Figupelikerho Rovaniemen kirjastolla (28.2.2017 alkaen)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Figupelikerho Rovaniemen kirjastolla (28.2.2017 alkaen)
Onhan meitä iso porukka. Pistä numero yvllä, niin lisään siut meiän whatsapp-ryhmään.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Moro! Olen Blood Bowlista innostunut 39v myöhäisteini Rovaniemeltä. Jonkun verran olen tietsikkaversiota (BB2) pelannut, nytkin nettiliigat menossa porilaisten kanssa. Opetteluvaiheessa tässä silti vielä ollaan. Onko Rovaniemellä aktiivista BB-porukkaa nykyään?
pelaajia on joku 5, mutta aktiivista liigaa ei olla vielä saatu käyntiin. Voisi sitä koittaa syksyllä laittaa paremmin käyntiin. Pistäs teikäläisen puhelinnumero yv:llä niin liitän siut meiän whatsapp-ryhmään.
Onko toimintaa alkamassa keväällä nyt kun alkavasti koronarajoituksia aletaan purkamaan? Tai löytyykö alueelta peliseuraa suht uudelle harrastajalle mistään enää.
Moro!
Pistä minulle sinun puhelinnumero, niin liitän meidän whatsapp-ryhmään. Siellä on helpointa huudella peliseuraa. Pelaajia löytyy aika paljon ja peliseuraa varmasti saa nopeasti.
Pistä minulle sinun puhelinnumero, niin liitän meidän whatsapp-ryhmään. Siellä on helpointa huudella peliseuraa. Pelaajia löytyy aika paljon ja peliseuraa varmasti saa nopeasti.
Morjesta!
Olen 30-vuotias paikkakunnalle kuusi vuotta sitten muuttanut perusjamppa. Nyt heräsi mielenkiinto vanhaan harrastukseen ja ajattelin ostella ekat setit ja laitella niitä kasaan. Jotain 40k juttuja mulla joskus oli, mutta nyt en yhtään tiedä mitä haluaisin aloittaa. Mitä täällä päin pelataan, josko sen mukaan aloittaisin? Saisi heti vähän kavereita kenen kanssa pelailla. Yksinhän toi nyt on melko tylsää hommaa kuitenkin. Tässä on mun puh.nro josko joku vaikka siihen Whatsup-ryhmään lisää, niin olen kiitollinen. Huutelen siellä sitten lisää hävyttömyyksiä.
Olen 30-vuotias paikkakunnalle kuusi vuotta sitten muuttanut perusjamppa. Nyt heräsi mielenkiinto vanhaan harrastukseen ja ajattelin ostella ekat setit ja laitella niitä kasaan. Jotain 40k juttuja mulla joskus oli, mutta nyt en yhtään tiedä mitä haluaisin aloittaa. Mitä täällä päin pelataan, josko sen mukaan aloittaisin? Saisi heti vähän kavereita kenen kanssa pelailla. Yksinhän toi nyt on melko tylsää hommaa kuitenkin. Tässä on mun puh.nro josko joku vaikka siihen Whatsup-ryhmään lisää, niin olen kiitollinen. Huutelen siellä sitten lisää hävyttömyyksiä.
Viimeksi muokannut MagsMags, La 05.08.2023 02:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täällä kans toinen pohjoisen suunnalle muuttanut jonka voisi lisäillä Whatsapp-ryhmään (laitan yv:n). Rovaniemelle on kyllä jonkin verran matkaa mutta lienee lähin keskittymä porukkaa figuharrastuksen tiimoilta. Peleistä 40k:hon löytyy muutama armeija maaleissa sekä hajanaisemmin nappeja mm. Mordheimiin sekä Fantasy battleen.
Moro vaan molemmille. 40k, 7ed faba, AOS ja necromunda on tällä hetkellä pelatuimmat pelit.