Viimeksi vähän uhosin, että tulisi klaanirottia seuraavaksi. No, en ole jaksanut niitä kuvata. Sen sijaan tässä on toinen
rat ogorini, minkä sudin valmiiksi viikonloppuna. Siitä ei tullut niin hieno kuin ensimmäinen rat ogorini, mutta kelpuutan sen kyllä pelipöytään armeijani jatkoksi.
Ja tässä kahden rat ogorin unitti valmiina:
Uudemman basen lumella teki missus.
Tällä hetkellä kesken on Skaveneista:
- Skaven clanrats x10 count as stormvermin (80% perusväreissä)
- Night runners x10 (pohjavärit ja aseiden terät)
- Poisoned wind mortar weapon team (80% perusväreissä)
- Skaven assassin (pohjamaalit)
- Ungor banner bearer (banneri 50% valmis)
- Ungor hemmo (highlightit/drybrush uupuu)
Muita projekteja kesken:
- WH40k kultisteja, mistä yksi valmis. Näistä tulee Nekromundaan tai muuhun futuristiseen skirmishiin jengi
- Bushidoa. Kuusi on valmista kahdesta eri faktiosta, 9 kesken kolmesta eri faktiosta
- Malifauxia. Peruspaketin Neverbornit baset valmiina, Resurrectionistien kolme Drownedia alkutekijöissä
Suunnitteilla:
- Skaveneita on yhteensä noiden keskeneräisten jälkeen 990 pistettä. Seuraava tavoite on 1250 pistettä, mihin pitää maalata 20 clanrattia sekä yksi Doomwheel. Kaikki nämä löytyy, muttei ole edes aloitettu kunnolla. Clanratit on koottu, Doomwheel on paketissa.
- Malifauxiin olen tilannut Bete Noiren sekä Anna Lovelacen, mitkä ovat vasta matkalla minulle.
- Blood Bowliin Skaven-joukkue, minkä boksin saan keskiviikkona.
- Vampire Countsit. 80% maalattu, mutta ison osan olen ostanut maaleissa, niitä vain pitää parannella sieltä täältä. Osa pitää maalata kokonaan tai uudelleen. Osaa pitää kasailla. Pitää tehdä inventaario, että vähän edes tietää minkälaisia unitteja saan ja missä pisteissä tuo läjä liikkuu edes.
- Flames Of War sakemanneja, mitä minulla on tuntematon joukko odottamassa hakua...
Tällä hetkellä pelit mitä (toivottavasti) pelaan (ennemmin tai myöhemmin) ovat:
- Age Of Sigmar Skaveneilla
- Age Of Sigmar Vampire Countseilla... no, tuo on todella epävarmaa, koska taidan keskittyä Skaveneihin. Mutta on se hyvä olla pari armeijaa kotona, jos saa jonkun pelaamaan meillä, joka ei figuja omista. Eli back up plan.
- Malifaux Resurrectionisteilla vahvistuksena starterin Neverborn mercenaryt.
- Blood Bowl. Porissa alkaa liiga, siihen olisi siisti päästä mukaan!
- Bushido. Startereita minulla on kolme (jälleenmyyjän demopaketti-etu), joten pääsen pelaamaan sitä ihmisten kanssa, vaikkei he omistaisikaan figuja!
- Nekromunda tai Shadow War Armageddon kultisteilla (mitkä on tarpeen mukaan count-as jotain).
- Olisi myös kiva saada 500 pisteen (tai kill team) 40k, koska onhan se aika legendaarinen peli. Haluttaisi saada ihan Ultramarineita, koska ne ovat kuitenkin ikonisia hahmoja... toisaalta Skitariin aloitsuboksi houkuttaa päheydellä... Ehkä joskus, ehkä ei.