Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Jahas. Uusia hammeristeja on ilmeisesti tulossa. Voitte sitten pappoina vetää niitä "silloin kun minä pelasin niin meillä ei ollut mitään tuollaisia hömpötyksiä vaan vedettiin reilusti draigoilla ja screamerstareilla"-avautumisia. ;)
Ei muuta kuin onnea ja osanottoni jos arvaukseni meni oikein.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Siistiä nähdä että jengi seuraa meidän edesottamuksia!
Valitettavasti Ukrainasta ei ihan saatu sitä toivottua voittoa, 84-76 tasuri. 86 on siis voiton minimi, eli pienestä oli kiinni. Paritus oli meiltä ihan spot on ja yhtä peliä lukuunottamatta kaikki meni aika suunnitellun mukaisesti.
Ukraina ansaitsee vastustajana kaiken kunnioituksen, vakio top10 kamaa ja overall rankingissa meidän edellä. Ja yks niistä tuli singlessä sijalle 2.
Pettymyksen häivähdys on nyt nielty ja valmistautuminen huomiseen Italia peliin käynnissä. Kaikki on vielä teoriassa omissa käsissä.
Kreikka kierroksen hämmästystä herättänyt tulos oli mun 0 ski-ba listaa vastaan. Mä deplosin siten että houkuttelin vastustajan podit objettomalle alueelle, ja sitten tarkoitus oli diippaa nidit vastustajan onagerien taakse ja valtaa se pääty jossa oli kolme objea. Ei vaan suostuneet nidit osumaan pöytään vaan scatteroivat 9" mishappiin. Mun mishap taulukossa tuntuu olevan vaan se ykkös vaihtoehto.
Muutenkin meillä oli kreikkaa vastaan ihan käsittämätön määrä paskaa tsägää, lähetimme sukkana warppiin mm. invis libran, grimoire heraldin ja protect warlordin. Eldar pelaajat sai yhteensä 0 fortunea/invistä/shroudia jne.
Etc ensikertaliaset Niko ja Antti pelasivat tänään aivan loistavasti ottaen peleistä jopa ennakkolupauksiaan enemmän pisteitä!
Jep. Ruotti matseissa oli laji mikä hyvänsä on varmasti kova tunnelataus. Pää vaan kylmänä. Saksa kyl vetää aika suvereenisti. Ei nyt lainata kuitenkaan Seppo Rätyy
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Tän päivän päivitys meni vähän myöhäiseksi kun iltapalaveri venähti ruotsi matsia suunnitellessa ja jo pelattuja pelejä speksatessa.
Tää päivä piti siis sisällään tappion Italialle ja voiton Belgiasta.
Italiaa vastaan saatiin parit menemään vielä ihan ok mutta sitten itse peleissä tapahtui jotain. Skenuna ollut emperors will&contact lost saattoi olla yksi tekijä, sillä muutama base livahti meiltä ihan väärään paikkaan ja joutui vastustajien käsiin. Contact lost taas huutaa table presenceä jota esim itse en ainakaan pystynyt toteuttamaan alusta asti. Hävittiin siis tiiminä laajalla rintamalla ihan rehellisesti, italialaiset olivat paljon mainettaan mukavampia. Italia voitti päivän toisessa pelissään hallitsevan mestarin Puolan joten ei me ihan tunareille hävitty.
Tokassa pelissä oli vastassa tuttu ja turvallinen Belgia. Paritukset meni tappion jälkeisen pettymyksen takia hieman vapaammalla kädellä, eikä välttämättä ihan spot on. Champion haku toisaalta osua ihan nappiin kun sain siellä vastaani Scatbiket :) Belgialaiset on ihan ok, mutta jäivät kuitenkin jalkoihin suht reippaasti 100-60.
Täyttää tässä vaiheessa todeta että mä oon nauttinut omista peleistäni ihan täysiä, kaikki vastustajat on ollut loistavia ja menikin reilua, asiallista ja reteetä. Oon löytänyt itseni hymyilemästä vähän väliä, eli on vaan ollu törkeen siisti meininki! Aamulla vastassa rakas naapuri kolmos pöydällä "välierä" kierroksella niin sama setti varmasti jatkuu.
Nopeita havaintoja muista tiimeistä heittääkseni voisin todeta että Puola on kompastunut kapteeninsa ylimielisyyteen, USA saanut tekemiseensä paljon enemmän rauhallisuutta ja suuntaa kuin ennen ja Saksa tuntuu olevan kovemmassa kunnossa kuin koskaan viime hetken kapteenin säkityksestä huolimatta, tai siitä johtuen?
Huomenna ratkaistaan mitalien kohtalo ja on ilo sanoa että ollaan vielä mukana teoriassa kaikkien jaossa. Pitäkää itenne linjoilla, huomenna soditaan Euroopan herruudesta!
Ruotsi näyttää valitettavasti vieneen selvin lukemin. Saksalla on viimeiselle kierrokselle mentäessä täydet 10 pistettä, eli se voi mun ymmärtääkseni voittaa turnauksen vaikka häviäisi niukasti tokana (8:ssa pisteessä) olevalla Englannille.
Onko toi nyt lopullinen järjestys? Mulla torrent ei päivitä viimeistä kierrosta. Jokatapaukses, voitto viimeisestä jättää varmasti hyvänmielen. Ja lähellä oli loppujen lopuks kärkisijat jos unohdetaan saksa. Kovaa tulosta ne kyllä veti. Mut hyvin pojjaat vedetty. Saatte tulla kotiin:D raportteja vaan heti kuin mahdollista. Tänään varmaan ilta ja yö menee nollatessa. Olkaa varovaisia Prahan yön lähitaisteluissa :D Älkääkä jättäkö meen Anttia hunnigolle...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Hyvä tulos taas kerran! Odotan kanssa innolla raportteja matseista kunhan tiimi selviää takaisin kotimaan kamaralle. Saksa näyttää tosiaan olleen ihan omassa luokassaan.
We're so loud you wanna die
Go forth and amplify
Here come the Noise Marines