"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Smogcon 20-22.2 2015

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
shoddie

Re: Smogcon 20-22.2 2015

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Onks h-p:l, Janil ja Tatul ny hommat selkeinä et pääsette pelailee ja hotellii?
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Emt mut englannist saa kuleemma kalajaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

GreenMeanie kirjoitti:Emt mut englannist saa kuleemma kalajaa.
Oha toi tietty sinänsä edistysaskel ett ei voi saada potkuja turnauksesta jos ei pääse niihin ees sisään. =)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

TheEmu kirjoitti:
Oha toi tietty sinänsä edistysaskel ett ei voi saada potkuja turnauksesta jos ei pääse niihin ees sisään. =)
Itseasias; Smogconiin lähtijöille: Keillä kaikilla on pelei perjantain? Jos saan seuraa ni voisin skippa hardcoren, mennä all in torstain ja keräillä Iron Areenan paris perjantain ja olla taas pelikunnos la-su. En epäile hetkeekään ettenkö sais baarista hetkessä seuraa joka ois teit parempaa metaamaan masiinaa, mut varmuuden vuoks voisin ottaa pari wingmania?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Saiks kukaan suomalainen lippui mihinkään?
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
TheEmu

Ottaaks kukaan suomalainen ees figui mukaan vai keskitytteks te lähinnä tähän?

Regards, Scissors. "
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Taidan ottaa figut mukaan. Perjantaina Masters Qualifier A ja lauantaina Iron Gauntlet.

Mullahan on myös paikka tiimiturnaukseen, joten kyllä sinne Suomitiimi saadaan. Tosin jos satun pääsemään tonne Mastersin finaaliin, niin en ainakaan ite voi osallistua. Tiimiturnaus kanssa muutettiin alkamaan jo la-iltana klo 21, joten se mennee päällekäin myös mahdollisten IG:n finaalirundien kanssa. Kai me katellaan sit paikan päällä kuka tossa tiimiturneessa haluaa pelata...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Tatun kanssa talvisodassa asiasta juttelin ja kyllä se mun mielestä sanoi, että meille on hotelli to-pe yöksi.

Mä oon ainakin pelaamassa perjantaina SpellDraftiä. Ja oon sunnutaina vapaana pelaamaan tiimiturnauksessa, jos sinne kerta paikka oli.

Jaakko, tero: Mä oon menossa autolla malmilta lentokentälle torstaina, joten saa hypätä kyytiin jos kokee reitin helpommaksi. Ja jaakon voin ainakin heittää kotiin sunnutaina, kun kehää ajan kuitenkin.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Hei, ku mul on viel tää harrastus vähän aluillaan ja ei oo viel kaikkia circlenappeja tullu hommattua, ni voisko joku lainata mulle stalkerin ja kolmet shifting stonet?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Strumffi

Viesti Kirjoittaja Strumffi »

Kahdet aidot shiftarit löytyy ja kesken oleva stalkkeri. Kelpaako? Jos, niin to mukana.
Prkl

Strumffi kirjoitti:Kahdet aidot shiftarit löytyy ja kesken oleva stalkkeri. Kelpaako? Jos, niin to mukana.
Shiftarit kelpaa. Stalker ei. Pitäis olla maaleissa. Onko noi shiftarit?

Millä faktiolla Teemu on menossa?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Käsittäisin, että Teemu ei ole menossa... Vai onko?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Niin joo, ku se luulee et Arosissa on jollain joskus ollu hauskaa.

Strumffi

Viesti Kirjoittaja Strumffi »

Shiftarit maaleissa valmiina
TheEmu

Joo, kyl mä voin lainaa talkkarin ja kivii. Tuuks noutaa Itäselt Pitkäkadult vai tuonk peli-iltaan tänää? :)

Enkä mä kyl tiä mitä faktioo pelaan Arossissakaan. No oha täs onneks viel viis päivää arpoo...

TheEdit: Onk SmogConis oikeesti niin natsimeininki ettei sun kivet (ja joku rackhamtalkkari?) menny läpi? :o

Regards, Scissors. "
Prkl

TheEmu kirjoitti:Joo, kyl mä voin lainaa talkkarin ja kivii. Tuuks noutaa Itäselt Pitkäkadult vai tuonk peli-iltaan tänää? :)

Enkä mä kyl tiä mitä faktioo pelaan Arossissakaan. No oha täs onneks viel viis päivää arpoo...

TheEdit: Onk SmogConis oikeesti niin natsimeininki ettei sun kivet (ja joku rackhamtalkkari?) menny läpi? :o
En oo ees kysyny, mut IG on virallisista virallisin formaatti ja siel on PP:n edustajat kerrankin paikalla ja striimaa mun voittopelit ja ja ja...

Saisitsä annettuu Hermannin matkaan yhden stalkerin ja yhdet kivet? Ja saisko Hermanni ne pakattua Smogconiin mukaan (tajusin et nyt mennään kyl aika heikoilla jäillä)..

TheEmu

petskules kirjoitti:Saisitsä annettuu Hermannin matkaan yhden stalkerin ja yhdet kivet? Ja saisko Hermanni ne pakattua Smogconiin mukaan (tajusin et nyt mennään kyl aika heikoilla jäillä)..
Jos sä luotat Kakka-Hermanniin niin kyl mäki. Eihän mullakaan sit mitään virallisii kivii ollu, mut talkkari on kyl iha oikee.

Regards, Scissors. "
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Mul ois oikeet kivet (kädessä). Mut niis ei oo losiviivoja...

Ps. oli pakko, kun juttu on niin korkeatasoista, siis mul on oikeasti yks setti oikeita shiftareita.
Rats keep running!
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Mikaki o kai tulos käymää hesas ni se tuo :P
(voin mä ottaa mukkaa)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

mun pitää vielä tsekata että missä mulla oli paikat, 2 turneeta kait osasin varata?
On hotellit to-su väliselle ajalle, ja yritän itte nyt saada selvyyttä jaksanko kantaa muuta kuin butcherit mukaan mestoille. Eli olis terolle sittenkin mahis lisäkiville =) En tiedä onko intoo pelata eKruegeriä tollasen nerfin jälkeen, aika paljon pitäis olla tatsia peliin 1,5 vuoden tauon jälkeen, kun lista ei enään toimi samalla tavalla...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”