[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Mun kyydillä pääsee 1-4 heppua tarvittaessa siis Turkuseen. Tai sit mäkin voin hypätä jonkun onnettoman hyväjousisen matkaan.
La valitettavasti jälkikasvun korismatsissa. To myös väliin, kun vaihteeksi tääl P-maan lakeuksilla. petskules.
La valitettavasti jälkikasvun korismatsissa. To myös väliin, kun vaihteeksi tääl P-maan lakeuksilla. petskules.
-
Der Dexter
Ma voisin kyl mieluusti pelailla launtaina, vaikka yövuoro vähän painaakin päälle. ja pelihän kertsilä tai siellä tai täällä on aina optio...
Ja itse ainaskin melko varmasti päädyn kuskiksi Fanaan, ja 3 kansalaista kyytiin yleenäs mahtuu, tosin veto-oikeus taita olla omalla tiimillä, jotka oletettavasti ois kyydillä tulossa anyhows...
Ja itse ainaskin melko varmasti päädyn kuskiksi Fanaan, ja 3 kansalaista kyytiin yleenäs mahtuu, tosin veto-oikeus taita olla omalla tiimillä, jotka oletettavasti ois kyydillä tulossa anyhows...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Joo Tatun auto on vaan meidän puoluelaisille ku hiotaan vimpat supertechit kuntoon!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Joo antakaa mullekki kyytiä!
Miten jengi huomen kertsillä?
Miten jengi huomen kertsillä?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Autokyyti kelpais kans.
Huomenna pääsen paikalle varmaan viiden pintaan.
Huomenna pääsen paikalle varmaan viiden pintaan.
Eli ainakin muutama autollinen lähtemässä, hieno homma joten eiköhän sitä johonkin kyytin sovi mukaan. :)
edit. Pelaillaan joku toinen kerta.
edit. Pelaillaan joku toinen kerta.
Viimeksi muokannut Charad, Pe 20.03.2015 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rats keep running!
Tuun huomenna viideksi availemaan ovet.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
Mulla loppuu koulut vast neljält ja sit meen himan kaut viel ni enköhän mäki viiden ja kuuden välii kerkee.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Hienoa!
Tällä puheelle Berlingoon on varattuna paikat Joonas, Antti, Mikko ja H-P. Ilmoittakaa, jos eriäviä mielipiteitä.
Sovitaan lähempänä milloin, mistä ja miten.
Tällä puheelle Berlingoon on varattuna paikat Joonas, Antti, Mikko ja H-P. Ilmoittakaa, jos eriäviä mielipiteitä.
Sovitaan lähempänä milloin, mistä ja miten.
- GreenMeanie
Eiku mä annan kyl paikan muille ja koitan järkkää meiän tiimille auton.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Viimiseen asti tiimimetaa?GreenMeanie kirjoitti:Eiku mä annan kyl paikan muille ja koitan järkkää meiän tiimille auton.
Viideltä siis kertsillä.
Tuun kertsille kans joskus viideks.
Ei kyl jaksais just nyt masiinaa pelata, mut tuun siis avaa kuitenkin ovet. Ehkä mä jonkun pelinkin voin pelata. Tai sit Netrunneria =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Mäkin oon kyllä tulossa. Ja viimeistään viideltä paikalla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Joo eiköhän laput mukaan mahdu.Celebdae kirjoitti:Ei kyl jaksais just nyt masiinaa pelata, mut tuun siis avaa kuitenkin ovet. Ehkä mä jonkun pelinkin voin pelata. Tai sit Netrunneria =)
Joutuu feidaan tänään.
- nice2beatU
Oisko kellää huomen aikaa pela ku ei oo ehtiny vähää aikaa ja tekis mieli pelaa peli tai pari?
Skorne is love, Skorne is life.
Löytyisköhän keltään mulle lainaan Attendant Priestiä Turkuun, en osannu listoi tehdessä jotenki ajatella että enhän mä semmosta oikeesti omista.
Enköhän mä sen sulle voi taas lainata...Drak kirjoitti:Löytyisköhän keltään mulle lainaan Attendant Priestiä Turkuun, en osannu listoi tehdessä jotenki ajatella että enhän mä semmosta oikeesti omista.