Skirmish pelejä Jyväskylässä?

Jyväskylän peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

käppä

Skirmish pelejä Jyväskylässä?

Viesti Kirjoittaja käppä »

Hei!

Olen palannut figuharrastuksen pariin muutaman vuoden tauon jälkeen ja etsisin peliseuraa erityisesti sci-fi teemaisiin skirmish peleihin, sillä poikkeuksella että GW:n säännöt eivät ole ensisijainen kiinnostuksen kohteeni.

Olisin erityisen kiinnostunut kokeilemaan Stargrave, Mutants and Death Ray Guns / Flying Lead ja One Hour Skirmish Wargames sääntöjärjestelmiä, sekä myöskin Star Breachiä, joskin sen säännöt ovat minulla vielä hieman hakusessa.

Jos em. pelit kiinnostaa niin ota yhteyttä yksärillä tai huutele tähän topikkiin! Ja toki jos Jyväskylässä ei em. pelejä pelata niin olen avoin muillekin sääntösysteemeille, jopa sille 40k:lle, kunhan ylipäänsä pääsisi ulkoiluttamaan figuja!
Mazikainen

Re: Skirmish pelejä Jyväskylässä?

Viesti Kirjoittaja Mazikainen »

Pojan kanssa ollaan pelattu Stargravea käyttäen Star Warsia ja siihen olisi settiä saatavilla. Pelit kiinnostaa kyllä jahka tässä flunssa hellittää.
http://mazikainen.blogspot.com Figu- ja sotapeliprojekteja.
Mysterous
Viesti:

Re: Skirmish pelejä Jyväskylässä?

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Jyväskylä Miniature Gaming kerhoon kuuluu myös muitakin kuin GW pelien pelaajia. Voi siis olla ihan fiksua liittyä tai tulla ainakin Discord kanavalle hengailemaan (jos et jo ole). Itse sinällänsä diggaan kaikesta sci-fi skirmishistä GW:n ulkopuolella, mutta nyt olen kovasti NWG:n soolopelien lumoissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jyväskylä”