Yleinen angstinpurku GW:lle, pelistä riippumatta. Vain tänne.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
ile

Re: Yleinen angstinpurku GW:lle, pelistä riippumatta. Vain tänne.

Viesti Kirjoittaja ile »

THelppi kirjoitti:
Nightderanger kirjoitti: Uudistetut Necromunda-figut saavat minut oksentamaan.
Mitä? Missä? Necromundaa lisää?
Elisiis, onko jotai uusia Necromundafiguja jossain vai?
Meneisyydessä.

Kaikki tämän ketjun jutut on tapahtuneet jossain menneisyydessä. :)

Tämä ketju auttaa sinua jättämään menneisyyden ja elämään nykyisyydessä vapaana menneisyyden taakasta. :P

-ile
JarkAira

Viesti Kirjoittaja JarkAira »

THelppi kirjoitti:
Nightderanger kirjoitti:Ihan jokaisessa ketun fluffissa toistuva lauserakenne, "it was nönnönnöö who did something tärkeää ja sankarillista". Osasin kirjoittaa eläväisempää ja vaihtelevampaa englantia jo kohdussa. Argh. It was Nightderanger who banged his head to his miniatures to kill himself, since his mental stability had vanished due to the actions of Games ****ing Workshop!
:D
Kuuntelin jokin aika sitten Fulgrim-äänikirjan ja juma että se lukija ei sopinut yhtään siihen. Semmonen vanha ukkeli, ja kun pari hahmoista oli hehkeitä nuoria naisia niin *väristyksiä* xP Ja tosta sun jutustas se tuli mieleen, kun jossain kohden tajusin, että samaa metaforaa oli käytetty vaikka kuinka monta kertaa (eikä ollut ainoa mitä kierrätettiin), ja muutenkin kirjoitus oli todella, todella tympeää. Tarina oli ihan ok, toteutus vaan aivan saakuli kamala.
Joo, aika laidasta laitaan noissa fluffeissa on toi taso, toisinaan ne on jopa hyviä. Kuten RT aikaiset sivun-parin mittaset tarinat WD:ssa
Lol. Huomasin itsekin vahingossa kirjoittaneen kyseisen tyylisen virkkeen IH+AM armeijan fluffiin.
Ran'Oxes twin hearts were feeling again the fury against human mind and it's ability to employ variances of tricks after another to not learn what he was trying to taught them. When an Thunderhawk sized enemy flier approaches you from an 45' angle and at 370metres per second, one applies 1.67' of leading to one's shots with lasgun and not 4.5' nor 10'. That is just as simple as it gets and even a boy who had survived eleven winters of Medusa knows these basic things or dies without knowing.

Although his cybergenetically enhanced self didn't understand why it was in vain to teach combat doctrines to a group of males going through their initiation to battle service the very same night his still remaining human organs definately knew why.

There was much of pleasures available for a weak flesh that Ran'Oxes purified adamantium body couldn't experience. Most of them he didn't even want to know and others he had tried beforehand when he could atleast have himself intoxicated by strong mead his Fenrisian battle-brothers always drink after the noises of battle have vanished into oblivion.

Memory of a long gone Space Marine glimpsed into his mind from his still organic portions of brains. It was Rhanr Sturmaxe who did drunk others under a table and even Ran'Oxes had been tabled by that Fenrisian who always yearned for more blood and mead. This happened even after Ran'Oxes had replaced his organic kidneys with experimental blood filtration system invented by his company's Iron Father Stoah Longyer.

Still, Ran'Oxes Fyrrmany wouldn't be Captain unless he couldn't understand when to give up and do a retreat while facing a adversary greater than he is. There would be plenty of oppurtunities to teach battlefield trajectories to his human allies during upcoming campaign and he might as well stop and dismiss his students when nothing won't stay in their meaty heads.
7. edikan pelit:
IH 8W/1T/3L | Skitarii 3W/0T/1L | Cult Mechanicus 2W/0T/0L|
IH+INQ 24W/2T/9L | IH+Ski+CM 6W/0T/2L | Ski+CM 4W/0T/0L|
Orks 4W/1T/9L | Muut 7W/2T/13L|
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Jätän tämän vain tähän:

Kuva
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Tuo lohikäärmeellä ratsastava Archaon on kyllä hienoimpia GW:n julkaisemia figuja moneen vuoteen. Toki tuo edellinenkin versio on parhaasta päästä koko lafkan historiassa.
St. Jimmy

Viesti Kirjoittaja St. Jimmy »

^^

Täysin samaa mieltä ja pätee myös muuallekkin kuin artworkiin. Studiofigutkin menee aika samalla hillitsemättömällä tyylillä.
Lohes on varmaankin ihan kivan näköinen figu, mutta studion maaleissa väritykseltään aivan karsea.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

Karkkigraffat myy muksuille paremmin.
jamovoima
Valvoja

Ei minusta siinä studiomaalauksessakaan hirveästi mitään vikaa ole. Väritkin on aika hillityt.
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

jamovoima kirjoitti:Ei minusta siinä studiomaalauksessakaan hirveästi mitään vikaa ole. Väritkin on aika hillityt.
Viittasin lähinnä tohon kuvitukseen.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

https://www.games-workshop.com/en-FI/St ... orn-Temple

Miksi tyytyä yhteen lohariin, kun voit saada 3 loharia! Skirmishpelissä! Päähäni sattuu...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
jamovoima
Valvoja

