WTC-2015 lennot
WTC-2015 lennot
Itse olisi tänään tarkoitus vilkuilla lentoja irkkuihin. Millasella aikataululla muut meinasivat olla liikenteessä, oletteko mestoilla vain pe-su vai pitemmän aikaa?
Voin vaikka alle keräillä ihmisten lentoja ja aikatauluja, jos niitä ilmoittelette.
Aikatauluja:
Samu: Pe-Ma
Teemu: to-pe
Jonte: to-pe
Pauli: ??
Jaakko: to-??
Mikko: Pe-ma
Henry: ke-ketope
Niko: la-ma
Tatu: mati-suma
Lennot:
Samu, Sami, Pauli: Helsinki-Tukholma-dublin 18.9 klo 6:30-9:35, Dublin-Helsinki 21.9 klo 12:25-19:30
Teemu+Jonte: Hesa-Tukholma-Dublin 9.30-12.00
Voin vaikka alle keräillä ihmisten lentoja ja aikatauluja, jos niitä ilmoittelette.
Aikatauluja:
Samu: Pe-Ma
Teemu: to-pe
Jonte: to-pe
Pauli: ??
Jaakko: to-??
Mikko: Pe-ma
Henry: ke-ketope
Niko: la-ma
Tatu: mati-suma
Lennot:
Samu, Sami, Pauli: Helsinki-Tukholma-dublin 18.9 klo 6:30-9:35, Dublin-Helsinki 21.9 klo 12:25-19:30
Teemu+Jonte: Hesa-Tukholma-Dublin 9.30-12.00
Viimeksi muokannut Sopuli, To 13.08.2015 19:23. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Re: WTC-2015 lennot
Me varattiin Jonten kanssa to-aamulento sinne ja pe-iltalento takas. Tai no Jontte ny jää viel seuraavaksi viikonlopuks..
Torstaina sit hobittibaarii ... HOBITTIBAARII !
Torstaina sit hobittibaarii ... HOBITTIBAARII !
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Cor Leonis
Itekään en oo vielä osannu lentoja varailla, mutta tarkoitus olisi lähiaikoina. Mulla on 13-22 päivä lomaa niin on varaa olla vaikka pitempääkin irkuissa, itse en ehkä viitti jäädä pitempään kattelemaan, mutta jos seuraa löytyy niin miks ei.
Pora on miehen sielu.
Oon mieluusti mukana vähän pidemmällä reissulla. Ehkä jälkipäästä ois parempi jatkaa, kun ei sit tartte stressata enää kisoista. Torstaina meno kuulostaa hyvältä, niin ehtii "tutustumaan ilmastoon". Kuuntelen mieluusti ajatuksia mihin asti pitäis jäädä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Oon katellu et lähis keskiviikkona ja tulis takasin ke-to-pe -akselilla seuraaval viikolla.
Oon menossa avokin kanssa edeltävänä lauantaina Dubliniin. Sieltä ehkäpä tiistaina Killarneyhin. Killarneysta suunnittelin lähteväni sunnuntaina illalla tai maanantaina aamulla Dubliniin josta lennän takaisin Suomeen. Lennot on jo itellä ostettuna.
-
Der Dexter
Mulla on kans lomaa edellinen viikko, mutta su/ma pitää tulla takas jo, joten mulla on extrapäivät ennen eventtiä, varmaan jotain ma/ti akselilla saapuminen.
Kans ynnänny et olis ja pari päivää olis jossain, ja sit tulis torstaiks viimestään pelipaikalle valmistautumaan henkisesti kisoihin.
Kans ynnänny et olis ja pari päivää olis jossain, ja sit tulis torstaiks viimestään pelipaikalle valmistautumaan henkisesti kisoihin.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mä varmaan voisin liikkuu to-ma välillä.
Edit: Varailin sittenki ke-aamulennon ja maanantaina takas samal lennol ku samu.
Edit: Varailin sittenki ke-aamulennon ja maanantaina takas samal lennol ku samu.
SAS:il ja ajat samat mitä Samul. Voidaa vaihtaa paikkoi sun avokin kans ni lentometa käyntiin.;)
- Cor Leonis
Onkin vähän menoja täällä kotisuomessa niin päädyin varamaan pe-ma setit. Eli siis samat lennot, kuin Samilla ja Samulla.
Pora on miehen sielu.
Mun paluu on maanantaina 18:40 -> 23:50. Missä on torstaina etkot? Voitais Ainon kans tulla poikkee.
Eks sä osaa lukee?TheEmu kirjoitti:Torstaina sit hobittibaarii ... HOBITTIBAARII !
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
The Shire niminen vissii?
Varailin just liput itelleni. Lähen tiistaina aamulla ja tuun takasin seuraavana tiistaina about keskipäivällä lähtevällä lennolla, kumpikin SASsia.
- Ihme_apina
Kai nää joo tarttis pikkuhiljaa varailla itekki...
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
-
Cacophonic
Aamu pe ja takas ma päiväl
Iiro tulos kans? Uijuijui
Listaa katsoessa näyttää siltä että aika monella pe-ma matkaajalla on varmaan samankaltainen suunnitelma SAS:in lennoilla, vaihdot Arlandassa.
Ihan kiva, voidaan pöristä porukalla. Oletteko varailleet junalippuja ennakkoon, vai onko parempi ostaa vasta paikanpäältä?
Ihan kiva, voidaan pöristä porukalla. Oletteko varailleet junalippuja ennakkoon, vai onko parempi ostaa vasta paikanpäältä?
Rats keep running!