Mestarien turnaus 2015: 4.-6.12.
Re: Mestarien turnaus 2015: 4.-6.12.
Mä en taida pääse. Tai ainakin jäis sunnuntailta peli tai kaks pois.
On kyl niin huikee formaatti että ois hienoa osallistua.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Harmi, mutta tässä formaatissa ei oikein mitenkään voi jättää pelejä lopusta veke. Alku on järjestettävissä.attor kirjoitti:Mä en taida pääse. Tai ainakin jäis sunnuntailta peli tai kaks pois.
Eli se ois sit Henry ekalta varasijalta sisään - tuutko?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Joo vaik, jos kolmannel kerral osais olla olematta vika
Mä pelaisin muuten kans mieluusti ton perjantaipelin lauantaina. Viis pelii päiväs on just timmi.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mä mieluiten pitäisin pelijärjestyksen samana kaikilla. Teron ja Tatun saa helposti laitettua pelaamaan ekan kiekan pelinsä jo torstaina. Sä oot sit vähän vaikeampi tapaus. Varteenotettava vaihtoehto tosin on, että jos perjantaina (tai torstaina) ei pääse pelaamaan, niin näillä lauantain eka matsi on la-aamulla noin klo 8-10. Sillä saisi päivän vedettyä läpi riittävän väljällä ohjelmalla.TheEmu kirjoitti:Mä pelaisin muuten kans mieluusti ton perjantaipelin lauantaina. Viis pelii päiväs on just timmi.
-
Der Dexter
en tiedä kuin helposti, helpompi mulle on lauantai-ilta kuin torstai...
Jose Terppis ei ole alottelemassa peliä 16.30, niin menee mulla liian myöhäseks jo.
Kyllä se lauantai on parempi optio ehdottomasti
Jose Terppis ei ole alottelemassa peliä 16.30, niin menee mulla liian myöhäseks jo.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Niin siis ensisijaisesti vaihtoehto on lauantaiaamu tai torstai-ilta. Mutta kumpi teille parhaiten sopii...Der Dexter kirjoitti:en tiedä kuin helposti, helpompi mulle on lauantai-ilta kuin torstai...
Celebdae kirjoitti:Jos jo perjantaina saapuminen on ongelma, voitaneen kierros siirtää lauantain myöhäisiltaan näiden pelaajien osalta.
Jaa jaa.Celebdae kirjoitti:Niin siis ensisijaisesti vaihtoehto on lauantaiaamu tai torstai-ilta.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mä haluaisin välttää tuon siirron la-illaksi, ellei ole ihan pakottavaa tarvetta, koska se sotkee pelijärjestystä. La-aamu ei olisi tältä kannalta ongelma (eikä toki myöskään torstai).TheEmu kirjoitti:Celebdae kirjoitti:Jos jo perjantaina saapuminen on ongelma, voitaneen kierros siirtää lauantain myöhäisiltaan näiden pelaajien osalta.Jaa jaa.Celebdae kirjoitti:Niin siis ensisijaisesti vaihtoehto on lauantaiaamu tai torstai-ilta.
La-aamuhan ei toki oo mikään oikea optio pitkämatkalaiselle (ekat junatki lähtee seiskalta, ja vaik lähtiski ni toi vaatis jotain viideltä heräämistä).
Tutkin toki tota omaa perjantaitani ja palaan asiaan.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Juuh no ensisijaisesti toi oli Tatulle/Terolle, joille sen pitäisi ainakin olla mahdollinen, jos torstai ei. Sä oot sitten oma ongelma =) Tosta aiemmasta viestistä ymmärsin, että lauantai ois vaan kivempi pelata viisi peliä. Jos perjantai olisi kuitenkin mahdollinen, niin se olisi parempi vaihtoehto näin järjestäjän kannalta.TheEmu kirjoitti:La-aamuhan ei toki oo mikään oikea optio pitkämatkalaiselle (ekat junatki lähtee seiskalta, ja vaik lähtiski ni toi vaatis jotain viideltä heräämistä).
Päivitystä tähän turnaukseen. Antti joutui jäämään veke, joten seuraavana varamiehenä mukaan saatiin Iiro. Osallistujat ovat siis:
Mikko Heinola (puolustava mestari ja Talvisota)
Jaakko Uusitupa (Ropecon)
Tatu Purhonen (Finnish Masters)
Tero Särkijärvi (Tampereen Syysoffensiivi)
Pauli Lehtoranta (rankingin #1)
Teemu Aro (rankingin #2)
Henry Hyttinen (rankingin #3)
Iiro Järvenpää (rankingin #7)
Peliohjelma arvotaan tulevana lauantaina kertsin kiltapalloturnauksen yhteydessä. Ensimmäisellä kierroksella kohtaavat kuitenkin varmuudella Teemu vs. Iiro ja Tero vs. Tatu. Muu selviää arvonnassa.
Listojen palautus tulee tapahtumaan torstaihin klo x mennessä (riippuen noista fiksatuista 1. kierroksen peleistä). Lisätietoa tästäkin piakkoin.
Ja valitettavasti tilanne on se, että striimiä tänä vuonna ei luultavasti ole tulossa. En saanut lainaan tarvittavaa laitteistoa. Tosin jos joku omistaa riittävän laadukkaan webbikameran (tai AD-konvertterin, jolla tavallinen kamera kävisi striimiin) ja haluaa sitä lainata, niin kaikki on vielä mahdollista. Saa vinkata mulle.
Mikko Heinola (puolustava mestari ja Talvisota)
Jaakko Uusitupa (Ropecon)
Tatu Purhonen (Finnish Masters)
Tero Särkijärvi (Tampereen Syysoffensiivi)
Pauli Lehtoranta (rankingin #1)
Teemu Aro (rankingin #2)
Henry Hyttinen (rankingin #3)
Iiro Järvenpää (rankingin #7)
Peliohjelma arvotaan tulevana lauantaina kertsin kiltapalloturnauksen yhteydessä. Ensimmäisellä kierroksella kohtaavat kuitenkin varmuudella Teemu vs. Iiro ja Tero vs. Tatu. Muu selviää arvonnassa.
Listojen palautus tulee tapahtumaan torstaihin klo x mennessä (riippuen noista fiksatuista 1. kierroksen peleistä). Lisätietoa tästäkin piakkoin.
Ja valitettavasti tilanne on se, että striimiä tänä vuonna ei luultavasti ole tulossa. En saanut lainaan tarvittavaa laitteistoa. Tosin jos joku omistaa riittävän laadukkaan webbikameran (tai AD-konvertterin, jolla tavallinen kamera kävisi striimiin) ja haluaa sitä lainata, niin kaikki on vielä mahdollista. Saa vinkata mulle.
Tarttisin "pari" ukkelia lainaan tähän, löytyiskö keltään vai keksinkö muut listat:
Kreoss2
3x 6 Knights Exemplar
5x Vengers
Fire of Salvation
Vessel of Judgment
Tristan
Redeemer
Kreoss2
3x 6 Knights Exemplar
5x Vengers
Fire of Salvation
Vessel of Judgment
Tristan
Redeemer
Mul ois K2, kahdet ritarit (toiset vaan mustat), vessel, tristan ja FoS ja redeemer. Lainausehtona se että ne tulee ehjänä takaisin, lippujen kanssa. :)
Rats keep running!
Drak kirjoitti:Tarttisin "pari" ukkelia lainaan tähän, löytyiskö keltään vai keksinkö muut listat:
Kreoss2
3x 6 Knights Exemplar
5x Vengers
Fire of Salvation
Vessel of Judgment
Tristan
Redeemer
Eli tosta jäis yhdet ritarit ja ponit. Kyllä vä voin ne samoilla ehdoilla lainata. Muistuta vielä keskiviikkona, niin muistan pakata mukaan.Charad kirjoitti:Mul ois K2, kahdet ritarit (toiset vaan mustat), vessel, tristan ja FoS ja redeemer. Lainausehtona se että ne tulee ehjänä takaisin, lippujen kanssa. :)
Jooh, täytän ehdot parhaani mukaan. Onneksi ei tartte muutamaa metriä enempää noita mestareissa siirrellä... Mahtavaa, kiitos <3
Turnauksen aikataulu on tässä:
pe klo 20.00: 1. kierros (pl. Teemu vs Iiro* ja Tero vs Tatu**) scenario: Incursion
la klo 10.00: 2. kierros
la klo 13.30: 3. kierros
la klo 16.00: 4. kierros
la klo 19.00: 5. kierros
su klo 10.00 6. kierros
su klo 13.30 7. kierros
su klo 16.00: mahdollinen finaali
*pelataan ke klo 16.00 Turussa
**pelataan la klo 08.00 turnauspaikalla
Peliohjelma:

Muut skenaariot arvotaan aina ennen kierrosta.
