"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

figujen mainostaminen

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

On nitä sääntöjä mutta pelaajakanta on kauhean pieni muissa kuin GW:n peleissä. GW:n napit sopivat myös heidän peleihinsä ilman suurempaa convertointia. Ja myös GW: sculpti ja etenkin valujälki on vuosia edellä monia muita figulafkoja.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Hammer kirjoitti:Kyllä niistä figuista saaduilla rahoilla pitää hiukan muutakin kustantaa, kuin se niihin käytetty materiaali...
VALMISTUS

Siihen kuuluu kaikki niiden ulos saamiseen liittyvät työt. Ja tuskin GW mitään ylläpitää tappiollisena, kuten sanottu, liittyvät harrastajien houkutteluun, jne.

Tottakai, GW on liikeyritys ja sen tarkoitus on kerätä voittoa.
Hinnat ovat juuri niin korkeita, että joku vielä suostuu niitä ostamaan.
Eivätkä hinnat todellakaan loppujenlopuksi ole "liian kalliita" työssäkäyvälle, mutta nuorille joilla ei ole tuloja ne voivat olla rasite kukkarolle.

Tarkoitin vain että figuurit ovat aika kalliita, ottaen huomioon mitä saa vastineeksi, muovia ja tinaa(?)(+oheismateriaali). (on muuten menty aika syvälle OT_juttuu)[vaihteeks]
It comes from the Gigashadow...
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Heh oon kyllä iha työ rahoilla näitä ostellu. Olen edelleenki sitä mieltä että o aivan turha valittaa gw:ee tuotteiten hinnasta.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Tämäpä menee ooteeksi :P mutta kuitenkin gw:n figut on mielestäni ylivoimaisesti hienompia kuin muiden valmistajien näkemäni ja vielä gw on kirjoittanut fluffit ja muut niin eipäs naputeta figujen hinnoista :D
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

baretul kirjoitti:Heh oon kyllä iha työ rahoilla näitä ostellu. Olen edelleenki sitä mieltä että o aivan turha valittaa gw:ee tuotteiten hinnasta.
Sinä varmaankin myös sitten asut omassa asunnossa, eikö niin? :wink: Minä olen sitä mieltä että hiljaa myöntymällä hintoihin ne eivät tule koskaan mitään muuta tekemäänkään kuin kasvamaan.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Cacodemoni kirjoitti:
Sinä varmaankin myös sitten asut omassa asunnossa, eikö niin? :wink: Minä olen sitä mieltä että hiljaa myöntymällä hintoihin ne eivät tule koskaan mitään muuta tekemäänkään kuin kasvamaan.
Näin.

GW:n figujen hinnat aiheuttavat ankaraa v*t*t*st* minussakin, vaikka elänkin täysin vanhempieni kustannuksella. Tämän kaltaiset foorumit ovat juuri sellaisia paikkoja, joissa asiasta voi kertoa.

Thread voisi olla toinen. Mutta mitä väliä. Näin sitä threadeja vallataan :) .
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

huuuoh.. :rolleyes:

eiköhän tähänkin jostain löytyis lukko? :P

ihan turha näistä on aina kitistä, ei se vaikuta mitään ja saa ihmiset ärsyyntymään. jos se niin häiritsee niin kitiskää gw:lle, ja näette kuinka paljon niitä kiinnostaa.
gaming since '92
baretul

Enpä asu miten niin ?. Kuinkakoha moni 18 vuotias asuu omassa asunnossa ? :D. Noh pistetää riita poikki ja voita väliin ja sanotaan että tää o mustalaisten, juutalaisten ja kansanedustajien vika. ok ? :D. Kai ne o pikkase kalliita.
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Jooh....

Ensinnäkin, tämä keskustelu ei johda mihinkään. Ei ne hinnat sillä halpene että täälä foorumilla niitä päivitellään ja tuskaillaan.

Itse olen kurkkua myöten täynnä tätä kakanjauhantaa.

Teette itsestänne typerän näkösiä sättimällä toisianne internetissä keskustelupalstalla... :?

-Johannes
baretul

Eipä musta tulee vaan aina pareman näkönen ku riitelen internetissä :D. Noh jooh.
Cacodemoni

baretul kirjoitti:Enpä asu miten niin ?. Kuinkakoha moni 18 vuotias asuu omassa asunnossa ?
Minä asuin 18 vuotiaana.
baretul

Oho sen ki konkari :D. Noh ainaki toistaseks asun himassa (toistaseks = 3 kympiseks). Unelmani on aina ollut että musta tulee sellanen 30 vuotias warhammereita maalaava poikamies :D.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

baretul kirjoitti:Oho sen ki konkari :D. Noh ainaki toistaseks asun himassa (toistaseks = 3 kympiseks). Unelmani on aina ollut että musta tulee sellanen 30 vuotias warhammereita maalaava poikamies :D.
heh tullu semmonen tunne että oon vähän nuori tällä muiden joukossa :D no ei siitä kuitenkaan enempää..
Cacodemoni

Himassa on hyvä asua. Jää enemmän rahaa 'hammereihin. Ikävä kyllä Hyvinkää ei ole yliopistokaupunki. :cry:
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”