Pienet 40K aiheet, jotka eivät tarvitse omaa ketjuaan
- Tähtiprinsessa
Re: Pienet 40K aiheet, jotka eivät tarvitse omaa ketjuaan
Onko miten paha anakronismi lätkäistä 40k:n Apothecaryn nartheciumkäsi 30k:n would-be Apothecarylle?
Joka kerta kun kirjoitan Sotavasaran osoitetta osoitepalkkiin, saan aikaan joko Otavasaran, Ostavasaran tai Sotavaaran.
Hyvä siitä tulee kun sen maalaa.Tähtiprinsessa kirjoitti:Onko miten paha anakronismi lätkäistä 40k:n Apothecaryn nartheciumkäsi 30k:n would-be Apothecarylle?
katoppa tätä
- Tähtiprinsessa
Tämä olisi toivomus, ei jaksaisi asioikseen tilata Forgelta apteekkareja.Vasara_ kirjoitti:Hyvä siitä tulee kun sen maalaa.Tähtiprinsessa kirjoitti:Onko miten paha anakronismi lätkäistä 40k:n Apothecaryn nartheciumkäsi 30k:n would-be Apothecarylle?
Joka kerta kun kirjoitan Sotavasaran osoitetta osoitepalkkiin, saan aikaan joko Otavasaran, Ostavasaran tai Sotavaaran.
Hei,
sivistäkääs minua. Onks joku 8. edikan ennakointi menossa, meidän paikallisessa 15% alennus kaikesta, myös tilatuista ja laarista löytyy 40% alella joitain boxeja.. Nyt sitten Kärkkäisellä suurin osa -30% alella, et jou dark vengeance boxikin lähtee 55 eurolla.. Se on jo melko sopiva hinta siihen nähden mitä saan siitä mun juuri aloittamaan Dark angels armeijaan.. Joku myy avattua ja kasailtua huutonetissä 60 eurolla, et ei paljoo pärjää noille alehinnoille.
Osaisko joku antaa selitystä tälle, et ostanko pelistä poistuvia asioita, joilla ei voikaan enää pelata kesällä? Se kyl ois kamalaa, jos 40k menis siihen et sulla pitäis aina olla joku tollainen iso mörssäri pöydällä tyyliin Guilliman, Magnus etc.. just tollaset yksittäiset on vähiten viehättävää tässä rakkaassa pelissä.
sivistäkääs minua. Onks joku 8. edikan ennakointi menossa, meidän paikallisessa 15% alennus kaikesta, myös tilatuista ja laarista löytyy 40% alella joitain boxeja.. Nyt sitten Kärkkäisellä suurin osa -30% alella, et jou dark vengeance boxikin lähtee 55 eurolla.. Se on jo melko sopiva hinta siihen nähden mitä saan siitä mun juuri aloittamaan Dark angels armeijaan.. Joku myy avattua ja kasailtua huutonetissä 60 eurolla, et ei paljoo pärjää noille alehinnoille.
Osaisko joku antaa selitystä tälle, et ostanko pelistä poistuvia asioita, joilla ei voikaan enää pelata kesällä? Se kyl ois kamalaa, jos 40k menis siihen et sulla pitäis aina olla joku tollainen iso mörssäri pöydällä tyyliin Guilliman, Magnus etc.. just tollaset yksittäiset on vähiten viehättävää tässä rakkaassa pelissä.
Ei pitäis olla. Kärkkäinen varmaan tyhjentää varastot, kun ei taida olla kehuttava myynti.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Vieläkö 40k:ssa pidetään ranking listaa yllä? Jos näin, niin missä se on nähtävissä?
nopat ja taktiikka facebookissa ainakin viimeisinRascal91 kirjoitti: Ke 22.03.2017 09:08 Vieläkö 40k:ssa pidetään ranking listaa yllä? Jos näin, niin missä se on nähtävissä?
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0639466603
Viimeisin päivitys tosin tammikuussa sodittu talvisota, eli päivitystä odotellessa.
"In the eyes of an amateur there are many options, but in the eyes of a master there are just a few"
-Unknown list builder-
-Unknown list builder-
tietääkö kukaan mistä löytäisi tuon umekompin uusinta vedosta? Se mikä on fanan äänestysthreadissa on päivätty marraskuulle, mietin että olisiko siitä uudempaa versiota jossain.
Bep.
-
Ninjapiraatti
Tässä hurahduin 40Kn maailmaan ja pelaaminenkin vähän kinostais. Sellasta pohdiskelin, että miten "homebrew" armeijoihin yleensä suhtaudutaan turnauksissa?
Kiellettyjä. En ole tainnut kuulla yhdestäkään turnauksesta jossa home brew armeijat on sallittuja. Jos siis tarkoitat armeijaa jonka säännöt on itse tehtyjä.Ninjapiraatti kirjoitti: Su 07.05.2017 19:41 Tässä hurahduin 40Kn maailmaan ja pelaaminenkin vähän kinostais. Sellasta pohdiskelin, että miten "homebrew" armeijoihin yleensä suhtaudutaan turnauksissa?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Ninjapiraatti
Joo juurikin tällaista tarkoitin ja vähän uumoilin. Hyvä tietää tulevaisuudessa, jos joskus turnauksiin asti intoutuis. Kiitos vastauksesta!tneva82 kirjoitti: Su 07.05.2017 19:46Kiellettyjä. En ole tainnut kuulla yhdestäkään turnauksesta jossa home brew armeijat on sallittuja. Jos siis tarkoitat armeijaa jonka säännöt on itse tehtyjä.Ninjapiraatti kirjoitti: Su 07.05.2017 19:41 Tässä hurahduin 40Kn maailmaan ja pelaaminenkin vähän kinostais. Sellasta pohdiskelin, että miten "homebrew" armeijoihin yleensä suhtaudutaan turnauksissa?
