mulla oi myös tarkotus tulla tuuppimaan nappeja tiistaina.Fiend_ kirjoitti:No mä varaan sun kans pelin tiistaille! Siitä on tovi ku on päästy pelaa! :P Vai sovitaanko se 10-10 ja säästetään aikaa? :DMolja kirjoitti:Ei pysty, kun pitää käydä vanhempia moikkaamassa. Tiistaina tosin on päivä vapaa, jolloin helposti pääsee pelaamaan!
Pääkaupunkiseudun Malifaux
- NorjanPaavi
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Ei ku meijän piti pelata se peli, missä oli iha pöljät ne schemet ja strategia! Tuskin tosin tuun spawnilla, ku en saa noita guppseja kasaa millää. Kaikkee muuta taas tuli työpäydälle maalattavaksi.Fiend_ kirjoitti:No mä varaan sun kans pelin tiistaille! Siitä on tovi ku on päästy pelaa! :P Vai sovitaanko se 10-10 ja säästetään aikaa? :D
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Mä luultavasti pääsen kans tiistaina paikalle, ja otan tietenkin kaikki haasteet vastaan aina. Sunnuntaina on nyt muuta menoa.
Fiend_ kirjoitti:Sunnuntaille olisko mielenkiintoa kellään pelailla Hapessa?
musta saat sunnuntaille peli seuraa
Alright! Olisko joskus yhen kahden aikaan?GreenOwl2 kirjoitti:Fiend_ kirjoitti:Sunnuntaille olisko mielenkiintoa kellään pelailla Hapessa?
musta saat sunnuntaille peli seuraa
Something something Dangerzone!
ite oon 12:00 hapessa
12:00 eh.. No katotaan jos mä pääsisin raahautuu samaan aikaan.
voit tulla vasta yheleltäkin, ite pakko jo 12:00 mennä kun virallinen avaus aika niin pitää jonkun olla avaamassa ovet, tuut kun ehit, testaan paria juttua jos saan proxyttaa pikkasen
Pitää kattoa vois mahdollisesti itsekkin saapua tiistaina paikalle
Huomiselle tuli töitä, nii pääsen Poroon siinä 16 jälkee.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Check.Molja kirjoitti:Huomiselle tuli töitä, nii pääsen Poroon siinä 16 jälkee.
Napostelisko jotain pelit huomenn Porossa jo vaikka vähän aikaisemminkin? Pitäisi itse olla ysiltä himassa pelaamassa Malifaux vassal liigaa.
Mä voin kyllä noin 12:00 tulla oon niihin aikoihin pasilassa muutenkin
Pitäisikö meidän sitten pelata peli silloin? Mitä masteria vastaan haluat pelata?GreenOwl2 kirjoitti:Mä voin kyllä noin 12:00 tulla oon niihin aikoihin pasilassa muutenkin
Jotain ei kovaa masteria
Myyrän tapauksessa tämä ei valitettavasti oikein edes muuta tilannetta. :D Kyllä se osaa sieltä rakentaa sen listan sitten sen masterin ympärille ja sitten taas mennään. :DGreenOwl2 kirjoitti:Jotain ei kovaa masteria
aina voi yrittää pedata itselleen edes mahdollisuutta tasapeliin
-
Purging Flame
Mä oon nyt lueskellu tota wikiä oikein urakalla ja jostain syystä on alkanut kiinnostaa Outcastit.
Oliskohan jollain vaikkapa Von Schilliä jota vois testata jossain vaiheessa?
Ja Jack Daw ois toinen mielenkiintoinen, vaikkakin taitaa vaatia enemmän treeniä?
Ja Jack Daw ois toinen mielenkiintoinen, vaikkakin taitaa vaatia enemmän treeniä?
Multa löytyy Von Schill jota saat ilman muuta testata. Moljalta löytyy Jack Daw.Purging Flame kirjoitti:Mä oon nyt lueskellu tota wikiä oikein urakalla ja jostain syystä on alkanut kiinnostaa Outcastit.