"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Eldarit

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Musta Setä

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

No huhhuh, pitääpä pyörtää sanani. Netissä liikkuu todella paljon juttua että GW antaa Dark Eldareille nyt viimeisen mahdollisuuden näyttää mihin ne pystyvät...kaikki tämä alkaa nyt vaikuttaa vähän líian todennäköiseltä kun miettii miten vähän niitä on oikeastaan tuettu. Yksi battle report tuli updaten jälkeen ja siinäkin ne vain kämäisesti voittivat (menttivät kaiken, DE vs Necron battle report GW saitilla)...toivon todellakin että ovat väärässä, olisi todella surkeaa pelaajien ja rodun kannalta jos Commorragh muussattaisiin. On ollut huhua että jos Commorragh tuhoutuu, Dark Eldarit eivät saa mitään uutta 4th editioniin, vaan pelaajat joutuvat pelaamaan Update listalla (siis mikä tuli CA2003ssa ja 2nd edition codex), ja tämä tulee olemaan todella altavastaajana siinä. Jos taas Dark Eldarit pärjäävät hyvin, ne saavat 4th editioniin tukea...ja Commorragh ei -pakosta- tuhoudu (joskin nyt se on todennäköistä mitä lukee vielä EoT Codexista sivulta kymmenen, kun Eldrad puhuu kuinka Dark Eldarejen yritykset puolustaa Commorraghia ovat hukassa...).

Joten kaikki DE pelaajat, kannatan että rupeatte pelaamaan niin maan perkuleesti (voimasana, ei kirosana), jos ette halua toista squattia...itse kyllä olisin hyvinkin harmissani jos DE heittää pyyhkeen kehään, ja voin vain kuvitella miltä tuntuisi jos vielä omistaisin 2500pt. armeijani joka aikanaan oli.

Tämä kaikki siis ei ole mikään absoluuttinen totúus, mutta niin paljon on huhua tästä että ei se voi olla ihan tuulesta temmattua. Parempi yrittää kaikkensa kuin toivoa parasta...onnea matkaan DE pelaajat :)
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Siis Commorrachin tuhoaminen voisi olla myös voimakeino piristää DE-fluffia, silloin rodusta tulisi sellainen koditon, joka pyrkii kostamaan kotinsa tuhoajille hinnalla millä hyvänsä. Eihän Abaddon Webwayhin lähde, siellähän on Thousand Sons, DE , Eldarit ja Necronit. Käsittääkseni koko webway muuttuu sotatantereeksi, joten Commorrach voi jäädä vain jalkoihin.

P.S Sillä kaupungilla on hankala nimi.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Naurettavaa ajatella että GW päättäisi lopettaa kokonaisen rodun jonkun kampanjan takia! Jos joku ajetaan alas se johtuu pelkästään siitä että sen figut ei myy tarpeeksi.
Uskoisin että Commorachin mahdollinen tuhoutuminen on puhtaasti fluffillinen muutos, joka saattaa poikia uusia sääntöjä tai sitten ei.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Vlad

Viesti Kirjoittaja Vlad »

Vader kirjoitti: (DE) rotu unholaan, olla hiiskumatta siitä sanakaan, jättää ehkä vielä 4ed sääntökirjaan, muttei julkaista yhtään figua.
Olisi äärimmäisen huono ratkaisu GW:ltä mikäli he poistaisivat DE:n säännöt. Commorraghin tuho ei ole välttämättä huono asia, loput DE:tä voisivat saada kostonvimman ajavaksi voimakseen tai loikata suoraan kaaoksen leipiin (ei ollenkaan huonompi optio).

GW:n suorittama DE:n poisto säännöistä olisi todella valitettava temppu, toivon että GW muistaa 'missä squatit?' kysymyksien jatkuvuuden ja ei tee tuota.

En toistaiseksi ole nähnyt missään luotettavaa huhua siitä että DE olisi poistumassa säännöistä. Commorraghin tuhoon toisaalta viitataan suoraan, mutta siitä ei kannata vetää johtopäätöstä että DE olisi poistumassa säännöistä.
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Vlad kirjoitti:
Vader kirjoitti: (DE) rotu unholaan, olla hiiskumatta siitä sanakaan, jättää ehkä vielä 4ed sääntökirjaan, muttei julkaista yhtään figua.
Olisi äärimmäisen huono ratkaisu GW:ltä mikäli he poistaisivat DE:n säännöt. Commorraghin tuho ei ole välttämättä huono asia, loput DE:tä voisivat saada kostonvimman ajavaksi voimakseen tai loikata suoraan kaaoksen leipiin (ei ollenkaan huonompi optio).

GW:n suorittama DE:n poisto säännöistä olisi todella valitettava temppu, toivon että GW muistaa 'missä squatit?' kysymyksien jatkuvuuden ja ei tee tuota.

