6 edikan Mazdamundi
6 edikan Mazdamundi
Tuleekohan Mazdamundin säännöt games workshopin sivuille. 
- Amazing Slug
- Peltimarsu
-
The Emperor
Kuka sanoi että tuo Nakai on ärsyttävä? Eihän ole. Meidän peliporukassa on kaksi pelaajaa, joilla on yksi valttikortti. Kun porukka puhuu, että "joo, ei oo kova tyyppi, vähän hyvä!" ja kaikkea vastaavaa. Kaikki tajuavat varmaan. Niin kaverini (elvekse) sanoo: "Vaul's unmaking, sori!" Minä sanon: "Ampuu tykillä". Sanokaa mikä tahansa vehe (muu kuin great unclean one) niin sanon että se läsähtää tykillä. :o
(ja toivon että porukka otti tuon läppänä, eikä ala valittaa minulle tykin epävarmuudesta.) :?
Mutta nyt meni vähän off-topic. Minä itse en ainaskaan tykkää pelata Spessu charuilla. Menee minusta vähän maku pelistä. Mutta tämä on minun mielipiteeni. Otetaan esimerkkinä Archaon tai se von Carstain tyyppi...
Pelit epätasapainossa?
(ja toivon että porukka otti tuon läppänä, eikä ala valittaa minulle tykin epävarmuudesta.) :?
Mutta nyt meni vähän off-topic. Minä itse en ainaskaan tykkää pelata Spessu charuilla. Menee minusta vähän maku pelistä. Mutta tämä on minun mielipiteeni. Otetaan esimerkkinä Archaon tai se von Carstain tyyppi...