[Oulu] 'Machinepelit
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: [Oulu] 'Machinepelit
Toivun turnausväsymyksestä. Pelit jää tältä kerralla väliin.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Yritän vääntäytyä paikalle.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
Oli puhetta Miken kanssa että pelaisimme Battlegroupissa berliinin taisteluita.
Masiinaihmiset ilmoittakoot itsestään jos ovat tulossa paikalle jotta tiedän teillekin laittaa pöydät.
Masiinaihmiset ilmoittakoot itsestään jos ovat tulossa paikalle jotta tiedän teillekin laittaa pöydät.
Puhutaanko politiikkaa?
Saksalaiset otti viime kerhopeleissä molemmilla pöydillä turpiin ihan tosissaan. Mutta jokainen peli jossa pääsee tuhoamaan tankin panzerfaustilla on hyvä peli.
Seuraavat pelit torstaina klo 17 alkaen.
Seuraavat pelit torstaina klo 17 alkaen.
Puhutaanko politiikkaa?
-
kekekakkonen
Tervehdys kaikille.
Löytyskö teidän porukasta halukkaita järjestään demopeliä tohon sotamasiinaan? Oon hieman opiskellu peliä netin pohjalta mutta ois hienoo päästä näkeen ihan livenä ku pelataan.
Löytyskö teidän porukasta halukkaita järjestään demopeliä tohon sotamasiinaan? Oon hieman opiskellu peliä netin pohjalta mutta ois hienoo päästä näkeen ihan livenä ku pelataan.
Järjestyy! Oletko tulossa torstaina paikalle?kekekakkonen kirjoitti:Tervehdys kaikille.
-
kekekakkonen
Voisin tulla jos demopeli tosiaan järjestyy :) missähän tämä paikka on? :D
Jos Walzille soittaminen ahistaa liikaa, niin voit soittaa myös minulle numeroon +358504872907Walz kirjoitti:...Osoite on Kuorimokatu 2. Tilat ovat noin kymmenen kertaa paremmat kuin aiemmat, mahtuu enemmän pöytiä, paremmat penkit, vähemmän turhaa roinaa, parempi sohva, keittiökomero, kunnon vessa jne jne...
Jotain kimppakyytiä ovat puhuneet järjestevänsä Höyhtyä/Otokylä akselilta, siitä kannattaa olla yhteydessä Spartan MK1:seen tai Seraphiin. Minulle voi soittaa numeroon 040 505 7136 jos tulee jotain kysymistä.
kekekakkonen, mitä Factiota haluaisit kokeilla (katso factioiden esittelyjä battlecollegesta)? Paikalla on todennäköisesti aika hyvä otanta Mercenaryjä ja Khadoria. Voin itse ottaa pyynnöstä mukaan Cryxiä ja Retribuutiota. Jos SpartanMK1, Mölli, vherne tai Waltz sattuvat tulemaan paikalle, heitä voinee pyytää kauniisti ottamaan mukaan demotukseen sopiva porukka Cygnaria, Circleä, Skornea, Trollbloodeja, Legioonaa tai Minioneita.
-
kekekakkonen
No mitä tässä nyt olen netissä armeijoita vertaillut nii omaa silmää viehättää eniten tuo Khador. Kaikki factionit toki kiinnostaa mutta taitaa mennä liian sekavaksi jos yrittää omaksua kaikkea kerralla. Khador siis. :)
Edit: vielä lisää tutkimuksia tehtynä ja Cygnar vaikuttaa myös todella mielenkiintoiselta :)
Edit: vielä lisää tutkimuksia tehtynä ja Cygnar vaikuttaa myös todella mielenkiintoiselta :)
Khadoria tulossa. Kokeilen suostutella SpartanMk1sta ottaan mukaan Strykerin battleboxin.kekekakkonen kirjoitti:No mitä tässä nyt olen netissä armeijoita vertaillut nii omaa silmää viehättää eniten tuo Khador. Kaikki factionit toki kiinnostaa mutta taitaa mennä liian sekavaksi jos yrittää omaksua kaikkea kerralla. Khador siis. :)
-
kekekakkonen
Kuulostaa todella hyvältä! Nyt kun tulis vaan vielä se torstai :)
-
kekekakkonen
Oli kyllä todella kiva käydä pelaamassa. Sai kyllä masiinasta semmosen fiiliksen, että lisää pelejä ja paljon! Kiitos kovasti kaikille :)
Eipä mitään. Opettaminen on hauskaa, joskin demopelissä mentiin ehkä vähän liian nopeasti vähän liian syvälle.kekekakkonen kirjoitti:Oli kyllä todella kiva käydä pelaamassa. Sai kyllä masiinasta semmosen fiiliksen, että lisää pelejä ja paljon! Kiitos kovasti kaikille :)
SpartanMK1sen Damiano lista oli kyllä huomattavasti kovempi kuin olin aiemmin ajatellut. Siinä on hyvin vähän sellaista mitä lähtisin muuttamaan, mikä on paljon sanottu.
Ens torstaina taas klo 17 eteenpäin pelejä.
Todnäk taas yhdellä pöydällä Battlegrouppia, pari pöytää Warmachinea.
Todnäk taas yhdellä pöydällä Battlegrouppia, pari pöytää Warmachinea.
Puhutaanko politiikkaa?
-
kekekakkonen
Tulossa:)
-
kekekakkonen
tulossa :)