[9th] 9th Age kehitystilanne

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Black scars

Re: 9th Age

Viesti Kirjoittaja Black scars »

Miksi 1+ KotR vaatimus on naurettava?
*Hu*
Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari »

Black scars kirjoitti:Miksi 1+ KotR vaatimus on naurettava?
Koska millään muulla armeijalla ei ole pakkoa ottaa jotain tiettyä unittia X coresta?
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Black scars

Armeijoilla on paljon sääntöjä, joita muilla ei ole.

Knight of the Realmien keskeinen ja tärkein tehtävä on liityä mukaan, kun Bretonnia sotii. Muilla ritarikunnilla on eri tehtävät. Sehän olisi naurettavaa, ettei ritarit noudata valaansa, eg. eivät ole edustettuna taistelukentällä. Tiedän tuon olevan ns. fluffisyy, mutta siitä ne armeijoiden eri tyylit syntyvät. Hyvähän se on, että säännöt tukevat armeijoiden omaleimaisuutta.

Jos haluaa pelata ritareita ilman velvollisuuksia, niin voi yhtä hyvin pelata Empirellä.
*Hu*
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Black scars kirjoitti:
Jos haluaa pelata ritareita ilman velvollisuuksia, niin voi yhtä hyvin pelata Empirellä.
AMEN.
Black scars

Jos ja kun tuo 9th Age julkaistaan, niin toivottavasti se tulee ns. living rulebook formaatissa, jolloin säännöt päivittyvät tarvittaessa. Sillä vältetään FAQ vs BRB tulkintojen tekeminen, kun on vain yksi lähde. Osaavaa porukkaa tuon kirjan takana näyttää olevan ja jos vielä ovat avoimia palautteelle, niin hyvä tulee.
*Hu*
Lord of Carcassonne

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Lueskelin ton porukan kommentteja warhammer.org.uk sivuilla ja suunnitelmia niin pojat ovat kyllä ihan asia pohjalla lähteneet kehittää. Bretti keskustelua olen seurannu ja itselle ainakin löytyi positiivisia ehdotuksia brettien suhteen. Ajattelin pistää oman lusikkani soppaan kunhan kirjaudun tonne foorumille.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
ookkeri
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ookkeri »

Lord of Carcassonne kirjoitti:Lueskelin ton porukan kommentteja warhammer.org.uk sivuilla ja suunnitelmia niin pojat ovat kyllä ihan asia pohjalla lähteneet kehittää. Bretti keskustelua olen seurannu ja itselle ainakin löytyi positiivisia ehdotuksia brettien suhteen. Ajattelin pistää oman lusikkani soppaan kunhan kirjaudun tonne foorumille.
Varaudu siihen, että saattaa mennä jopa viikko ennen kuin saat aktivoitua tunnukset =)
Lord of Carcassonne

ookkeri kirjoitti:
Lord of Carcassonne kirjoitti:Lueskelin ton porukan kommentteja warhammer.org.uk sivuilla ja suunnitelmia niin pojat ovat kyllä ihan asia pohjalla lähteneet kehittää. Bretti keskustelua olen seurannu ja itselle ainakin löytyi positiivisia ehdotuksia brettien suhteen. Ajattelin pistää oman lusikkani soppaan kunhan kirjaudun tonne foorumille.
Varaudu siihen, että saattaa mennä jopa viikko ennen kuin saat aktivoitua tunnukset =)
Juu. Kauan oon joutunu odottaa.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Lord of Carcassonne

Juup, eli 2 viikkoa olen joutunut jo odottaa että rekistöröinti hyväksyttäisiin.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
ivan55599

Viesti Kirjoittaja ivan55599 »

Henkilökohtaisesti minä en ymmärrä. Eikös tässä tapauksessa tule vahvistusviesti, josta klikataan linkkiä? Ainakin minulla on ollut näin.
Lord of Carcassonne

ivan55599 kirjoitti:Henkilökohtaisesti minä en ymmärrä. Eikös tässä tapauksessa tule vahvistusviesti, josta klikataan linkkiä? Ainakin minulla on ollut näin.
Ei ole tullut. Se mua tässä ihmetyttääkin. Pitäskö yrittää rekistöröityä uudelleen?
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
ookkeri
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ookkeri »

Ko. Sivusto hyväksyy yksittäin rekisteröinnit. Mm. Siitä syystä että hyö tsekkaa ipt trollien ja tradekusettajien vuoksi. Voit laittaa ylläpidolle emailia mikäli tuntuu liian pitkältä.
Mahvo

