Olen tässä ostanut LotR-kirjan nimeltä Fellowship of the Ring Source Book. Lueskelin tätä ja haluaisin toteuttaa tämän Balin's Tomb-skenaarion, olen tehnyt maastonkin mikä vastaa tarkalleen (ainakin melkein) kuvassa olevaa maastoa. Ongelmaksi nyt on tullut tämän skenaarion erikoissäännöt:
Unstoppable Tide -kohdassa lukee: |At the end of each Evil Movement phase, the Evil player may take any Goblins not currently on the board and move them onto the board through the doorway. If there is not room to move the models on, the Goblins will have to be kept one side until there is room.| (Jätin sulut pois koska niissä ei ollut mitään kysyttävää) Eli tuon mukaan joka 'Paholais'pelaajan liikkumisvuoron jälkeen hän saa asettaa Goblineja pelilaudalle ovireitin kautta.
- Eli kuinka monta? Kuinka monta siihen kuuluu laittaa?
- Ja mitä jos saattue liikkuu ekalla vuorolla oven eteen eikä Goblinit pääse tulemaan ollenkaan?
- Ja onko luolapeikon (cavetrollin) pakko tulla heti 4. vuorolla, vai voiko se tulla sen jälkeen millon tahansa?
Balin's Tomb-skenaario ongelma
-
Balin's Tomb-skenaario ongelma
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all, and in the darkness bind them.
Re: Balin's Tomb-skenaario ongelma
En oikein tiiä mutta keksitään itse.
1 Heitä vaikka noppaa.
2 Heitä vaikka taas noppaa.
3 Ei harmainta aavistustakaan :O.
1 Heitä vaikka noppaa.
2 Heitä vaikka taas noppaa.
3 Ei harmainta aavistustakaan :O.
-
Olen pelannut ja huomannut että Goblineja pitää tulla enemmän kuin 6 että Goblinit pärjäävät skenaariossa, kokeillaan silleen että heitetään 2 noppaa ja se kertoo montako Goblinia tulee ovesta (silloin niitä tulee keskimäärin 7 vuorossa), jos saattue menee eteen nii ne kai vaan työntyy siitä pois 2cm päähän Goblineista... Cave Trollin kai saa sitten laittaa millon haluu 4. vurosta eteen päin?
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
Kuusi goblinia? eihän niillä ole mitään mahdollisuuksia..NamelessHero kirjoitti:Olen pelannut ja huomannut että Goblineja pitää tulla enemmän kuin 6 että Goblinit pärjäävät skenaariossa
Tarkasti en tiedä mitä siinä skenariossa tapahtuu, mutta aika usien noissa GW:n skenaariossa on ihan ihme juttuja joiden avulla toinen voittaa melko varmasti ja toisella ei ole mitään mahdollisuuksia. Kukaan ei kiellä keksimästä ja lisäämästä omia juttuja noihin. Ihan hyvin voit itse tasapainottaa sitä skenua ihan parhaaksi katsomallasi tavalla. Pelaamalla se sitten selviää oliko tasapainoinen.
-En tiedä, että onko toi sama skenaario kuin sääntökirjassa. Sääntökirjassa lukee, että jos nopasta tulee +4 niin peliin tulee 8 goblinia.NamelessHero kirjoitti: - Eli kuinka monta? Kuinka monta siihen kuuluu laittaa?
- Ja onko luolapeikon (cavetrollin) pakko tulla heti 4. vuorolla, vai voiko se tulla sen jälkeen millon tahansa?
-Eikös hyvien tehtävä ole tappaa cave troll? Eikös se olisi epäreilua hyviä kohtaan jos se saapuisi vasta 10 vuoron jälkeen.
Sääntökirjan skenaariossa lukee, että cave troll saapuu automaattisesti pahisten kolmannen vuoron jälkeen.
-
- Viesti:
Balins Tomb skenaario ongelma
Ive been looking to buy the Balins Tomb terrain pieces from the Mines of Moria box set & I cant find them anywhere. Ive been unable to find them on Ebay or any of the various bits sites. Anyone know where I can buy just the terrain pieces?
Tjfurlow
Tjfurlow
Re: Balins Tomb skenaario ongelma
https://www.ebay.com/itm/games-workshop ... :rk:5:pf:0WarnerBunda kirjoitti: ↑Su 13.01.2019 19:25 Ive been looking to buy the Balins Tomb terrain pieces from the Mines of Moria box set & I cant find them anywhere. Ive been unable to find them on Ebay or any of the various bits sites. Anyone know where I can buy just the terrain pieces?
Tjfurlow
https://www.ebay.com/itm/lord-of-the-ri ... :rk:1:pf:0
Those had the scenery on ebay.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl