Mulla oli sama reaktio, tosin ei niinkään omasta kuin jokaisen turnausjärkkärin/pelikerhon puolesta. Tai lähinnä koska mun mielestä toe-in oli ihan ok.The Captain kirjoitti: En oikein tykkää tästä muutoksesta. Se vaatii käytännössä nykyistä isompia maastonpaloja, jotta maasto olisi relevanttia muutenkin kuin satunnaisena rough terraininia. Modelin päälle centeröitävä 3" pilvi on jatkossa vain yhden hengen käytettävissä, koska toinen modeli ei sinne kokonaan kaveriksi mahdu. Jännittää nähdä, miten Prowl muuttuu.
MItä jos isompien terrainipalkoiden sijaan tuliskin kentälle enemmän pienempiä? Yhen ison metsän sijaan paikalle kaks pienempää joiden välistä vois pujotella mut ne ois myös riittävän lähellä et yks suojaa hakeva unitti vois käyttää molempia. Mäet ei annakkaan +2 def koko unitille mut casterin tai jakkulin jakkulin tukipaikkana toimii. Koska oon 100% PP fanboi ni luulen et tää vois olla jopa positiivinen juttu jos muutkin terrain säännöt korjaillaan oikein.
Toi keskustelu on yks parhaita MK3 threadeja PP:n foorumeilla koska arviolta melkein 4% viesteistä on ihan asiaa. Yks kaveri satsaa ja tekee kuvan havainnolistamaan omia huoliaan, 20 postia jengi panikoi kuinka tyhmää on jos pilven keskeltä kävelee taaksepäin ja onki vaan vähän pilves ni ei saa concealmenttii kunnes joku ehdotti et ''ehkä sit ei saa LoSii''. Sit onneks joku panikoiki taas kuinka kolossaalit ei enää saa mäkibonusta...