Löysin myös onnekkaasti pari basea vanhoja lepakoita, joista syntyi helposti swarmit. Näihin varmaan löytyisi kivempia scuplteja joltain vaihtoehtovalmistajalta, mutta nyt pärjätään näillä.

Hauskaa kun sanoit noista väreistä. Mä oon aina ollu kanssa sitä mieltä, että vampire counts -armeijan pitää olla tumma ja synkkä. Esim 'eavy metallin pastelliväriset ghoulit, crypt horrorit ja zombit ei toimi omaan silmään, vaikka onkin hienosti maalattu. Oman armeijan yleisilme on kyllä kentällä aika lähellä sitä synkkyystavoitetta mitä visioin, vaikka läheltä ja kirkkaassa valossa katsottuna värejä riittääkin. Tummaa yleiskuvaa edistää myös toi mun lintsaustekniikka, että mustaa pohjamaalia jää näkyviin kaikkiin koloihin.Kdownunder kirjoitti:Ensin vähän threadin alkupuolella arvailin että noinkohan tuo toimii kun on aika paljon värejä käytössä minun makuuni
Bat Swarmeja löytyy useammalta eri valmistajalta. Sen sijaan yksittäisiä lepakoita tietääkseni ei juurikaan.Dethos kirjoitti: Ti 07.02.2017 10:37 Jos vaihtoehtovalmistajalta tosiaan löytyisi lepakoita -- -- .

Cadaver wagonilla on war platform -sääntö, eli mun ymmärtääkseni se toimii tuolla unitissa kuten characteri. Tossa on siis necromanceri wagonilla 20 zombin unitissa. Oon kyllä ruvennut epäilemään wagonin käyttökelpoisuutta mun armeijassa, mutta toivottavasti se toimii koska nyt sitä on pakko peluuttaa :)Lateksimajava kirjoitti:Onkos tää nyt Cadaer Wagon vai zombiryhmä? Vai tarvittaessa jompi kumpi?