Rex Arctopolis 2016 (peruttu/lopetettu)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Rex Arctopolis 2016
Tehkääs sitten sellaiset pelitaidot ja listat itse kullekin, että saadaan Jarkot jumbosijan tuplavoittoon. Sitten voitaisiin yhdessä miitissä suunnitella jotain meemiä tapahtuneesta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- ArkkiError
Tässä tultu juteltua 30k armeijoista. :P eli mitä mieltä porukka on siitä että jos joku haluaa ottaa 30k armeijan niin onko kaikille ok? Vai näkeekö joku asian ylitsepääsemättömänä? :D
Vielä lyön tähän, että itse en tule 30k armeijalla. :/ en omista kirjoja, joten vaikea pelata niillä. :P jos olisi niin tulisin. :D
Vielä lyön tähän, että itse en tule 30k armeijalla. :/ en omista kirjoja, joten vaikea pelata niillä. :P jos olisi niin tulisin. :D
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
1. Vähintään yhden A4:n pituinen esseemäinen lokikirja siitä, miten armeija matkasi warpin/taikuuden/xenoteknologian takia 10.000 vuotta eteenpäin jokaiselta joka haluaa pelata 30k:ta 40k:ssa.
2. No kai joku jossain on tehnyt jotain vertailua, että toimiiko nuo yhteen vai ei? Jos moisia haluaa pelata niin kannattaa varmaan kaivaa jotain infoa esiin näiden kahden tavallaan eri pelin armeijoiden kohtaamisesta =)
2. No kai joku jossain on tehnyt jotain vertailua, että toimiiko nuo yhteen vai ei? Jos moisia haluaa pelata niin kannattaa varmaan kaivaa jotain infoa esiin näiden kahden tavallaan eri pelin armeijoiden kohtaamisesta =)
Juu vähemmän pelejä per kierros kuulostaa hyvältä, silloin ei pääse mun työnarkomaniani häiritsemään ihan niin paljon. Miksi ne kaikki sairastelee just nyt eivätkä silloin kun mä olisin lomalla!
Juu mullea ei noi marsut ehi haluamaan ikuntoon joten tuun kaartilla, jos nyt vähemmän terästä tällä kertaa jos sais objektiivejakin joskus pelattua :D
Juu mullea ei noi marsut ehi haluamaan ikuntoon joten tuun kaartilla, jos nyt vähemmän terästä tällä kertaa jos sais objektiivejakin joskus pelattua :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Re: Rex Arctopolis 2016 (listat 1.2 mennessä)
Kamppis paketti on lyöty lukkoon, hienosäädetään jos aihetta ilmenee. Ekan kierroksen listoja voi siis palautella jos on sellaisen jo saanut päätettyä. Viimeinen palautuspäivä on siis 1.2 ja sen jälkeen arvon lohkot.
Teen tosiaan taas toisen "tulos/lista ketjun" jonne sitten merkkailen listoja ja tuloksia (ylläri). Ei muuta kuin listoja tulemaan.
Koska olen taas kiltti ja reilu. Niin aloitan paljastamalla omat listani.... maaleissakin on jo 400p (HUOM!!! ei ole pakko tehdä/julkistaa joka kierroksen listoja. Mä halusin olla reilu ja tein niin. Muilta siis riittää ne 600p listat tässä kohtaa)
Kierros 1 (600p)
Dark eldar cad
Hq
Medusae + Venom: add splint cannon (transport) 90p (warlord)
Troop
5 warrior + Venom: add splint cannon (transport) 105p
Elite
5 Trueborn: 4 Blaster + Venom: add splint cannon 180p
Fast
5 Scourge: 4 Haywire blaster 120p
Total 600p
-------------------
Kierros 2 (900p)
Dark eldar cad
Hq
Lhaemaean + Venom: add splint cannon (transport) 75p (warlord)
Troop
Elite
Fast
6 Reaver jetbike: 2 cluster caldrops 126p
3 Reaver jetbike 48p
Heavy
Ravager: 3 dark lance, night shield 140p
Total 899p
---------
Kierros 3 (1200p)
Dark eldar cad
Hq
Medusae + Venom: add splint cannon (transport) 90p
Troop
Elite
5 Trueborn: 4 Blaster + Raider: dark lance, night shield 190p
6 Trueborn: 4 Blaster + Raider: dark lance, night shield 201p
Fast
3 Reaver jetbike 48p
Heavy
Total 1200p
Semmosseet sikailu suunnitelmat. Saapahan noi dellutkin tehtyy kuntoon tuolta laatikoista. Jos huomaatte jotain laittomuutta niin inffotkaa
Teen tosiaan taas toisen "tulos/lista ketjun" jonne sitten merkkailen listoja ja tuloksia (ylläri). Ei muuta kuin listoja tulemaan.
