"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mordheim Possessed warband apua tarvitaan

jullevi
Valvoja

Mordheim Possessed warband apua tarvitaan

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Tuossa suunnittelen Possessed warbandin tekoa, mutta huomasin että warbandistä tulee auttamattoman pieni ainakin aluksi, varsinkin jos mutanteille ottaa jonkun käytännöllisen mutaation (ja vaikka ei ota kuin yhden possen). Kysynkin millaisilla Possessed warbändeillä olette pelanneet/pärjänneet mordheimkampanjoissa ? Kannattaako ottaa hyvät vai halvat mutaatiot ? Henchmeneiksi pukkeja, brethreneitä vai darksouleja ? Itse olen pelannut lähinnä epäkuolleilla tähän asti niin toimivia asevaihtoehtoja henchmeneille/heroille kannattaa myös ehdottaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Adarin

Viesti Kirjoittaja Adarin »

Itse en possesedilla pelaa mutta niitä vastaan on tullut pelattua, joten jotain pystyn kertomaan. Pukit ovat kovimpia henchmenejä, WS4 T4 W2 tekevät näistä armottomia tappokoneita, aseeksi antaa two-handed weaponin tai sword + toinen ase. Brethenejä tai Darksouleja ei kannata alussa ottaa, sillä yleensä kahden miehen menetys tietää possesed warbandille rout testiä, joten alussa kannattaa pysyä kestävissä pukeissa. Mutaatioista en osaa paljon sanoa, mutta scorpion tail tai extra arm olisi käytännöllinen mutantille. Tai jos tahtoo suojella mutanttia niin Tentacle. Mutanteille itse antaisin aseeksi swordin jotta voi parryttaa tai sitten spearin. Eipä tässä muuta.

Adarin
Bück dich befehl ich dir
wende dein Antlitz ab von mir
dein Gesicht ist mir egal
bück dich
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

Ite otan alussa possesedin jolle great claw ja tentacle, magisteri jolle axe ja sword, mutantti (itse hienosti tehty) extra-armilla, axella ja 2-handed weaponilla ja sit pari kolme bretherniä. Okei onhan se pieni, mutta possesed-mutantti pari yleensä hoitaa aika kivasti vihulisia ja brethernit avittaa. Kolme heroo alussa tietää ihan kivasti tuloja, joten aika nopeeta saa esim. dark souleja tai beastmaneja jotka on tosi kivoja.
Sitten ku on hyvä ryhmä ni kannattaa säästää toiseen possesediin, koska nää kaverit on SAIRAITA ku ne saa skillin pari ja pientä statin kasvua (paitsi jos se on initiativee tai Ld:tä), 3 woundin, strength & Ws 5:n possesed, jolla on strike to injury ja mighty blow pistelee aika tiukkaan tahtiin vihuja maahan, saatika sitten jos se saa vielä lisää atackkejä =).
Itse oon testannu lähtä ilmn possesediä aluksi, mutta määrä ei korvaa mielestäni laatua possesedeillä
Adarin

j-p kirjoitti:Ite otan alussa possesedin jolle great claw ja tentacle--
Eikös tuo tule vähän liian kalliksi ollakseen järkevä? Possesed 90gc + Great Claw 50gc + Tentacle 70gc (2x35gc) = 210gc. Eikkä tuo on aivan liian kallis kamppania peliin. Toisekseen, possesed ei välttämättä tarvitse mutaatioita, koska niiden statit ovat muutenkin jo kovia. Toiselle possesedille (jos ottaa alkuun vain yhden) voi sitten ostaa mutaation, mutta ei missään nimessä kahta sillä se tulee aivan liian kalliksi.

Adarin
Bück dich befehl ich dir
bück dich
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Aluksi ei ole kyllä niin paljon valuuttaa että olisi varaa laittaa kenellekään kahta mutaatiota. Kyllä minä neljällä herolla yritän lähteä, kysymys onkin lähinnä lähteäkö kahdella mutantilla vai kahdella possella ? (mutantti kunnon mutaatiolla ja aseella on lähes possen hintainen) Henchmeneiksi olen jo tehnyt yhden rankan darksoulin, mutta se tuskin tulee aloituswarbändiin. Pukit ois takuulla kovia mutta ei oo vielä figuja niille (ootan uutta boxia, josta riittää myös bb kaaostiimiin ja whfb-armeijaan pukkeja).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Adarin

Itsekin kun tuossa laskeskelin, niin noista mutanteista tulee melkein possesedin hintaisia varustettuina. Joten kannattaa varmaankin ottaa kaksi possesedia, sillä niillä on T4 joka on hyvä asia sillä possesed warbandin pitää olla kestävä, jottei rout testiä tule heti. Ja kun on kaksi possesedia alussa, niin ne saavat kokemusta mukavaan tahtiin, jolloin niistä saattaa kasvaa vieäkin vaarallisempia. Mutta jos ottaa kaksi possesedia alussa, niin niille ei ole varaa ostaa mutaatioita jotka tekisi niistä vielä tehokkaampia. Kun taas yhdellä possesedilla alottaminen ja myöhemmin palkaa mutatoidun possesedin, tämä tekisi toisesta possesedista tappavamman. Toisaalta kunnes sinulla on varaa käyttää ~130gc toisen possesedin ostoon mutaatiolla, niin alussa ostettu possesed olisi noussut leveleillä kasvattaen voimiaan. Elikkä kyllä itse kääntyisin tuon kahdella possesedilla aloittamisen kannalle.

Adarin
Bück dich befehl ich dir
bück dich
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”