Viesti Kirjoittaja Mahvo »

Lord of Carcassonne kirjoitti:
ivan55599 kirjoitti:Henkilökohtaisesti minä en ymmärrä. Eikös tässä tapauksessa tule vahvistusviesti, josta klikataan linkkiä? Ainakin minulla on ollut näin.
Ei ole tullut. Se mua tässä ihmetyttääkin. Pitäskö yrittää rekistöröityä uudelleen?
Ja spämmifiltteri on tullut chekattua (ettei vahvistusviesti ole erehdyksessä mennyt roskapostin joukkoon) ja oma sähköpostiosoite tuli kirjoitettua varmasti oikein?
Lord of Carcassonne

Mahvo kirjoitti:
Lord of Carcassonne kirjoitti:
Ja spämmifiltteri on tullut chekattua (ettei vahvistusviesti ole erehdyksessä mennyt roskapostin joukkoon) ja oma sähköpostiosoite tuli kirjoitettua varmasti oikein?
Kyllä oli pistetty.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
Varapalmus

Viesti Kirjoittaja Varapalmus »

Jos kukaan ei ole seurannut viime aikoina itse pääsivua, niin kannattaa. Sääntopaljastuksia on alkanut vuotamaan, ja ne näyttävät aika kiinnostavilta.

http://www.the-ninth-age.com/news/

Muutokset steadfastiin, ampumiseen ja hirvioihin miellyttävät ainakin itseäni. On jo aikakin että kaikista niistä pienhirvioistä tulee pelattavia. Varsinkin Carnosauruksista koska dinosauruksella ratsastava dinosaurus on parasta :D
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Mikäs ton ysin valmiusaste oikein on, joko sitä kohta kehtaisi kokeilla turnauksessa ?
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Varapalmus

Viesti Kirjoittaja Varapalmus »

Betasääntis plus kaikki armeijakirjojen Ravening Hordes malliset betaversiot tulee ulos perjantaihin mennessä. Tekijät ainakin olisivat iloisia pelitestauksesta!
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Kannattaa muuten mainostaa länsinaapurissakin jos on isompaa ysiedikan turnausta järjestämässä, on hyvinkin mahdollista saada vähän täytettä osallistujalistalle! ;) Ainakin turku fanaan on jo alustavasti löytynyt kiinnostusta etc-aktiivien joukosta.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Lord of Carcassonne

Odotan innolla mitä on luvassa. Mutta mua ihmetyttää että pegasus knightit saa lancella vain +1 voimaan mutta petojen centigorit saa keihäillään +2 strenaan? Jokin ei tässä täsmää. Sitten keihäillä killingblow cavalryä vastaan ekalla roundilla on naurettava. Ymmärtäisin että jos vaikka sais +1 voimaan ja armour piercing päälle mutta killingblow on turhan kova.

Ite en ole päässyt vaikuttaa kun mä en ole vieläkään saanut rekistöröintiä läpi ja olen odotellut sähköpostiin aktivointi viestiä turhankauan.

Mutta jos 9th age on säännöiltään kohtuu hyvät niin kyllä tuolle kokeilu mahdollisuus annetaan kunhan säännöt ovat oikeuden mukaiset ja tehty reilusti.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Bretonnia V/T/H 5/2/7
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

GobbladasSquig kirjoitti:Kannattaa muuten mainostaa länsinaapurissakin jos on isompaa ysiedikan turnausta järjestämässä, on hyvinkin mahdollista saada vähän täytettä osallistujalistalle! ;) Ainakin turku fanaan on jo alustavasti löytynyt kiinnostusta etc-aktiivien joukosta.
Mielenkiintoinen kysymys onkin, lähteekö ysiedikkaa pelaamaan muutkin kuin etc -aktiivit ja wannabeet. Kynnyksenä on kuitenkin opiskella uusiksi kirjoitettu sääntösetti ja päivitetyt army bookit. Jos työmäärä on verrattavissa etc kompin ja faqin yhdistelmään niin mikäs siinä. Loppujen lopuksi normiturnauksissa pelataan aina vähän eri säännöillä kärkipöydissä ja sijoilla ynnämuut, kun ei niitä faqeja kuitenkaan kukaan ole lukenut (tai ainakaan ymmärtänyt) kuin Juuso ja Julius korkeintaan, ja Juusokin vaan siksi kun on ollut niitä kirjoittamassa...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”