Koska olen taas kiltti ja reilu. Niin aloitan paljastamalla omat listani.... maaleissakin on jo 400p (HUOM!!! ei ole pakko tehdä/julkistaa joka kierroksen listoja. Mä halusin olla reilu ja tein niin. Muilta siis riittää ne 600p listat tässä kohtaa)
Kierros 1 (600p)
Dark eldar cad
Hq
Medusae + Venom: add splint cannon (transport) 90p (warlord)
Troop
Elite
Fast
Total 600p
-------------------
Kierros 2 (900p)
Dark eldar cad
Hq
Troop
Elite
Fast
3 Reaver jetbike 48p
Heavy
Total 899p
---------
Kierros 3 (1200p)
Dark eldar cad
Hq
Medusae + Venom: add splint cannon (transport) 90p
Troop
Elite
5 Trueborn: 4 Blaster + Raider: dark lance, night shield 190p
6 Trueborn: 4 Blaster + Raider: dark lance, night shield 201p
Fast
3 Reaver jetbike 48p
Heavy
Total 1200p
Semmosseet sikailu suunnitelmat. Saapahan noi dellutkin tehtyy kuntoon tuolta laatikoista. Jos huomaatte jotain laittomuutta niin inffotkaa
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jarkolla on Delluja? Ohhoh. Olix Forge sallittu kun nyt voisi olla joillain mahdollisuus maksaa potut pottuina.
Joku kanssa missasi minun tekstini viime liigan kohdalla, miten armeija rakennetaan.
Joku kanssa missasi minun tekstini viime liigan kohdalla, miten armeija rakennetaan.
- Sinitähti
- Sinitähti
Kaikkee jännää sitä katos löytyy kaapeista. On forge sallittua koska toivomuksia tuli. Näkee sit tuleeko sitä minkäverran.
Sori mut iteltä on menny sun ohjeet ohi. Se on ollu kuitenkin jossain piilossa sun tarinointien joukossa.
Sori mut iteltä on menny sun ohjeet ohi. Se on ollu kuitenkin jossain piilossa sun tarinointien joukossa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
En varmaksi mene sanomaan, mutta mun mielestä se sai aikaan vähän keskustaluakin aikaiseksi. Tai sitten muistan vain Villen facepalmanneen minulle henkilökohtaisesti pelikaupalla mielipiteeni ollessa niin... miten sen nyt sanoisi... mielenkiintoinen.
Mutta mua on aina huvittanut tietyissä listoissa se, että armeijakirjaan on kirjoitettu niin paljon hassuja yksiköitä ja sitten niitä ei käytetä. Sen sijaan se tehdään niin, että kirjoitetaan komentaja 100p 10*10 Yksikkö X + 10 Transport/sotakone. Armeija, jossa ei ole tuplavalintoja on joskus todella haastava tehdä, mutta sentään yritystä siihen näkisin mielelläni.
Mua vaan oikeesti huvittaa nämä kaikki 5 Kabaa + Venom spämmi sun muut listat, joissa on samoilla varustuksilla samoja yksiköitä ja siihen rinnalle se sama varustus, mutta enemmällä erikoisasemäärällä, sitä samaa yksikköä, mutta veteraanimuodossa. Pahimmassa tapauksessa sinne yksikköön vielä loikkaa identtiset komentajat. Tai noh, toinenhan on Warlord ja se voi omata yhden erikoissäännön, joka erottaa blobit toisistaan. Jee.
Mutta mua on aina huvittanut tietyissä listoissa se, että armeijakirjaan on kirjoitettu niin paljon hassuja yksiköitä ja sitten niitä ei käytetä. Sen sijaan se tehdään niin, että kirjoitetaan komentaja 100p 10*10 Yksikkö X + 10 Transport/sotakone. Armeija, jossa ei ole tuplavalintoja on joskus todella haastava tehdä, mutta sentään yritystä siihen näkisin mielelläni.
Mua vaan oikeesti huvittaa nämä kaikki 5 Kabaa + Venom spämmi sun muut listat, joissa on samoilla varustuksilla samoja yksiköitä ja siihen rinnalle se sama varustus, mutta enemmällä erikoisasemäärällä, sitä samaa yksikköä, mutta veteraanimuodossa. Pahimmassa tapauksessa sinne yksikköön vielä loikkaa identtiset komentajat. Tai noh, toinenhan on Warlord ja se voi omata yhden erikoissäännön, joka erottaa blobit toisistaan. Jee.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ei se oo Jarkon vika et Dellut on paskoja. ;)
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Sanoit kyllä ja jäi muistiin koska se oli se kerta ku mä olin sun kanssa eri mieltä - ja Ville komppas. Toistan itseäni sen verran, että mun mielestä Venom/Raider spämmi on fluffikas dellulista ja ei ne oikeatkaan armeijat oo ikinä mitenkään kirjavia olleet. Spartalaiset ainaki spämmäs hopliitteja ihan tuskassa ja vielä nykyäänki joku Suomi spämmää niitä samoja jalkaväkiryhmiä ihan älyttömästi.En varmaksi mene sanomaan, mutta mun mielestä se sai aikaan vähän keskustaluakin aikaiseksi. Tai sitten muistan vain Villen facepalmanneen minulle henkilökohtaisesti pelikaupalla mielipiteeni ollessa niin... miten sen nyt sanoisi... mielenkiintoinen.
