"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Corsaireja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
TranssiApina

Corsaireja

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Jo 3 oon saanu maalattua =) Pelifiguja ovat ja noihin oon ihan tyytyväinen...

http://www.pbase.com/image/18859089

Kertokaas ohjeita parantamiseen...
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Ihme harmaan/tumman näkösiä, joissa sit on valoisia yksityiskohtia.
Mutta kai nitten kuuluukin olla vähän tummia, ei ne mitään high elffejä oo. hienoja joo.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Jänskä värischeme. :-)

Noi punakeltaiset osat hyvötyisivät enemmästä blendaamisesta, ne ovat kumminkin kasvojen lisäksi pääosassa noita figuja (kirkkautensa tähden). Muihin väreihin voisi lisätä valon ja varjon eroa, mutta kun noi on pelinappeja niin näkyvimpien kohtien hiominen tärkeintä.

Lipun kuvio on hiukka pieni. Ja hiuksista champillä tekisin hiukka vaaleampia (tai enemmän sinisen hermaita) nyt menee sekaisin ihon kanssa ne.

Skanni on huono, mutta ryhmä varmasti on aika silmännappaava. :-)

(kerpele pojjaat, typoominen on ankaran harjoittelun tulosta :-))
Viimeksi muokannut Ninnu, Ke 09.07.2003 18:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Dumkopf

Viesti Kirjoittaja Dumkopf »

Hienoja vielä kun jaksat pelata niillä ;) Ninnu vois harjoitella kirjoittamista taitaa olla vähän hakusessa ainakikin alkupuolella viestiä ;)
Alkuun hieman hikoilin, tanssin yhä villimmin, sitten lisää hikoilin, Sitten vallan savusin.
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Hyvinhän nuo näyttävät olevan maalattu, mutta minä en pidä väreistä.
Valkoiset naamat näyttävät vähän tyhmiltä, eivät nuo minusta mitään epäkuolleita ole. Ehkäpä ne ovat sitten kalkkilaivan kapteeneja :)

Muutenkin värit ovat liian räikeitä ja niitä värejä on liikaa. Löytyy mustaa, keltaista, sinistä, turkoosia ja ruskeaa.

Mutta makunsa kullakin.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ninnulla meni kirjotuksessa aikansa ennen kuin pääsi vauhtiin.. Noniin ja asiaan henkilökohtaisesti pidän tuosta lipun pienestä merkistä joka on mielestäni hieno mutta se silmä lipputangon päässä ei ole kauhean hieno, hienojahan nuo pelifiguiksi on kun vain jaksat maalata muut delffisi samalla tasolla :wink:
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Tuolla championilla näyttäisi valo tulevan kasvoihin tyylikkäästi alhaalta, olisi vielä muutkin osat tuolla tavalla alhaalta päin valaistuja, niin olisi oikein hieno efekti.
Blendaus voisi olla tasaisempaa jossain osissa, mutta oikein hienoja figuja.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Mjooh vois ehkä vähentää jotenki maalin paksuutta ja sitte blendata enemmän "rajattomasti". Ku laittaa peli figuun vaa reilusti inkkiä ja vetää 1-2 highligt kerrosta laeroinnilla, niin pitäis tulla iha kohtalaista jälkeä.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Juuh, en oo hyvä blendaamaan enkä muutenkaan oikeen jaksa käyttää niin paljoa aikaa noihin ukkoihin =/ Kaveritki aina toruu ku mul ei oo kaikki maalattuna...
"If it bleeds, we can kill it."
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Hienon väriteeman olet keksinyt! Tosi kaunis. Ja sopii hyvin dark elffeille. Hyvin maalattuja muutenkin. Kuva voisi olla isompi että näkisi paremmin maalipinnan...
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

ihan hieno! mut toi maalaustyyli ei mee ihan mun makuu. muuten hienosti maalattuja figuja
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

itse en pidä tollasesta vitivalkoisesta gootti-ihosta. Ihan hienoilta ne silti näyttää. Minun mielestä se oikeanpuoleisin on hienoin koska sen panssarissa ainakin näky hieman layereitä, ekana musta, sitten oranssi ja lopuksi keltainen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”