Heitetään tämmöinen erikoisuus tänne. Onko kenelläkään vielä tallessa kuvia tuolta neljännen edikan kulta ajalta Fanatic tai ropecon turnauksista?
Puolenkuunpelien sivuilla aikanaan oli galleria josta näitä pystyi katselemaan, jotka valitettavasti ovat foorumien mukana poistuneet olemasta olostaan.
Tässä aina välillä tulee mieleen verrata näitä omia nykyisiä maalaus taitoja tuonne... kaukaiseen menneisyyteen kun otimme ensi askelia harrastuksen pariin. Itselläni jokainen kuva omasta armeijastani on kuin lentävää lautasta olisi taivaalta tai isoa jalkaa metsässä kuvannut eli quality pottu josta sumeasti erottuu jotakin. Siinä toivossa tätä threadiä tekemään että joku olisi vahingossa onnistunut taltioimaan armeijani kuvissaan.
Aloitan itse niillä muutamalla jotka olen onnistunut jollain ihmeellä pitämään tallessa tähän asti.
Bonus pisteitä jos tästä megabattlesta olisi myös kuvia viewtopic.php?t=56226
Kuvia Ropecon ja Fanatic turnauksilta vuosilta 2004-2007?
Re: Kuvia Ropecon ja Fanatic turnauksilta vuosilta 2004-2007?
Facebook-albumiin koottiin pari vuotta sitten 2000-luvun alkupuolen Ropecon-figupelimuistoja (turnaus- ja maalausskabakuvia). Mieli lepää nostalgian äärellä!
- The Captain
- Valvoja
Täytyypä penkoa arkistoja. Tuo on juuri sitä aikakautta, kun tulin kiertäneeksi paljon tapahtumissa, ja usein vieläpä kameran kanssa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ja sit tulee "hyi hitto" fiilis ku näkee oman armeijan kuvan :D Hiton idiootti(minä) sai päähänsä maalata valkoista panssaria. Elämäni surkein väriteema jonka olen maalannut.Frenzy kirjoitti: ↑Su 04.12.2022 02:20 Facebook-albumiin koottiin pari vuotta sitten 2000-luvun alkupuolen Ropecon-figupelimuistoja (turnaus- ja maalausskabakuvia). Mieli lepää nostalgian äärellä!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi