Itse olen tyytyväinen, mites muut?

Ahaa, akvarellimaalauksen puolella suositumpi sienitekniikka. Synteettisellä sienellä tulee niin tasaista, etten olisi arvannut. Joskus tuli hommattua luonnonsieni vähän vastaavaan projektiin, mutta on jäänyt laatikkoon pyörimään. Osaatko sanoa, miten paksua maalia käytit? Suoraan purkista/sivellinmaalaukseen sopivaa?WolfMan kirjoitti:Tarvitset pinsetit/jotkin vastaavat pitovälineet. Vanhemmissa blistereissä on tuollaista tumman harmaata pehmustemateriaalia, jota käytin itse, myös tavallinen sieni käynee. Revin pehmusteesta suikaleen jonka asettelin sopivalle rullalle ja pinsteillä kiinni, sillä sitten töpöttelin värin pintaan. Kuvion tulee olla pientä ja tiheää, epäsäännöllistä pistettä, ei suuria laikkuja. Itse aloitin töpöttämisen Enchanted bluella, pohjaväri on musta. Lisäsin vaiheittain valkoista siniseen noin 5-6 kertaa, jokaista sävyä töpötellään reilusti ja epäsäännöllisesti. Lopuksi vaaleimpaan sävyyn lisätään vettä hieman, jotta koostumus on todella notkea, tämän jälkeen vedin pensselillä nuo viivat pintaan, puhtaalla valkoisella viivojen paksuimpiin kohtiin lisäväriä. Lopuksi Thraka green -washaus päälle ohuelti ja sen kuivuttua Asurmen blue -washaus ohuelti.