Syystä tai toisesta olen unohtanut tämän foorumin olemassaolon parin vuoden ajaksi.
Death Guard kokoelma on laajentunut kuitenkin tasaiseen tahtiin. Alla vanhaa ja uutta.
Ihka ensimmäiset plague marineni
Demoneita, nämä maalattu joitakin vuosia sitten
Jokin aika sitten tekemäni Daemon Prince. En ole aivan tyytyväinen maalausjälkeen, iho näyttää hieman oudolta. Todennäköisesti laitan pensselipesuun kunhan työpöydälle tulee tilaa.
Tässä marineita jotka maalattu ensimmäisen Death guard codexin aikoihin ( nähtävästi siitäkin on jo pari vuotta vierähtänyt...)
Terminatoreita, asekädet magnetoitu. Tykkään kyllä todella paljon näistä figuista, koitan miettiä tekosyytä ostaa vielä pari laatikkoa lisää (tällä hetkellä armeijassa 10 blight lord termistä)
Mortarion on ollut keskeneräisenä laatikossa kohta pari vuotta, ehkä uuden codexin myötä sekin täytyy viimeistellä..
Seuraavat figut on maalattu lähiaikoina, olen vaihtanut reseptiä muistuttamaan enemmän 30k tyyliä. Nyt on kova pohdinta että maalaanko kokoelmani täysin uusiksi.
Reseptinä käytin Maxime Pastourelin maalausohjetta johon olen lisännyt öljy washin lopuksi.
Panssari on maalattu valkoiseksi ja washattu Seraphin Sepia - Reikland Fleshshade - Thinner medium (1:1:1) sekoituksella.
Trimmit ja koristeet poimittu vallejon copperilla tai AK:n bronzella ja washattu milloin milläkin, haasteena on löytää sopiva metallisävy ja washi kombinaatio joka näyttäisi vanhemmalta mutta ei olisi silti liian tumma.
Aseet maalattu Citadelin Rhinox hidella jonka päälle lisätty typhus corrosion, tämän jälkeen töpötelty Citadelin troll slayer orangea.
Typhus
Chaos marineita
Pahoittelut huonosta valaistuksesta joka näyttää piinaavan minua vuosien jälkeenkin, täytyy perehtyä vähän paremmin figujen kuvaukseen.