"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Boreas

Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (ALKAA 23.1.15)

Viesti Kirjoittaja Boreas »

Aina voi syyttää. Eri asia onko se aiheellista XD
DeathWatch! Represent!! We are here to fetch recaf
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo eka peli nelkkaria kymmeneen vuoteen varmaankin. ja tosiaan silloinkin pelasin joku pari hassua harjoittelupeliä. Ihan hauskaa oli jarkkoa vastaan ottaa matsia, kun hän herrasmiesmäisesti sitten vähän myös neuvoi esim. mainitsi look out sirin mahdollisuudesta, jota en todellakaan olisi muistanut. 5 pistettä sain kerättyä plakkariin, mikä on ihan jees. Samalla vähän kantapään kautta tuli juttuja opittua. Ihan hyvä toi 500 pojoa tosiaan tuohon opetteluun, ei kestä liian pitkään. Joskin tappiot tuntuu heti aika raskaasti.
Kalat meni kotio...
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

harkkari kirjoitti:hauskaa oli jarkkoa vastaan ottaa matsia, kun hän herrasmiesmäisesti sitten vähän myös neuvoi
Niin Lassi, ettäs tiedät :D (ja muut älkää välittäkö tosta. Meen välistä kisailua.)
sen verran tosta pelistä. Et Harryllä kävi kans huonoo tuurii. Liikaa mun pään objektiivejä. Ja sen ainoo liikkuva yksikkö otti heti liian helposti nenilleen. 3 hyppyreppua tippu säälittäviin boltteri kuteihin ekalla vuorolla. Ilman noita menetyksiä ois tappanu omalla vuorollaan mun bikesquadin. Ja ottanu first bloodin. Onneks mulle jäi pari mopoa henkiin ja hit & run pelasti.

La mahdollisesti pelejä meillä. Riippuu miten sotapoika ja Tero pääsee kulkemaan.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Miulla alkaapi nyt hiihtoloma, niin voisi yrittää urakalla pelailla pelejä alta pois. Alkaa tuo Latvianreissu olla lähellä. Pelikaupalla, jonkun tykönä tai sitten minun tykönäni. Saan sittenkin pelipöydän kasattua. Päivä vapaa ja kellonajallakaan ei ole väliä. Tänään ja huomenna en voi pelailla, mutta muuten olen valmis tulemaan pelaamaan täysiä tai voittamaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Parit pelit taas pelattu. Yllättäen mulla alkaa oleen eka kiesi paketissa. Lassi ja Runtti viel vastas. Josta tuli mieleen, et mikäs tilanne Villellä on? Koskas alkaa pelit pyörimään.
Tero saa ite kertoo jos haluaa. Miten ekalla vuorollaan ite autto Anttia voittoon.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Niin joo lyhyestä varmaan virsi kaunis.

Anttia vastaan eka kierros prinssillä: 1 woundi Antin ampumisesta, 1 Woundi Perils of the Warpista, 1 Woundi Daemon Weponista, 1 Woundi Furiosolta

Ja tietenkin Furioso olisi kuollut jos Perilsi ei olisi tiputtanut strenaa yhdellä, ja ehkä myös jos Daemon Weponi olisi heittänyt jotain muuta kun 1 lisä hyökkäyksiin, mutta tällästä sattuu.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Mites ensi perjantaina onnistuu jollain pelit? Myös sunnuntaina 16 jälkeen mahdollista ottaa erä tai useampi.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Heikko on tilanne...
Ihan varmaksi ei osaa kyllä sanoa että koska sitä pääsee ensimmäisen kerran pelaamaan. Salibandy kausi nyt loppuu 8.3 tai viimeistään 22.3 (riippuen siitä noustaanko suoraan vai karsitaanko ylempään sarjaan) että sen jälkeen alkaisi aikaa olemaan enemmän viikonloppuisin. Arkipäivät ovat itselleni (kesälläkin) hieman ongelmallisia kun aikaisintaan 18.00 pystyn aloittemaan pelejä.
Omalla tapaa siis voisin tiputtautua kelkasta pois kun näyttää et hyvää tahtia pelejä saatte pelattua niin en sitten jarruttele menoa.
Mielellään kyllä jonkin sortin pelejä pelailisin (pisteillä ei niin väliä) vaikka "harjoitus vastustajana", vaikkei minusta vielä vastusta taida olla 40k:n puolella.
Vaikka aika kortilla onkin niin maaleihin olen nyt kuitenkin tuon oman porukan tässä saanut, et ei täällä ihan kädet taskussa olla istuttu.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Sainpas pienen oppitunnin samalla myös nelkkarin fluffista koskien tehtaita ja muita mistä näitä poikia tulee kuin liukuhihnalta konsanaan. Suuremmin paneuduttiin kaikkiin sunnuntaiversioihin, jotka suutuspäissään pistävät kypäriinsä kaiken maailman piikkejä yrittäen päästä 13-vuotiaiden kovuusasteikolla mahdollisimman korkealle. Jotain puhetta oli myös masturboimisesta jälkikäteen, jotta voisi tuntea paremmuutta lojalisteihin verrattuina ja sitten suihkussa myöhemmin hyvän olon tunnetta. 
Noo ehkä mä välillä eksyn vähän aiheesta ;p Kun ite kasvat näin vanhaksi niin on sunki aivot jo sen verran hapertunu että juttu lähtee laukalle aina välillä. Mä oon vielä lisäksi henkisesti sen verran epätasapainossa, että kehitän suuria tunteita näitä pikku-ukkoja kohtaan!

