjoitti:Firestorm ainakin väittää laittaneensa mulle tänään kortteja postiin, joten kyllä niitä alkaa jo saamaankin.
Muutoksen on ilmeisesti ollu aika marginaalisia. Olisin ehkä hieman suurempia muutoksia odottanut. Suuntan sun toiseen.Myyra kirjoitti:Siellä muuttui Nekiman upgrade, Collodi, Spawn Mother, Purifying Fire, Mechanical Rider, Quilty ja Obedient Wretch.Fiend_ kirjoitti:Jep, nehän ne siellä muuttui. En itsekkään muista kyllä mikä muu olisi. McCabe tosiaan pysyi samana.
Wyrdi ei lisää omaan verkkokauppaansa uutuustuotteita kovinkaan nopeasti. Poikkeuksen muodostaa tietenkin Gencon ja black friday, jolloin tulevan kauden uutuudet ovat ennakkotilattavissa, mutta yleensä uusi kama on muissa kaupoissa ennen Wyrdin sivuja. Tämä on käsittääkseni tarkoituksellista, koska Wyrd ei oikeastaan halua kilpailla suoramyynnissä muiden liikkeiden kanssa toisin kuin eräs nimeltä mainitsematon figufirma.NorjanPaavi kirjoitti: Ihme juttu sinäänsä kun ei noita wave 2 kortteja tahdo löytyä edes hyvällä tahdolla Wyrdin omasta verkkokaupasta
- NorjanPaavi
Ok. Tämä minulle täysin uutta tietoa. Itse olen pitänyt yleensä automaattisesti valmistajan sivuja sinä nopeimpana tilaus muotona. Okei pitänee siis katsoa Britannian figuuri/kortti tarjonta läpi.Myyra kirjoitti:Wyrdi ei lisää omaan verkkokauppaansa uutuustuotteita kovinkaan nopeasti. Poikkeuksen muodostaa tietenkin Gencon ja black friday, jolloin tulevan kauden uutuudet ovat ennakkotilattavissa, mutta yleensä uusi kama on muissa kaupoissa ennen Wyrdin sivuja. Tämä on käsittääkseni tarkoituksellista, koska Wyrd ei oikeastaan halua kilpailla suoramyynnissä muiden liikkeiden kanssa toisin kuin eräs nimeltä mainitsematon figufirma.NorjanPaavi kirjoitti: Ihme juttu sinäänsä kun ei noita wave 2 kortteja tahdo löytyä edes hyvällä tahdolla Wyrdin omasta verkkokaupasta
Firestormilla näyttää ainakin olevan sälää jemmassa ihan kohtalaisesti.
Disengaging strikestä, jos modeli aloittaa liikkeensä engagement rangen ulkopuolelta, mutta käy vihollisen engagement rangella liikkeen aikana, tuleeko tästä disengaging action?
Entä jos kyseessä on esim. Bellen lure ability, modelihan tulee lyhintä mahdollista reittiä, entä jos se käy engagement rangella toisen vihulaisen kanssa matkalla? Pysähtyykö modeli engagement rangelle jos se epäonnistuu kävelyssä?
Voiko ylläolevassa tilanteessa hyökkääjä kieltäytyä tekemästä disengaging strikeä? Voiko kumpikaan pelaaja relentata, disengaging strikessä?
Entä jos kyseessä on esim. Bellen lure ability, modelihan tulee lyhintä mahdollista reittiä, entä jos se käy engagement rangella toisen vihulaisen kanssa matkalla? Pysähtyykö modeli engagement rangelle jos se epäonnistuu kävelyssä?
Voiko ylläolevassa tilanteessa hyökkääjä kieltäytyä tekemästä disengaging strikeä? Voiko kumpikaan pelaaja relentata, disengaging strikessä?
Hieman ulkomuistista tulee nyt, mutta voin täydentää illalla ellei joku ehdi ennen sitä.
Disengaging strike tulee vain, jos modeli aloittaa liikkeen vastustajan melee rangelta. Eli kesken liikkeen voi käydä toisen vieressä ilman lyönnin vaaraa, kunhan päättää myös liikkumisen melee rangen ulkopuolelle.
Luresta en ole varma, sillä itse tulee niin vähän käytettyä sitä.
Muistaakseni voit kieltäytyä tekemästä disengaging strikeä, mutta voit relentata, jos duelin molemmat osapuolet ovat friendlejä toisilleen.
Disengaging strike tulee vain, jos modeli aloittaa liikkeen vastustajan melee rangelta. Eli kesken liikkeen voi käydä toisen vieressä ilman lyönnin vaaraa, kunhan päättää myös liikkumisen melee rangen ulkopuolelle.