Ei se silti kaikkeen toimi, esim eldareilla :)
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
Paitsi Jarkolle, feilatkoon jokainen jinkkisi aina.
Make love, not peace.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
saakuli juustottajat. Pitääkin muistaa moittia yksikkövalikoimaa kun saan kertauskutsun.Barricade kirjoitti: vielä nykyäänki joku Suomi spämmää niitä samoja jalkaväkiryhmiä ihan älyttömästi.
- Sinitähti
- Sinitähti
:) Niin minäkin sinua...Barricade kirjoitti:Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
Paitsi Jarkolle, feilatkoon jokainen jinkkisi aina.
Hei on niis nyt eroja, on se tusina tavara aka "hirvimiehet", pinohiiriä, sissit havuineen, mekanisoidut velli housut ja viimeisenä vaan ei vähäisimpänä ne miesten miehet: PST.Barricade kirjoitti:Suomi spämmää niitä samoja jalkaväkiryhmiä ihan älyttömästi.
Jaaha tarvii ynnäillä vielä viimeisen kerran että mä laskin tän oikein.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
En lupaa vielä mitään. Vahva ehkä. Kattoo millaset fiilikset on kun päivä lähenee. :D
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Kuules, se todettiin viime turneessa että nimi "Jarkko" on semmoista superjuustoa että nyt delluista tuli se juustoisin koodekki ikinä. Tosin vain jos pelaajan nimi on Jarkko......mites Suomessa nimen muutos toimikaan? XDAntrax kirjoitti:Ei se oo Jarkon vika et Dellut on paskoja. ;)
Sivunoottina sen verran että jos tämän kyseenalaisen Jarkon lempinimi on "pätkä", on hän "that, damn, good", eikä siis enää juustoa.
DeathWatch! Represent!! We are here to fetch recaf
Tässä KDK:n osallistumisen virallistaminenBoreas kirjoitti:Kuules, se todettiin viime turneessa että nimi "Jarkko" on semmoista superjuustoa että nyt delluista tuli se juustoisin koodekki ikinä. Tosin vain jos pelaajan nimi on Jarkko......mites Suomessa nimen muutos toimikaan? XDAntrax kirjoitti:Ei se oo Jarkon vika et Dellut on paskoja. ;)
Sivunoottina sen verran että jos tämän kyseenalaisen Jarkon lempinimi on "pätkä", on hän "that, damn, good", eikä siis enää juustoa.
Blood Host detachment
Slaughtercult
Chaos Lord+ Axe of Khorne+ Skull-Helm of Khorne= 120pts
8 Bloodletters= 80pts
8 Bloodletters= 80pts
5 Posessed Marines+ Rhino(+combi bolter)= 190pts
War Engine
Maulerfiend= 130pts
Viimeksi muokannut Boreas, Su 17.01.2016 19:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Maksaako Mauler oikeasti 5 pistettä enemmän KDK:ssa?Se on hyvä, että ku paskasta codexista ottaa ookoon yksikön keskinkertaiseen detachmenttiin niin se maksaa enemmän :p GW-balance tm
Make love, not peace.
Että semmosta. Villen lista ja osallistuminen merkattu
edit. Ja Rikun alla oleva nekrulista lisätty myös
edit. Ja Rikun alla oleva nekrulista lisätty myös
Viimeksi muokannut syrja, Pe 15.01.2016 00:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Necronit ovat heränneet...
Krank Dynasty (Battle-forged)
CAD:
- Illuminor Szeras (warlord) (110p)
- Necron warriors x 10 (130p)
Canoptek Harvest Detachment:
- Canoptek Spyder (50p)
- Canoptek Wraiths x3 (120p)
- Canoptek scarabs x 3 (60p)
Yhteensä: 600p
Krank Dynasty (Battle-forged)
CAD:
- Illuminor Szeras (warlord) (110p)
Canoptek Harvest Detachment:
- Canoptek Spyder (50p)
- Canoptek Wraiths x3 (120p)
- Canoptek scarabs x 3 (60p)
Yhteensä: 600p
Juuh, mauler on KDK:lla 5 pinnaa tyyriimpi. Saihan se silti myös buffia kun on daemon of khorne (furious charge ja hatred: daemons of slaanesh).....eli joo se on 5 pinnaa tyyriimpi. :(
Lisäsin muuten combi bolterin tohon edellisen listan rhinoon kun huomasin että oli 5 pojoo auki. nyt lista on 600
Lisäsin muuten combi bolterin tohon edellisen listan rhinoon kun huomasin että oli 5 pojoo auki. nyt lista on 600