Mielenkiintoista muuten nähdä millainen lopputulos tulee, kun Angel Giraldez saa Instagram kuvissa taustalla vilahtelevan Archaoninsa valmiiksi.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Silveri kirjoitti:https://www.games-workshop.com/en-FI/St ... orn-Temple

Miksi tyytyä yhteen lohariin, kun voit saada 3 loharia! Skirmishpelissä! Päähäni sattuu...
##tuttaa noi loharit... Kun ne on figuina tavallaan ihan hyviä, mutta sopisi paremmin nelkkariin (tai jonnekin) kuin fantasiaan. Age of Sigmar ei kiinnosta, tai lähinnä niiden ne Eternal Erectionit factiona on niin ohisektorissa kuin olla voi, joten toi tuntuu vaan niin tolkuttomalta muovin haaskaukselta. Mutta kun en kuulu kohderyhmään, niin en viitsi paljoa kommentoida. Ihan nätti figu jos Stormcastit on se oma juttu.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
rebiler

Viesti Kirjoittaja rebiler »

Silveri kirjoitti:https://www.games-workshop.com/en-FI/St ... orn-Temple

Bundle tarjous! Osta kolme loharia ja maksat vain kolmesta.
Nopat & Taktiikka PK-seudun pelikerho
http://www.nopat.fi/
Silveri

Heralded by a massive pulse of iridescent starfire, a radiant wave of cosmic force that ripples outward through the heavens, the formation of a Drakesworn Temple is a celestial event to be celebrated by those protected by the warriors of Azyr – and feared by the denizens of Chaos. Stormcast Eternals are rejuvenated by this star-hewn energy, whereas their enemies suffer terrible agonies due to its touch. The Stardrakes of a Drakesworn Temple are enough to strike fear into the cold heart of any foe – they are the very wrath of the heavens, and the realms will shake at their descent.

This bundle nets you all the models necessary to field a Drakesworn Temple, beings of incandescent purity and starfire who rage forth for the Stormcast Eternals! You’ll receive three huge, imposing Stardrakes – assemble them as Drakesworn Templars, and watch Chaos flee in terror!
Voihan Grimdark(tm) sentään... *hekotus*
Silveri

Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Nuo stormcastit menis ihan hyvin animesankarirodusta animesankaripöytäpelissä. Kaikki pre-requisitet on siihen täytetty, paitsi yksi tärkeimmistä eli tissit ja peppu. Khornen miesten paljaat ja lihaksikkaat rinnat ja pakaralihakset ei ihan täytä tätä, vaikka suunta on oikea.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
rebiler

Viesti Kirjoittaja rebiler »

Gw tiedottaa: Aos jaetaan pelillisesti kolmeen osaan.

Open play - normipelaaminen.
Narrative play - tarinoihin keskittyvä pelaaminen
Matched play - Kilpailuhenkinen (turnaus yms.) Pelaaminen

https://m.facebook.com/GWWarhammerAgeof ... 0939925371

Ehkä nyt tulee viralliset turnauskompit/pisteet.
Nopat & Taktiikka PK-seudun pelikerho
http://www.nopat.fi/
jamovoima
Valvoja

rebiler kirjoitti:Gw tiedottaa: Aos jaetaan pelillisesti kolmeen osaan.

Open play - normipelaaminen.
Narrative play - tarinoihin keskittyvä pelaaminen
Matched play - Kilpailuhenkinen (turnaus yms.) Pelaaminen

https://m.facebook.com/GWWarhammerAgeof ... 0939925371

Ehkä nyt tulee viralliset turnauskompit/pisteet.
Tämä kuullostaa hyvältä yhdistettynä seuraavaan:
Dan Heelan kirjoitti:There will be further details on this soon, the podcast has recorded an episode (in conjunction with two other podcasts) covering more details and the process.

Keep an eye out later this week..... (I expect...).

D
Eli ilmeisesti tuo turnauskomppi on toteutettu yhdessä HeelanHammerin väen kanssa, jotka pyörittää Englannin AoS turnausskeneä.
Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

GW on ottanut sivun PP'n kirjasta kohdalta "fanien kanssa toiminta"
Excellent!
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
jamovoima
Valvoja

Potentiaalisesti kyllä tosi kova juttu. Veikkaan että 40k:ssakin ratkeaisi monta ongelmaa joista tuolla palstalla väännetään monta sivua, kun pistehinnat päätettäisiin jossain muualla kuin GW:n markkinointiosastolla.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

jamovoima kirjoitti:Potentiaalisesti kyllä tosi kova juttu. Veikkaan että 40k:ssakin ratkeaisi monta ongelmaa joista tuolla palstalla väännetään monta sivua, kun pistehinnat päätettäisiin jossain muualla kuin GW:n markkinointiosastolla.
Toistaiseksi fiksuin komppi minkä olen Sigmariin nähyt on RRP, eli suositushinta. Voisi olla vaikka 500€:n turnaus, eli possen suositushinta 500€:a, ja siitä laskemaan sitten listat. Luulen että tota lähemmas hyvää pisteytystä on vaikea päästä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”