Heitin periaatteesta omasta warlord traitti taulukosta ja sain preferred enemy (lojalistit) 12" säteelle warlordista. Olihan ne re-rollit tosiaan kivoja ja pelasti varmasti kummatki plague mariinit joilla plasmakivääri oli.
Make love, not peace.
syrja

Kaupalla kävin piipahtaas. Siellä Villen dellut ja "pätkän"kaaos otti yhteen. Lopputulos oli sit kohtuu tyly ja gets hottiakin tuli. Pojjaat saa ite selostaa tarkemmin jos haluavat.

Niin miten on runt. Otetaanko suosiol pois listoilta? Vai miten tehdään. Sparraus pelit on varmasti monelle mieleen. Ainakin kovasti jo väki miettii seuraavaa vaihetta. Eli 750p listojaan. Et sellaisia testipelejä varmasti moni haluaa. Jos siis päätät et hyppäät kamppis kelkasta.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Mä en osaa kirjoittaa raportteja, mutta todettakoon että "Eyes on the Prize" toimi tällä kertaa mukavasti ;) Tuli yhtäkkiä mieleen että muistinkohan mä laskea mun +1 victory pointtia mukaan ku mun warlord traitti anto extraa jos herra itse ottaa objektiiivin haltuun. Oh well..

Har har, kyllä tuli hottia :p Ruttomariinitki kärsi tappioita kun plasma pyssyyn tuli häiriö ja se käräytti yhden miehen heti ensimmäisellä vuorolla.
Make love, not peace.
Boreas

Viesti Kirjoittaja Boreas »

Hmm kärähtänyt ruttomarsu...oli kyllä melkoset käryt BLAH! Mutta joo, en itekkään muista laskitko extra pisteitä warlordin traitista. Oli muuta ajateltavaa siinä kohdilla, kuten vaikka "mitä ****** just tapahtu?
DeathWatch! Represent!! We are here to fetch recaf
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

syrja kirjoitti:Niin miten on runt. Otetaanko suosiol pois listoilta? Vai miten tehdään.
Monoa vaan perseelle, aikataulut kun on mitä on niin minkäs teet.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Ok. No tosiaan väki varmaan mielellään testailee listojaan. Et haastamaan ja pelailemaan muuten
harkkari

Joo, on minullakin melko isoja aikatauluongelmia tämän kanssa. Vähän siinä mielessä tekisi mieli sanoa itseni irti, ja pelailla vaan kasuaalimmin.
Kalat meni kotio...
syrja

Nyt kun pari yötä nukuttu. Niin mikä ajatus Harryllä vielä on? Jatkaako vai miten? Jos käy niin, et droppaat. Tehdään niin et kummataan toi meen peli vaan pois. Niin menee sit selkeimmin, kun ei oo vasta kuin yks peli pelattuna. Ei tarvi miettii sen ihmeemmin noita pisteytyksiä. Mutta haluun kuitenkin ens varmistuksen jatkosta
harkkari

No tämä on niin ristiriitaista. Mua himottaisi pelailla, mutta tosiasiahan on, ettei mulla riitä aika mitenkään. Eli tehdään vaan niin, että droppaat mut pois! Rajansa se kaikella pelailullakin pitää olla, eikä se oikeen ole nautinnollista jos menee stressailun puolelle :D
Kalat meni kotio...
syrja

Okkei. Hartsa joukkoineen hylkää Arctopoliksen. Kummaan tuolta meen pelin pois niin menee helpoiten niin. Mut kyl sul Hartsa aikaa olis. Lopetat vaan kaikkien uusien villitysten aloittamiset ja keskityt olemassa oleviin :P
harkkari

Sepä se. Mua vaan kiinnostaa usein pelien säännöt ja mekaniikat aika paljon, niin tulee tutustuttua aina uusiin. Käy tylsäksi hieroa samoja. Toki 40k:n kohdalla ei näin vielä ole, kun oon nyyppä. Se on vaan ehkä työläin peli mitä oon törmännyt aloittaa, ja kallein myös. Lisäksi säännöt ei nyt millään tapaa ole vallankumoukselliset tai erityisen nerokkaat ;) mutta kyllä sitä seuran vuoksi voi pelata
Kalat meni kotio...
harkkari

Ajattelin tossa, että Koitan kasailla armeijaa vähän samaan tahtiin kun tekin, ja ottaa silloin tällöin matsia jonkun teidän listoja vastaan, jos joku haluaa liigapelien ulkopuolelta ottaa matsia siis. Täten pääsee vähän kun osallistuun, mutta ilman turhia paineita tai ongelmaa jos ei ehdikkään.
Kalat meni kotio...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”