- Hammerheart
Sen sijaan monet ovat tehneet kokonaisia counts-as-armeijoita. Eli esmes Krootteja, jotka pelaavat Dark Eldarien säännöillä tai Hrudeja, jotka pelaavat Eldareina tai Squatteja jotka pelaavat Marineina tai mitä ikinä.Ninjapiraatti kirjoitti: Su 07.05.2017 19:49Joo juurikin tällaista tarkoitin ja vähän uumoilin. Hyvä tietää tulevaisuudessa, jos joskus turnauksiin asti intoutuis. Kiitos vastauksesta!tneva82 kirjoitti: Su 07.05.2017 19:46Kiellettyjä. En ole tainnut kuulla yhdestäkään turnauksesta jossa home brew armeijat on sallittuja. Jos siis tarkoitat armeijaa jonka säännöt on itse tehtyjä.Ninjapiraatti kirjoitti: Su 07.05.2017 19:41 Tässä hurahduin 40Kn maailmaan ja pelaaminenkin vähän kinostais. Sellasta pohdiskelin, että miten "homebrew" armeijoihin yleensä suhtaudutaan turnauksissa?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Krooteille oli takavuosina fanien tekemä minikodeksi joka oli aika laajalti käytössä (kun se perustui Chapter Approved-armeijalistaan). Sitä ehkä jotkut pikkuturnaukset saattoivat salliakin.
- Lord of Carcassonne
Ite olen harkinnut homebrew army list tekoa krooteille, tosin 8 edikkaan. Ite tykkään kroottien teemasta. Aikanaan.oli huhua että 7 edikkaan olis tullu krooteille oma codex mutta näköjään se oli vain huhu. Toinen olisi squatit joille vois harkita listan tekoa.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Painkiller
Onko vaihtoehto figut sallittuja turnauksissa, vaikka figut tunnistaa heti että mitä se vastaa.
Kun mulla itelläni on IG ukkoija eri valmistajilta niin siellä on vaihtelevan näköstä ukkelia, mutta erikois aseet on ne GW:n viralliset aseet.
Kun mulla itelläni on IG ukkoija eri valmistajilta niin siellä on vaihtelevan näköstä ukkelia, mutta erikois aseet on ne GW:n viralliset aseet.
Joka Kaamokselle riitaa haastaa, se itselleen hautaa kaivaa.
Riippuu turnauksesta mutta enpä muista paljoakaan kuulleeni ongelmista suomen turnauksissa ja ne vähätkin on ollut todella epäselviä.Painkiller kirjoitti: Ti 09.05.2017 12:13 Onko vaihtoehto figut sallittuja turnauksissa, vaikka figut tunnistaa heti että mitä se vastaa.
Mutta jos näkee anime mechasta tms väsättyjä riptidejä miksei muiden valmistajan IG solttuja :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Lord of Carcassonne
Kyllä ainakin minun järjestämissä turnauksissa on sallittu. Enkä usko että muut suomen järjestäjistä poikkeaa mun linjasta tässä asiassa. Kunhan vastustajalle tekee selväksi että mikä malli on kyseessä.Painkiller kirjoitti: Ti 09.05.2017 12:13 Onko vaihtoehto figut sallittuja turnauksissa, vaikka figut tunnistaa heti että mitä se vastaa.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Tässä muuten viimeisin versio tuosta fanikodekista. Sille on oma foorumikin joka tosin näyttää nykyään aika kuolleelta.Lord of Carcassonne kirjoitti: Ma 08.05.2017 13:42 Ite olen harkinnut homebrew army list tekoa krooteille, tosin 8 edikkaan. Ite tykkään kroottien teemasta. Aikanaan.oli huhua että 7 edikkaan olis tullu krooteille oma codex mutta näköjään se oli vain huhu. Toinen olisi squatit joille vois harkita listan tekoa.
Joku on näköjään tehnyt armeijalistan seiskaedikkaankin.
- Lord of Carcassonne
Täytyy soveltaa 8:iin kun pelin säännöt on käsissä.Flogger kirjoitti: Ti 09.05.2017 14:34Tässä muuten viimeisin versio tuosta fanikodekista. Sille on oma foorumikin joka tosin näyttää nykyään aika kuolleelta.Lord of Carcassonne kirjoitti: Ma 08.05.2017 13:42 Ite olen harkinnut homebrew army list tekoa krooteille, tosin 8 edikkaan. Ite tykkään kroottien teemasta. Aikanaan.oli huhua että 7 edikkaan olis tullu krooteille oma codex mutta näköjään se oli vain huhu. Toinen olisi squatit joille vois harkita listan tekoa.
Joku on näköjään tehnyt armeijalistan seiskaedikkaankin.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Mites muilla, taipuuko jo kerätyt kokoelmat uusiin detachmentin? Eipä vielä ole tullut tarkennusta eduksi luettaviin command pointteihin, mutta brigaden tuomat 9 houkuttelee, voi heitellä re-rolleja moneen paikkaan, kuten seize, reservit, perilsit, grounded yms. Mulla on imperium kohta 2 brigaden kokoinen, tyranideille kaavailen kolmea :p
Warhammer 40k
Necromunda
Mordheim
Necromunda
Mordheim