"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WIP kuva night goblin shamaanista

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Swamphead kirjoitti:kaikki muut on jo haukkuneet ton sienen mut älä mene muuttamaan sitä se on paljon hienompi kun ne muoviset. siis mulle ainakin tulee siit sellanen vaikutelma et örkkien ja goblinien epähygieenisessä seurassa kasvavat sienet ovat just paljon isompia hieman epämuotoutuneita! Tosi hieno figu muutenkin.
Kiitos :)
Tosiaan, sieneen saatan vielä laittaa maalit uusiks... Kokoa en kyl ala vaihtamaan, mä pidän isommista tateista :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Aplas

Hienoja kuvia sinulla...

Viesti Kirjoittaja Aplas »

Aika hieno gobo :D . Onkos sinulla fanaatikoista kuvia??? Muteen... Ne 20 zombia jotka minä ostin on aika cräppejä. Siis onhan ne tosi hienoja mutta niillä on niin huonot arvot :? . Oletkos sinä pistänyt ilmoituksen että myyt ne 20 zombia.... Nimittäin aion ruveta keräämään ököi. JOo... Arvostaa. Pössö...

T:Samin huippu pikku veli... :| :| :wink: :roll: :x :oops: :cry:
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Toi tatti sopii mun mielestä tohon tosi hyvin... :)
Figu on maalattu kans erittäin hyvin :D
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Kyl toi on hieno. Iho ja ase on heinoja.
Myös toi sieni on ihan kiva :D .
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Johan vanhan topicin kaivoitte esille... :) Uudempikin kuva tuosta on jo olemassa valmiina osoitteessa http://www.pbase.com/image/16677266
Tosin tuonkaan sauva ei näytä kovin hyvälle kun se sattui tippumaan kuvauksen yhteydessä... :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

tatti rules :D

onhan tuo ihan hiano :)
Nomen Est Omen
nikkeli

Viesti Kirjoittaja nikkeli »

kasvot on hienosti ja tarkasti maalattu. tatti on aika iso shamaanin kokoon nähden mutta hieno.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”