Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)
Re: Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)
Oli sitten jännä peli Owlin kanssa. Tiukille meni ,mutta tasaisen alun jälkeen kääntyi peli Noban hyväksi 5-6! Ja näin ollen ensimmäinen Malifaux voittoni sinetöitiin tänään! YEAH! Oli molemmilla pöytä aika tyhjä kun peli loppui. Ja Myyrä toimi puolueettomana tuomarina.
Vaikuttiko voittoon ääretön trashtalk vai oliko peli rehtiä ja herrasmiesmäistä?Nobba kirjoitti:Oli sitten jännä peli Owlin kanssa. Tiukille meni ,mutta tasaisen alun jälkeen kääntyi peli Noban hyväksi 5-6! Ja näin ollen ensimmäinen Malifaux voittoni sinetöitiin tänään! YEAH! Oli molemmilla pöytä aika tyhjä kun peli loppui. Ja Myyrä toimi puolueettomana tuomarina.
Something something Dangerzone!
Katselin ulkopuolisena sivusta ja ei trashtalkia ainakaan normaalia enempää esiintynyt.Fiend_ kirjoitti:Vaikuttiko voittoon ääretön trashtalk vai oliko peli rehtiä ja herrasmiesmäistä?Nobba kirjoitti:Oli sitten jännä peli Owlin kanssa. Tiukille meni ,mutta tasaisen alun jälkeen kääntyi peli Noban hyväksi 5-6! Ja näin ollen ensimmäinen Malifaux voittoni sinetöitiin tänään! YEAH! Oli molemmilla pöytä aika tyhjä kun peli loppui. Ja Myyrä toimi puolueettomana tuomarina.
Mun thrastalk taktiikka kusi taas. Pitänee paneutua siihen enemmän... Se on mun salainen ase!!! Shh!
Totta. Sori. :DNobba kirjoitti:Mun thrastalk taktiikka kusi taas. Pitänee paneutua siihen enemmän... Se on mun salainen ase!!! Shh!
Tara vs Misaki pelattiin tänään.
Vannon, että Misaki yritti hyvin ystävällisesti sopia Taran kanssa, että viestejä vaihdettaisiin täysin sovussa mutta Tara päätti sormet korvissa lällättää Misakin puheen päälle. Jonka seurauksena Misaki toimitti ainoastaan Bisentonsa Taralle. Tämä tilanne eskaloitui jonka seurauksena koko Taran porukka löytyi kuolleena läheisestä metsästä Misakin kiistäessä olevansa mitenkään osallinen tähän.
7-3 päättyi siis peli Misakin hyväksi. Kieli poskessa kyllä tämä peli vedettiin molemmin puolin kun ei me järjestäjät mitään palkintoja saada. :( Moljan decki kyllä trollasi ihan mukavasti noita defensejä.
Vannon, että Misaki yritti hyvin ystävällisesti sopia Taran kanssa, että viestejä vaihdettaisiin täysin sovussa mutta Tara päätti sormet korvissa lällättää Misakin puheen päälle. Jonka seurauksena Misaki toimitti ainoastaan Bisentonsa Taralle. Tämä tilanne eskaloitui jonka seurauksena koko Taran porukka löytyi kuolleena läheisestä metsästä Misakin kiistäessä olevansa mitenkään osallinen tähän.
7-3 päättyi siis peli Misakin hyväksi. Kieli poskessa kyllä tämä peli vedettiin molemmin puolin kun ei me järjestäjät mitään palkintoja saada. :( Moljan decki kyllä trollasi ihan mukavasti noita defensejä.
Seuraavan kierroksen paritukset on tehty ala Myyrä El Dictatoren.
Fiend - Sanare
Myyrä - Molja
Varhaisdementia - Hammerheart
Paavi - Nobba
Moca - GreenOwl2
Aika paljon on samoja parituksia kuin lämmittely keikalla mutta on otettu liiga tilanteen mukaisesti about. Strategiaa ja schemejä:
Standard deployment
Squatter's Rights
A line in the sand, cursed object, assassinate, bodyguard, take prisoner
Sellaiset tuli generaattorista. Onnistuuko pelit näillä?
Fiend - Sanare
Myyrä - Molja
Varhaisdementia - Hammerheart
Paavi - Nobba
Moca - GreenOwl2
Aika paljon on samoja parituksia kuin lämmittely keikalla mutta on otettu liiga tilanteen mukaisesti about. Strategiaa ja schemejä:
Standard deployment
Squatter's Rights
A line in the sand, cursed object, assassinate, bodyguard, take prisoner
Sellaiset tuli generaattorista. Onnistuuko pelit näillä?
Pelin kokohan on sitten sen 50ss. Pitää kai sekin mainita, kun ei ihmiset niitä sääntöjä ole lukenut kuitenkaan.
Hyvä lisäys. Peli koko on siis 50ss.Myyra kirjoitti:Pelin kokohan on sitten sen 50ss. Pitää kai sekin mainita, kun ei ihmiset niitä sääntöjä ole lukenut kuitenkaan.
Ja tokihan kaikki on säännöt lukenut.. Sehän on päivänselvää.
Sitte ku uppaat kaiken ton toho "OP":hen niin sit on prO!
Aina sama. ;P sulle tulee kohta -5ss penalty epäurheilijamaisesta käytöksestä! :DNobba kirjoitti:Sitte ku uppaat kaiken ton toho "OP":hen niin sit on prO!
Hahahah! Nyt toimii tää mun Thrashtalk taku. Beware! Ens peli on silkkaa lässytystä. :D
Kukahan sen ilo sai vastaansa. :D oisko ollu Paavi? :PNobba kirjoitti:Hahahah! Nyt toimii tää mun Thrashtalk taku. Beware! Ens peli on silkkaa lässytystä. :D
- Hammerheart
Rapsaa rapsaa!
http://wyrd-games.net/community/topic/1 ... /?p=769841
Olipahan tosi outo peli. Tosi. Outo.
http://wyrd-games.net/community/topic/1 ... /?p=769841
Olipahan tosi outo peli. Tosi. Outo.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
-
varhaisdementia
Oon muuten sitten palannut Australiasta. Ihan pihalla liigan suhteen... mun ilmeisesti pitää pelaa Hammerheartia vastaan uudestaan?
Tervetuloa takaisin! :)varhaisdementia kirjoitti:Oon muuten sitten palannut Australiasta. Ihan pihalla liigan suhteen... mun ilmeisesti pitää pelaa Hammerheartia vastaan uudestaan?
Sulla on kolme peliä edessä, että oot samalla viivalla muiden kanssa. :D
-
varhaisdementia
Kolme? No huh... taitaa vaatia aika kovia sunnuntaisessioita sitten :P
Haha. Voi olla. :) mut mikäs sen mukavampaa ku pelata Malifauxia joka sunnuntai. :Pvarhaisdementia kirjoitti:Kolme? No huh... taitaa vaatia aika kovia sunnuntaisessioita sitten :P
Noh miltäs Malifaux rintamalla näyttää onko yhtää 5.kierroksen pelejä pelattu?