En toistaiseksi ole nähnyt missään luotettavaa huhua siitä että DE olisi poistumassa säännöistä. Commorraghin tuhoon toisaalta viitataan suoraan, mutta siitä ei kannata vetää johtopäätöstä että DE olisi poistumassa säännöistä.
Juu. Tämähän olikin, että miten minä toimisin, jos haluaisin poistaa rodun (vaikka DE:n) pelistäni. Ja kun tarkkaan luet, niin jättäisin säännöt vielä 4ediin mukaan, jolloin niillä saisi pelata, mutta uusia figuja ei tulisi sitten kirveelläkään. Saisi varastotkin myytyä tyhjäksi, kun joku niitä kuitenkin ostaisi.

Alunperin tämän viestini oli tarkoitus toimia kuin öljynä laineilla ja valaa ihmisiin uskoa että rakastamamme rotu ei mihinkään katoa. Ei ainakaan EoT-kampanjan lopputuloksena. Olettaisin että mitään kovinkaan dramaattista ei lopulta tapahdu. Commorragh voidaan tuhota, mutta mikäs vaikutus sillä olisi peliin, hyökkääjiä ovat kuitenkin tähänkin asti olleet (fluffi toki muuttuisi vähän). Enemmän tai vähemmän tasapeliä minä odotan viralliseksi lopputulokseksi, kävi varsinaisten taisteluraporttien mukaan miten tahansa. Ja mikä estää GW:tä muokkaamasta taisteluraportteja omien tarkoitusperiensä mukaisesti? "Hukataan" vahingossa muutama tuhat kaaoksen voittoa, niin saadaan nätti tasapeli...
Musta Setä

aika näyttää, olen vain tällainen tuomiopäivän profeetta. Kuten sanoinkin, kukaan ei varmaan toivo niitä pois. Mutta jos ne eivät myy, ei GW pakosta enää innostu niiden valtavasta tukemisesta...

Onhan ollut myös hauskaa spekulaatiota (ainakin sillä foorumilla missä minä oleskelen eniten (ei tämä)) että Black Library onkin itse asiassa Commorraghissa, ja sen takia kaikki sinne änkeävät. Ja että Black Libraryn vartija onkin Fallen Phoenix...sen takia se olisi niin ''karmea'' kuten pääkirjassa kerrotaan.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Zymeth kirjoitti:Siis Commorrachin tuhoaminen voisi olla myös voimakeino piristää DE-fluffia, silloin rodusta tulisi sellainen koditon, joka pyrkii kostamaan kotinsa tuhoajille hinnalla millä hyvänsä.
Ei jumalie... kodittomia suippokorviahan on jo rotuja lukumäärissä yksi. Pah, ei hyvää. Mutta se olisi kyllä se kannattavampi optio, jos nyt Commorraghia ollaan murskaamassa...
Zymeth kirjoitti:Eihän Abaddon Webwayhin lähde, siellähän on Thousand Sons, DE , Eldarit ja Necronit. Käsittääkseni koko webway muuttuu sotatantereeksi, joten Commorrach voi jäädä vain jalkoihin.
Umm... Tzeentchin lapsia ja Necroneja Webwayssa?! Mitä hemmettiä oikein väsäät, Zymeth? Siis, C'Tanit eivät omaa psyykkistä olomuotoa Warp-avaruudessa, joten tuskin ne sinne lähettäisivät sotilaitaan... (lisätään vielä että Eldarien neljä alarotua ovat ainoita jotka pitävät Webway-portteja hallussaan) Ja Ahrimankaan ei voi talloa Verkkopolkua, kun ei hänkään pitele ovea hallussaan. Vai ymmärsinkö jotenkin väärin? *lukee läpi Zymethin tekstiä* Ei valaistu...
Zymeth kirjoitti:Sillä kaupungilla on hankala nimi.
Eipäs; C-o-m-m-o-r-r-a-g-h. Kaksi m:ää ja kaksi r:ää, sekä lopussa -gh.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Zymeth Salkir Dkhan

Codex EOT:ssä Eldrad toteaa, että Thousand Sons on löytänyt tien Webwayhin ja omaksi yllätykseksi huomasin EOT:en nettisivuilla, että myös necronit voivat rekisteröidä tappelut Webwayssä käytävään sotaan. Sen mukaan siellä olisi: Eldarit, Thousand Sons, Dark Eldarit ja Necronit.
Aacheron
Viesti:

Tästä EoT-kampanjastahan tuli aivan naurettava... Thousand Son-sotureita Webwayssa?! Siis, sehän horjuttaisi aivan kaikkea. Eldarit joutuisivat parhaimmillaankin hivenen kuseen...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Zymeth Salkir Dkhan

Thousand Sonin itse ymmärrän, Ahriman on etsimässä Black Libraryä ja hän sai lopultakin sen Czevakin kiinni, joka paljasti tien. Necroneja en kyllä itse ymmärrä.
Musta Setä

Nooh paha on sanoa että onko se ''naurettavaa'' kun näiden herrojen tekemä se taustatarina alunperinkin on...

