Bushido - the Risen Sun

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Marraskuu

Re: Bushido - the Risen Sun

Viesti Kirjoittaja Marraskuu »

Sen verran puri Bushidokärpänen, että menin maalaamaan yhden porukan.

Kuva

Faktio on Tengu Descension. Siinä on tuollainen startteripaketti, jossa tulee viisipäinen, tosi tunnelmallinen varpusporukka. Ajattelin, että nämä olisivat cooleja mallintamaan myös jotain D&D -tyylistä seikkailijaporukkaa vaihtoehtofiguina.

Kuva

Rääpäleitä bolsteroi pari järeämpää lintua:

Kuva

Figut ovat metallia, ei ollut mitenkään liian kanssa siivottavaa, ja tykkäsin että olivat hyviä maalata. Jotkut aseiden varret ovat melko heppoisia, mutta muuten kaiken kaikkiaan diggailen todella paljon. Toinenkin porukka odottaisi sivellintä.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Mikäs on Bushidon tilanne Suomessa yleisesti?

Ja onkos tälle pelaajia tai kiinnostuneita pk-seudulla?

Ainakin yllä on komeaa Tengua tarjolla. :)
Something something Dangerzone!
Eöl the Dark Elf

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf »

Tampereella on ihan mukavasti pelaajia (noin niinkun tälläsen pienen peli mittareil), vois varmaa taas koittaa järkkää jotai Bushido get-togetherii
Nomen Est Omen.
nälkärotta

Viesti Kirjoittaja nälkärotta »

Sattumalta tämän huomasin ja kiinnostus -olio raotti silmiään. Mistäs ihmeestä näitä ukkoja saa? Ovatko vain gct studiolta ostettavissa vai saako jostain muualtakin?

Pitää tuota kataloogia selailla ja ihmetellä mitä siellä on.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

nälkärotta kirjoitti: Su 18.09.2022 11:38 Sattumalta tämän huomasin ja kiinnostus -olio raotti silmiään. Mistäs ihmeestä näitä ukkoja saa? Ovatko vain gct studiolta ostettavissa vai saako jostain muualtakin?

Tällä hetkellä joutuu tilamaan ulkomailta tai ainakaan vielä en ole törmännyt Suomessa näihin. UK Wayland ja kumppanit myy, Saksasta Fantasywelt (en ole itse tilannut kaveri teki ison tilauksen ja vissiin ilman ongelmia) ja Battlefield Berlin (ei halvin, mutta ainakin omat tilaukset vuosien saatossa toiminut hyvin) Ruotista olen itse paljon tilannut Alphaspel:tä ja viimeisimmät Gencom seti suoraan GCT:ltä. Alphaspell toimittanu hyvin ja saatavuus ollu hyvää.
nälkärotta

Viesti Kirjoittaja nälkärotta »

NorjanPaavi kirjoitti: Su 18.09.2022 12:42
nälkärotta kirjoitti: Su 18.09.2022 11:38 Sattumalta tämän huomasin ja kiinnostus -olio raotti silmiään. Mistäs ihmeestä näitä ukkoja saa? Ovatko vain gct studiolta ostettavissa vai saako jostain muualtakin?

Tällä hetkellä joutuu tilamaan ulkomailta tai ainakaan vielä en ole törmännyt Suomessa näihin. UK Wayland ja kumppanit myy, Saksasta Fantasywelt (en ole itse tilannut kaveri teki ison tilauksen ja vissiin ilman ongelmia) ja Battlefield Berlin (ei halvin, mutta ainakin omat tilaukset vuosien saatossa toiminut hyvin) Ruotista olen itse paljon tilannut Alphaspel:tä ja viimeisimmät Gencom seti suoraan GCT:ltä. Alphaspell toimittanu hyvin ja saatavuus ollu hyvää.
Kiitos vastauksesta. Tämä vaatii perehtymistä (mietin samalla itsekseni, millä ajalla tätäkin pelaisi ja kukahan nuokin maalaisi. No kassellaan...)
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

nälkärotta kirjoitti: Ma 19.09.2022 20:54
NorjanPaavi kirjoitti: Su 18.09.2022 12:42

Kiitos vastauksesta. Tämä vaatii perehtymistä (mietin samalla itsekseni, millä ajalla tätäkin pelaisi ja kukahan nuokin maalaisi. No kassellaan...)
Hyviä kysymyksiä! ihan samaa olen ajatellut itsekkin, vaikka näitä jo isompi kourallinen tuossa maalauspöydällä odottaa.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Eöl the Dark Elf kirjoitti: Su 18.09.2022 10:26 Tampereella on ihan mukavasti pelaajia (noin niinkun tälläsen pienen peli mittareil), vois varmaa taas koittaa järkkää jotai Bushido get-togetherii
Hehei, loistava idea.
Something something Dangerzone!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”