"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necron Destroyer

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

rampale kirjoitti:Minusta tuo oranssi on vähän turhan muovin näköistä. Muuten ihan kiva.
Tuo on kyllä totta
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Ihan hieno, omituisesta väriteemasta huolimatta.
raastin raastaa ja ryystää
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Alandor kirjoitti:Mielestäni ehkä hieman turhan räikeä tuo punainen. Mutta maalaus on hienon näköinen.
Niinpä. Muuten ihan onnistuneen näköinen.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Knihti

Viesti Kirjoittaja Knihti »

Tuo voisi olla hienompi jos yrittäisi saada tuon punaisen näyttämään enemmän metallilta, nyt se näyttää muoviselta. Codexissa oli joku hieno viritys punasesta metallista.
Hitto mä mitään 'hammeria enää pelaa.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Olen varmaan aikalailla yksin mielipiteeni kanssa, mutta minusta tuo oranssi näyttää upealta!
Se, ettei siitä tule heti (tai no, ollenkaan... :) ) metalli mieleen ei haittaa minua sekunttiakaan.

Myös maalausjälki on hienoa katsottavaa. Odotan innolla kokonaista armeijaa vastaavia komistuksia.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

ankara halla kirjoitti:Olen varmaan aikalailla yksin mielipiteeni kanssa, mutta minusta tuo oranssi näyttää upealta!
Se, ettei siitä tule heti (tai no, ollenkaan... :) ) metalli mieleen ei haittaa minua sekunttiakaan.

Myös maalausjälki on hienoa katsottavaa. Odotan innolla kokonaista armeijaa vastaavia komistuksia.
Näyttäähän se persoonalliselta, mutta jotain siitä oranssista puuttuu (tai sitten ei on se ihan menevän näköinen noinkin) !! :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”