pe klo 20.00: 1. kierros (pl. Teemu vs Iiro* ja Tero vs Tatu**) scenario: Incursion
la klo 10.00: 2. kierros
la klo 13.30: 3. kierros
la klo 16.00: 4. kierros
la klo 19.00: 5. kierros
su klo 10.00 6. kierros
su klo 13.30 7. kierros
su klo 16.00: mahdollinen finaali
*pelataan ke klo 16.00 Turussa
**pelataan la klo 08.00 turnauspaikalla
Peliohjelma:

Muut skenaariot arvotaan aina ennen kierrosta.
Viimeksi muokannut Celebdae, Su 29.11.2015 16:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Listat palautettava listanpalautusvastaava HP:lle (miehen kertomalla tavalla) viimeistään perjantaina 4.12.2015 klo 12. Mikäli deadlinesta myöhästyy oleellisesti, turnausjärjestäjällä on valta vähentää myöhästyjältä yksi voitto. Älä siis myöhästy! Listat julkistetaan saman iltapäivän aikana. Listat on tehtävä Forward Kommanderilla, jossa valitaan nappi "Clipboard" ja kopioidaan tuotos viestiin. Merkatkaa bondit/clientit listaan käsin ja editoikaa jos jotain puuttuu. Listasta on myös ilmettävä kaikki tieribonarit.
Poikkeuksena ennakkoon pelinsä pelaavat Teemu ja Iiro palauttavat listansa ke 2.12. klo 16 mennessä, koska pelaavat silloin avauskierroksen pelinsä. Näitä listoja ei kuitenkaan julkaista kuin vasta yhdessä muiden listojen kanssa. Pelaajat näyttävät listansa pelin yhteydessä vain toisilleen, elleivät jostain syystä halua itse jakaa tietoa enemmän. Listavalinnat normaaliin tapaan.
Poikkeuksena ennakkoon pelinsä pelaavat Teemu ja Iiro palauttavat listansa ke 2.12. klo 16 mennessä, koska pelaavat silloin avauskierroksen pelinsä. Näitä listoja ei kuitenkaan julkaista kuin vasta yhdessä muiden listojen kanssa. Pelaajat näyttävät listansa pelin yhteydessä vain toisilleen, elleivät jostain syystä halua itse jakaa tietoa enemmän. Listavalinnat normaaliin tapaan.
Tästä vielä tarkennus. Jos listasta ei ilmene bondi/tieribonari/muu, niin etua ei tule saamaan pelissä. Jos lista on jollain tavalla laiton, se korjataan korjaamalla poistamalla nappeja riittävästi (vaikka se tekisi listasta liian pienen). Esimerkiksi jos joku charru on yli kolmessa listassa, se poistetaan ylimääräisistä käyttämättömistä listoista siinä vaiheessa, kun virhe huomataan. Jos useampi mahdollisuus mistä poistaa, arvotaan.Celebdae kirjoitti: Merkatkaa bondit/clientit listaan käsin ja editoikaa jos jotain puuttuu. Listasta on myös ilmettävä kaikki tieribonarit.
Mikäli palautat listasi ajoissa, HP saattaa ehkä huomata ja antaa mahiksen korjata. Tästäkin syystä kannattaa palauttaa kunnolla ajoissa.
Edit: Muistakaa objektiivit!
Viimeksi muokannut Celebdae, Ma 30.11.2015 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lisättäköön vielä joitain ehkä kiinnostava tieto, että tapahtumasta näillä näkymin saadaan sittenkin livestriimiä ilmoille (kiitos Antin lainaaman webbikameran!). Koelähetys torstai-iltana ja koko viikonvaihde on tarkoitus puskea lähetystä ulos.