Suomen BattleTech-skene

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
cyborgmug

Suomen BattleTech-skene

Viesti Kirjoittaja cyborgmug »

Morjens!

Hyvin pitkän (yli 10 vuotta) tauon jälkeen innostuin jotenkin taas figupeleistä. Pitkällisen tutkiskelun jälkeen päädyin siihen tulokseen, etten enää lähde GW:n hintapelleilyyn mukaan, vaan halusin jotain, jota voi kokeilla, maalata ja pelata helposti ja pienellä taloudellisella panostuksella. Tulos oli BattleTech, ja nyt hallussa on AGOAC-boksi.

Netin tutkailun perusteella skene vaikuttaa melko kuolleelta tai olevan ehkä piilossa. Lymyileeköhän täällä mahdollisesti BattleTech-pelaajia, erityisesti Helsingin alueella?

Muutan tässä juuri muutaman päivän päästä Saksaan vuodeksi, joten peliseuraksi minusta ei juuri nyt ole, mutta sitten tulevaisuudessa. Saksassa pelaajia näyttää toki riittävän, mutta Suomessa ajattelin kyllä asuvani suurimman osan elämästäni.
vompovompatti

Re: Suomen BattleTech-skene

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Tämä kiinnostaa myös itseäni. Figuja löytyy ja vähän on tullut sääntöjä käytyä läpi kaverin kanssa, jolla myös kyseisiä figuja, mutta ihan startissa tuo peli omalla kohdalla.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Tiedossa on, että pääkaupunkiseudulla on kyllä Battletech pelaajia, Alpha Strikeä ainakin olen heidän kanssaan joskus RopeConissa pelaillut. Aktiivisuudesta en kyllä osaa näin koronan jälkeisessä maailmassa enää mitään sanoa.

Muutenkin kyllä lämpimästi suosittelen Alpha Striken pelaamista perinteisen BattleTechin sijaan, siinä saa pelit rullaamaan järkevässä ajassa ja halutessaan vähän isommassakin mittakaavassa.

Myös heksojen sijaan perus miniatyyrisäännöt olivat ihan toimivat, jos tykkäisi mieluummin mittanauhan kanssa figuja ympäriinsä työnnellä.
tsuruginoko

Viesti Kirjoittaja tsuruginoko »

Minä olen BattleTech-pelaaja Helsingissä ja olen tosi kiinnostunut Alpha Strikeiin. Olen pelannut muutamaa peliä Alpha Strikeä, ja se oli tosi hauskaa. Suurempit taistelut kuin Classic.

Minulla on muutama (factions? My Finnish fails me right now.): Clan Jade Falcon (Jade Falcon Guards), Draconis Combine (1st Sword of Light, ja haluan maalata ainakin Arkab Legionia myös), Lyran Commonwealth (12th Donegal Guards), ja yksi oma palkkasoturiryhmä.
:D Haluan myös maalata ComStaria ja Clan Ghost Bearia.

Minä olen myös GM MechWarrior: Destiny:ssä.

(Anteeksi, mun suomi on vähän huono... Pelaan mieluummin englanniksi.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”