WTC-2015 lennot

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Sopuli

Re: WTC-2015 lennot

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Charad kirjoitti:Listaa katsoessa näyttää siltä että aika monella pe-ma matkaajalla on varmaan samankaltainen suunnitelma SAS:in lennoilla, vaihdot Arlandassa.
Ihan kiva, voidaan pöristä porukalla. Oletteko varailleet junalippuja ennakkoon, vai onko parempi ostaa vasta paikanpäältä?
Ite varailin (ja vissiin osa turkulaisista kanssa) paluu junan maanantai aamulla. Meno junaa ei vielä varattu, koska lento+bussi-aikataulut kentältä juna-asemalla on vähän kyssärit, koska jutut voi olla myöhässä.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Mua vähän hotsittais mennä dublinii viel istuu sunnuntaipubeilut.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Sopuli:

Ite varailin (ja vissiin osa turkulaisista kanssa) paluu junan maanantai aamulla.
Monen junaan varailitte? Voisin hyvin napata lipun samaan aikaan.

HP: Yöpaikka ois kuitenkin Killarneyssa, vai onko jotain hyvää plääniä jo?
Rats keep running!
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Charad kirjoitti:
Sopuli:

Ite varailin (ja vissiin osa turkulaisista kanssa) paluu junan maanantai aamulla.
Monen junaan varailitte? Voisin hyvin napata lipun samaan aikaan.

Joku mikä lähti joskus aikasin aamulla, viiden kuuden välillä muistaakseni.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Charad kirjoitti:
Ei ees oo. Mä mielummin menisin valmiiks dublinii mut aattelin viel neuvotella ton mun sinisilmäisen kaunottaren kans asiasta.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Irlannissa tulee pubeissa valomerkki jo 23:00 sunnuntaisin. Yöklubeissa (ja jossain poikkeustapauksissa) kaljaa saa vielä yhteen asti. Kisat loppuu virallisesti viideltä sunnuntaina Killarneyssä. Jos ehtii klo. 17:44 junaan ni ois 20:55 Dublinissa. hotellin ja ruuan metsästyksen jälkeen tossa välissä jäis vielä tehokasta bissettelyaikaa, mut tuntuu liia hektiseltä et ite lähen vast maanantaina juomaan bissee dubliniin. Mul on paluulento Suomeen vasta 18:40 jos joku lähtee bisselle sillo.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Mä tuun finskillä mestoille perjantaina 8:00-9:10 ja lähen maanantaina BA:lla 15:20-23.35. Aika moni taitaa olla samoihin aikoihin perillä pe-aamuna, eli varmaan samalla junalla voidaan taittaa loppumatka.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”