"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Porsaan reikä?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
mr.tp

Porsaan reikä?

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Suurin osa Tau pelaajista tietää kuinka paljon Bodyguardi maksaa? No olen tutkinut pienen pääni puhki ja löytänyt porsaan reijän. Laitetaan commanderi Crisis ryhmään. Tällöin menetämme yhden eliitti slotin mutta säästämme Bodyguardeissa 10-20pts. Oletan myös että kaikki eivät käytä kaikkia eliitti slotteja (kuten minä) sen ei pitäisi olla mikään suuri menetys.
Slooten
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Slooten »

Noh, tuo nyt ei ole mikään ihan ihmeellinen keksintö. Mielummin pitää sitä pomoa vaikka sen crisis porukan takana tai vieressä, jotta sitä ei saa ampua. Mutta kukin omalla tyylillään.
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
mr.tp

Tämä on tietysti jos kysymys.
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

Kyllähän tuo 'porsaanreika' on useilla armeijoilla. Siis että jättää command squadin kotiin ja sitten liittyy johonkin ryhmään tai pyörii omien lähellä.

Bodyguardissa ei maksa se että ne ovat bodyguardia, vaan se että ne ovat normaaleja crisiksiä kovempia.
mr.tp

Kuka tollo haluaa crisis suitelle paremman closetuksen? Ennemmin surkeat halvat closettajat kuin huonot halvat closettajat.
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

No minä. Shas'o -porukoillani on tapana päätyä lähitaisteluun tallomaan millon mitäkin. Varsinkin ennen kun sai ampua vapaasti ja sitten rynnäköidä. Se I3 on ihan näppärä joskus.

Eniten iloa on kuitenkin hard-wire-paikasta. Tietenkin näiden lisäksi voi ottaa normaaleja elite-suitteja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”