Muistaakseni voit kieltäytyä tekemästä disengaging strikeä, mutta voit relentata, jos duelin molemmat osapuolet ovat friendlejä toisilleen.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Jooh tosta disengagesta mietin itsekkin kun pitää julistaa walkin alussa että tahdon pois engagementista, eli jos aloittaa jo walkkinsa muualta niin tuotahan ei voi julistaa.Molja kirjoitti:Hieman ulkomuistista tulee nyt, mutta voin täydentää illalla ellei joku ehdi ennen sitä.
Entäs jos yrittää lurettaa engagementista pois, sehän on normaali walk jonka se kohde tekee eli tulee iskua?
-Juha-
Lure ei ole walk action, se vain liikuttaa modelia walkin verran. Mikään muu liikkuminen kuin walk actionit ei oikeuta disengaging strikeihin. Syytä on myös huomata, että disengaging striken tekeminen on vapaaehtoista. Disengaging strikejä saa myös tehdä ainoastaan vihollisen modeleita vastaan, joten niillä ei voi esimerkiksi estää vastustajaa liikuttamasta modeliasi Obeylla.
Ja taas kiusaan teitä kun en ossoo pelata!
Eli Matami Sybbe heittää Attend to Personality hahmoon jolla on Ruthless.
Mitä tapahtuu koska model jolla on ruthless on immuuni WP dueleille, passaako vai feilaako se ne automaattisesti? Pitääkö sen silti ottaa dueli jos se hyökkää muihin kohteisiin kuin matamiin?
-Juha-
Mitä tapahtuu koska model jolla on ruthless on immuuni WP dueleille, passaako vai feilaako se ne automaattisesti? Pitääkö sen silti ottaa dueli jos se hyökkää muihin kohteisiin kuin matamiin?
-Juha-
Käsittääkseni Ruthless modellia ei kiinnosta, ja saa riehua vapaasti.sutenööri kirjoitti:Ja taas kiusaan teitä kun en ossoo pelata!
-Juha-
Ruthless kaveri on immuuni itse dueleille, joten se vain jättää ne ottamatta ja toimii normaalisti (oman aktivaationsa aikana).
Löysin veikeän Saksalaisen verkkokaupan. Widow Weavereita sieltä ei enää saa ku ostin viimeiset kaksi, mutta siellä on todella paljon muita metallisia Malifauxeja. Saattaa olla vilkaisemisen arvoinen. Sieltä löytyy ainakin sellaisia helmiä kuin Colette Crew, Abuela ja Rafkin.
Wyrdillä on sinänsä aika mielenkiintoinen strategia tuon figuvalmistuksen kanssa, kun hahmot menee OOP:iin, kunnes tekevät uudet sculptit. Tämä toki lisää kiinnostusta enemmän uusien tuotteiden puolelle ja pitää liikevaihtoa paremmin yllä, kun Wyrdikin itse myy enemmän, eikä jälleenmyyjät vain varastojaan tyhjiksi.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hammerheart
Se pointti taitaa ihan vain olla, että eivät metalleja enää vala, niin tuo strategia syntyy ikään kuin sivutuotteena =)Silveri kirjoitti:Wyrdillä on sinänsä aika mielenkiintoinen strategia tuon figuvalmistuksen kanssa, kun hahmot menee OOP:iin, kunnes tekevät uudet sculptit. Tämä toki lisää kiinnostusta enemmän uusien tuotteiden puolelle ja pitää liikevaihtoa paremmin yllä, kun Wyrdikin itse myy enemmän, eikä jälleenmyyjät vain varastojaan tyhjiksi.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
HH:
Menin sitten hieman lisää lainaamaan emännän ompelukonetta...

...joka on muuten aika hiton vaikee käyttää kylmiltään...

Tuli huomattua, että vajaa puoli tuumaa (gasp!) puuttuu leveydestä! Ei ole siis ihan täys 3"x3" eli pilalla. :(
Menin sitten hieman lisää lainaamaan emännän ompelukonetta...

...joka on muuten aika hiton vaikee käyttää kylmiltään...

Tuli huomattua, että vajaa puoli tuumaa (gasp!) puuttuu leveydestä! Ei ole siis ihan täys 3"x3" eli pilalla. :(
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.