"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: Chaos Lord

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Samsson
Valvoja

40k: Chaos Lord

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Noniin, pitää kai minunkin joskus figujani näyttää...

Yleisön pyynnöstä laitan Black Legion loordini teidän katseltavaksi:
http://www.abo.fi/~johnerik/eot/best.jpg

Kuva ei ole mitä parhaimpia, mutta kuten nimikin kertoo, tämä on paras kuva mitä saatiin... (Kaverilla oli ollut kamera about 1½ päivää)

Tiedän etukäteen että figu on raskaasti lakattu, tarkoituksella... Kuitenkin kovassa käytössä enkä halua että työ menee pilalle pelaaessa.
Reppu puuttuu vielä koska en ole jaksannut maalata ne kallot mitä siinä on...
Hyvin helpoilla tekniikkoilla tämäkin figu tehty... Ihan vain pari kerrosta maalia, ei highlighteja, vähän drybrushausta sekä paljon lakkaa...
Melkein tarkoituksella tehty kiiltäväksi. Pitäähän komentajan armouri olla kaunein ja kiiltävin...eikö?!

Rakentavaa kritiikkiä tervetullutta. En ehdi mitää uusia tekniikkoja testata, intti kuitenkin kutsuu kohta, mutta tulevaisuuden varalta...

Myöskin suosion-osoituksia saa laittaa... :wink:

[EDIT]
Voin muuten myöskin kertoa että ko. loordi on Lord Ra'maúl, ja jos ketään kiinnostaa, niin hänen taustansa ja edesottamuksiaan löytyy seuraavasta linkistä:
http://www.abo.fi/~johnerik/eot/char1.htm
[/EDIT]
Viimeksi muokannut Samsson, Ke 25.06.2003 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Petterin kameralla otettu? Näyttäis että kamera on hiukan tärähtänyt kuvaa otettaessa. Kyl se taso siitä paranee kun napsii niitä kuvia. Näkyisi ainakin kamera tarkentaneen ihan oikein.

Mun täytyy katsoa tota livenä joku kerta. Tosin en tiedä onko mun kommenteista paljoa hyötyä pelaajalle. Ainakin kuvan perusteella ihan jees pelifigu :)
Samsson
Valvoja

VJ kirjoitti:Petterin kameralla otettu? Näyttäis että kamera on hiukan tärähtänyt kuvaa otettaessa. Kyl se taso siitä paranee kun napsii niitä kuvia. Näkyisi ainakin kamera tarkentaneen ihan oikein.

Mun täytyy katsoa tota livenä joku kerta. Tosin en tiedä onko mun kommenteista paljoa hyötyä pelaajalle. Ainakin kuvan perusteella ihan jees pelifigu :)
Mikon...

Siis ihan vain pelinappulaksi tarkoitettu, kyllä! Mutta onhan siinä vähän tunnettakin, kun kyseinen figu kuvastaa minua nyt kokonaisen kamppanjan ajan...
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Laita nyt kultaan ainakin flesh wash tai brown ink. Ei se oo niin suuri vaiva, vaikka pelifigusta onkin kyse. Toi olis myös kiva nähdä takaapäin, kun saat repun selkään.
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

ei ymmmärä tosta mitään mut ei se tossa kuvassa pahalta näytä
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Tuo pitkälti mieleen omat charruja esittävät figuni, positiivisessa mielessä siis. Livenä nähtynä, niin kyllä tuo ihan nätti on siellä muiden joukossa, mutta kaipaisi vähän eroavaisuutta. Jos joudun antamaan kouluarvosanan niin 8 ja puol.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Samsson
Valvoja

Zymeth kirjoitti:Livenä nähtynä, niin kyllä tuo ihan nätti on siellä muiden joukossa, mutta kaipaisi vähän eroavaisuutta.
Jos komentaja erottuu liian paljon armeijastaan, niin sotilaat vieraantuvat hänestä ja koko armeijan moraali heikentyy. Komentaja tulee muistaa että sotilaat taistelevat ja että hän vain ohjaa niitä. Hän ei ole niitä (paljon) parempi...

Sitäpaitsi, joku salamurhaaja voisi nähdä hänet paremmin, jos hän erottuu joukosta... :wink:

Kiitän arvosanasta!
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Samsson kirjoitti: Jos komentaja erottuu liian paljon armeijastaan, niin sotilaat vieraantuvat hänestä ja koko armeijan moraali heikentyy. Komentaja tulee muistaa että sotilaat taistelevat ja että hän vain ohjaa niitä. Hän ei ole niitä (paljon) parempi...

Sitäpaitsi, joku salamurhaaja voisi nähdä hänet paremmin, jos hän erottuu joukosta... :wink:
No nyt selvisi miksi mun porukka juoksee niin herkästi pakoon. :wink:
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”