Ja siinä mainitaan että Thousand Sonit eivät menneet sisään portin kautta, vaan ''a breach in the webway'' eli ne ovat puhkaisseet siihen reiän...tiedä sitten miten. Ja mikäs estäisi necroneja menemästä webwayssa? Ehkä C'tan ei sinne pääsisi, mutta en näe syytä miksi peltiheikit eivät sinne menisi, ja kiitos kyllä, olen perillä necronejen fluffista ja eldarien vielä enemmän. Kuitenkin webway on suojattu tila...ei sinne kaaoksen möröt menisi tirpomaan avuttomia necronsetiä.
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Sehän on vaan mukavampaa mitä enemmän porukkaa!
En kyllä usko että GW:llä on pokkaa poistaa kokonainen rotu...mutta eiköhän kaikki mennä pelaamaan eye of terroria ja pyyhkäistä muut rodut pois linnunradalta,jotta näin ei varmasti käy!
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

mikki kirjoitti: En kyllä usko että GW:llä on pokkaa poistaa kokonainen rotu...
Squatit...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mikki N

The Captain kirjoitti:
mikki kirjoitti: En kyllä usko että GW:llä on pokkaa poistaa kokonainen rotu...
Squatit...
No voi helv....*vaipuu epätoivoon*
Ei hyvältä näytä...
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Aacheron, voitko valaista vähän, pidät ehkä minua aika nyyppärinä mutta en tiedä mikä on Webway. Kyllä mä warpin, maelstormin ja Eye Of Terrorin tiedän mutta Webway on minulle hämärä käsite.
Ai perskuta jos Dark Eldar rotu häviää. Kyllä tapan kaikki saa...hiton ihmiset jotka uhkaavat minua ja tuon Dark Eldarit kunniaan vaikka itse!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Zymeth Salkir Dkhan

Musta Setä kirjoitti:''a breach in the webway''
Minun EOT kodeksissa termi on "breached in the webway". Eli he ovat tulleet sinne laittomasti, eivät välttämättä puhkaisseet sitä. Vanhassa TS:n index astartes-listassa oli pieni stoori, jossa Thousand Sons löysi valloittamaltaan planeetalta hylätyn webway-portin, olisiko siinä sisäänpääs?

No tämä on vain triviaali verrattuna koko webwayssä käytävään sotaan.
Musta Setä

Breached in the webway? Läpäisty webwayssä?

Nooh, pilkkuasia, väärinluku minulla...mutta tämä saattaa olla tottakin necronejen suhteen, tai sitten nekin nappaavat itselleen portaalin vaikka Ulthwén valtaamalla...

Aivan aivan, Thousand Soneillahan on oma portti kun muuten olisi varmaan hankalaa yrittää Black Libraryä löytää :)
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Aacheron
Viesti:

Andromedus kirjoitti:Aacheron, voitko valaista vähän, pidät ehkä minua aika nyyppärinä mutta en tiedä mikä on Webway. Kyllä mä warpin, maelstormin ja Eye Of Terrorin tiedän mutta Webway on minulle hämärä käsite.
EoT ja Maelstrom (huom: -strom, ei -storm) ovat repeämiä normaali- ja Warp-avaruudessa, ja Warpin tiedät myös. Webway on Eldarien käyttämä verkosto joka itse asiassa sijaitsee Warpissa, mutta on suojattu ja eritetty lopulta Warp-avaruudelta. Se on vähän kuin tunneliverkosto kaiken kaaoksen keskellä. Ainoat portaalit Webway:hin sijaitsevat Craftworldeilla ja Exodite-maailmoilla. Ai niin, ja Dark Eldarit käyttävät portaaleja... Ja Harlekiinit pääsevät vähän minne haluavat, luultavasti omistavat aika monta portaalia. Commorragh on sitten piilotettu jonnekin Webwayn synkkään nurkkaan...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Mikki N

By the way,DE ei tuhoudu;dark city Saattaa tuhoutua kampanjan aikana,mutta rotu ei kuole...luin jotain tälläistä EO:ssa..ei sanaakaan!
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Webwayssä matkustaminen on myös hitaampaa kuin tavallisessa warpissa, muttei niin satunnaista ja vaarallista.

Mitähän merkillistä tuo Maelstrom oikein tarkoittaa, löytyy meinaan myös parista Final Fantasystä ja Diablo kakkosesta...

Ja veikkaan ettei Dark Eldareita tarvitse tiputtaa pois, eivät ne kuitenkaan ole yhtä typerä keksintö kuin ne Squatit...
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”