Iron Moot 2016 Aug 19
Re: Iron Moot 2016 Aug 19
Mä tuun kans. #Parasmasiinatapahtuma. #voittaasmogconin5-0
Mä oon jo aikaa sit ilmonnu itteni mut vosihan ton majotuksen ja lennot hoitaa kuntoon. Mihis aikaan porukka oli lentämässä ja ketä kiinnostaa jakaa huone?
ks. edelläLukkimus kirjoitti:Mä oon jo aikaa sit ilmonnu itteni mut vosihan ton majotuksen ja lennot hoitaa kuntoon. Mihis aikaan porukka oli lentämässä ja ketä kiinnostaa jakaa huone?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Nii joo, voi yrittää aistii vähän valoo ja lukeekin nää kaikki viestit :D
Voisin napata ton saman lennon vaikka sit Jaakon kanssa. Hinnastosta päätelle muutkin taitaa olla siinä samassa purkissa.
Voisin napata ton saman lennon vaikka sit Jaakon kanssa. Hinnastosta päätelle muutkin taitaa olla siinä samassa purkissa.
Mulla ja HP:lla tosiaan samat lennotCelebdae kirjoitti:Kärsimättömänä varasin jo lennot Norwegianilla:Celebdae kirjoitti:Mitkä lennot? Voisin ottaa samat, niin tuleepahan varmasti lähdettyä.Sopuli kirjoitti:Varasin itselleni ja HP:lle lennot. Ainakin vielä sai suht edullisesti Norwegianilta lentoja. Me ollaan liikenteessä to-su. Olisko ollut 120€/lärvi menopaluu.
to klo 16.00 meno ja su klo 19.35 paluu.
Ja ilmoittauduin tosiaan myös Moottiin. Kaipaisin seuraavaksi seuraa majoitukseen.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Jees, nappasin itteni nyt samaan purkkiin.
Jokos Jaakko on huoneen varannut? Jos et voisin ilmoittauttua jakamaan kustannuksia.
Nothing to see here move along noob.
En oo varannu. No nyt ois kolme koossa, joten laitetaan to-do-listalle.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Olik jollain viel hotlahuonees tilaa?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
Rapsat blogissa, löytyy allekirjotuksesta tai https://wmhfinland.wordpress.com/2016/0 ... -suomeksi/ joita voi kommentoida tänne tai mun metaketjuun.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.