Ite varailin (ja vissiin osa turkulaisista kanssa) paluu junan maanantai aamulla. Meno junaa ei vielä varattu, koska lento+bussi-aikataulut kentältä juna-asemalla on vähän kyssärit, koska jutut voi olla myöhässä.Charad kirjoitti:Listaa katsoessa näyttää siltä että aika monella pe-ma matkaajalla on varmaan samankaltainen suunnitelma SAS:in lennoilla, vaihdot Arlandassa.
Ihan kiva, voidaan pöristä porukalla. Oletteko varailleet junalippuja ennakkoon, vai onko parempi ostaa vasta paikanpäältä?
WTC-2015 lennot
Re: WTC-2015 lennot
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- GreenMeanie
Mua vähän hotsittais mennä dublinii viel istuu sunnuntaipubeilut.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Monen junaan varailitte? Voisin hyvin napata lipun samaan aikaan.Sopuli:
Ite varailin (ja vissiin osa turkulaisista kanssa) paluu junan maanantai aamulla.
HP: Yöpaikka ois kuitenkin Killarneyssa, vai onko jotain hyvää plääniä jo?
Rats keep running!
Joku mikä lähti joskus aikasin aamulla, viiden kuuden välillä muistaakseni.Charad kirjoitti:Monen junaan varailitte? Voisin hyvin napata lipun samaan aikaan.Sopuli:
Ite varailin (ja vissiin osa turkulaisista kanssa) paluu junan maanantai aamulla.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- GreenMeanie
Ei ees oo. Mä mielummin menisin valmiiks dublinii mut aattelin viel neuvotella ton mun sinisilmäisen kaunottaren kans asiasta.Charad kirjoitti:
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Irlannissa tulee pubeissa valomerkki jo 23:00 sunnuntaisin. Yöklubeissa (ja jossain poikkeustapauksissa) kaljaa saa vielä yhteen asti. Kisat loppuu virallisesti viideltä sunnuntaina Killarneyssä. Jos ehtii klo. 17:44 junaan ni ois 20:55 Dublinissa. hotellin ja ruuan metsästyksen jälkeen tossa välissä jäis vielä tehokasta bissettelyaikaa, mut tuntuu liia hektiseltä et ite lähen vast maanantaina juomaan bissee dubliniin. Mul on paluulento Suomeen vasta 18:40 jos joku lähtee bisselle sillo.
Mä tuun finskillä mestoille perjantaina 8:00-9:10 ja lähen maanantaina BA:lla 15:20-23.35. Aika moni taitaa olla samoihin aikoihin perillä pe-aamuna, eli varmaan samalla junalla voidaan taittaa loppumatka.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.