Hyvää syntymäpäivää Sotavasara.net!

Sivusto täytti perjantaina 20.5. täydet 20 vuotta! Aivan ensimmäinen versio sivustosta käynnistyi muutama kuukausi aikaisemmin, mutta nykyisen nimensä sivusto sai 20 vuotta sitten. Sivuton nimen keksi aikanaan käyttäjä ovv. Kiitokset hienosta nimestä!

Käy vastaamassa kyselyyn: Oletko nuorempi vai vanhempi kuin Sotavasara.net?

Excellent miniatures kauppa (WM, epic ym.)

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Excellent miniatures kauppa (WM, epic ym.)

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Tilaisin itse tässä joitakin Warmaster figuja otsikon kaupasta, ja homma toimi oikein hyvin. Eli jos täällä on kiinnostusta erityisesti pienen mittakaavan Warmaster ja Epic 40K -sopivista figuista, niin tuolta niitä saa. Epic-figuja toistaiseksi rajoitetummin. On siellä toki vähän muutakin. Pieni valikoima esim. 32mm ukkoja, mutta ei oikein "warhammermaisia" (kenties D&D peleihin tjs.)

Tilaaminen on helppoa ja maksutapoina Paypal tai tilisiirto. Jälkimmäistä varten sinun pitää ilmoittaa asiasta sähköpostilla, niin he muuttavat tilisi maksutavaksi "prepayment". Vähän ehkä epäkätevän tuntuista, mutta viesteihin vastattiin nopeasti ja loppu sujui ongelmitta, ellei toki käytä suoraan Paypallia. Toimituksissa kannattaa varautua enempi siihen 12 päivän viiveeseen, vaikka monissa tuotteissa onkin aikaväli 1-12 arkipäivää. Voihan olla, että he printtaavat figuja tilauksien mukaan tjs.

Itse tuotteet ovat mainioita ja jälki on todella hienoa noin pieniksi. Tässä toki vaikuttaa vähän se, että kenen figuja tilaat. EM ei taida itse skulptata noita, vaan siellä on eri skulptaajien töitä myynnissä, kuten Forest Dragon, MiniRat jne. Voit toki ostaa jotain printtifileitä itsekin, mutta niitä taisi olla rajoitetummin saatavilla.

https://www.excellentminiatures.com/
Modern cars - they all look like electric shavers.
Ilgoth

Re: Excellent miniatures kauppa (WM, epic ym.)

Viesti Kirjoittaja Ilgoth »

Tilasin täältä vuonna 2021 kesällä ja hyvää toimintaa - tilaus 11 päivän sisällä minulla ja hyvin oli pakattu Warmaster unitit. Laatukin hyvää. Jäi hyvä fiilis ja jatkossakin tuolta pienemmän skaalan figua tilailen, ellen sitten hairahda 3D-tulostinta hankkimaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”