Warmachine MK4

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Käärmeen Silmät

Re: Warmachine MK4

Viesti Kirjoittaja Käärmeen Silmät »

Figujen huono saatavuus, figujen huono laatu, sääntöjen huono laatu ja pelin tasapaino-ongelmat on johtanu iloisesti siihen, että puhina on siirtynyt muihin peleihin tai jäänyt puhisematta.

Toki osa näistä ongelmista ja niiden vakavuudet on myös subjektiivisia, joten esim Vaasassa on hurja mk4 meno päällä ja Turussakin on tänä vuonna pelattu.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Käärmeen Silmät kirjoitti: Ti 23.05.2023 09:04 Figujen huono saatavuus, figujen huono laatu, sääntöjen huono laatu ja pelin tasapaino-ongelmat on johtanu iloisesti siihen, että puhina on siirtynyt muihin peleihin tai jäänyt puhisematta.

Toki osa näistä ongelmista ja niiden vakavuudet on myös subjektiivisia, joten esim Vaasassa on hurja mk4 meno päällä ja Turussakin on tänä vuonna pelattu.
Joo, epäilemättä ainakin osittain subjektiivista.

Masiinafigujen saatavuus toki on ollut iso haaste jo pitkään, kun Kickstarter-pelit tukkivat tukkureiden varastoja. Tähän on oletettavasti tulevaisuudessa tulossa parannuksia, kun PP pystyy ulkoistamaan figujen tulostusta ulkomaille esim. Eurooppaan. Nythän niillä on kätyreitä vain Brittilässä, mikä lämmittää EU-alueen sisällä... aika vähän. Itse olen tilannut suoraan PP:n omasta nettikaupasta. Kyllähän siinä aina muutama viikko menee, kun meren yli pitää soutaa.

Printtifigujen laadussa on jonkin verran vaihtelua. Suurin osa on ollut ihan priimaa, mutta jotain olen joutunut pyytämään vaihtoon, mikä on onnistunut kuten ennenkin. Sanoisin, että suunnilleen sama prosentti tavarasta on mennyt vaihtoon kuin vanhoina hyvinä metalliaikoinakin, mutta loppujen kanssa tarvitsee tehdä vähemmän työtä kuin ennen. Kodinturva-aseiksi printtifiguista tietenkään ei ole samalla lailla kuin Mk1 Devastatorista.

Säännöissä on ollut hyvin kummallisia bugeja, jotka ovat hankaloittaneet elämää, kun niiden oli tarkoitus helpottaa elämää. Näitä on melko nopealla aikataululla viilattu ja päivitetty niin, että nyt säännöt ovat minusta paremmat kuin koskaan. On tietty makuasia, tykkääkö uudistuksista, mutta sääntöjen laatu alkaa olla taas kohdallaan. Varmasti tuolla vielä jotain hämäryyksiä on, ja ymmärrän hyvin sen ahdistuksen, että muutamassa kuukaudessa on tullut tosi paljon päivityksiä, vaikka virallisesti beta-vaihe päättyi jo.

Pelin tasapainosta en osaa sanoa, kun en ole juuri päässyt pelaamaan. Olen kylläkin kuullut isoilta pojilta, että paperilla ongelmallisilta näyttävät jutut voivat tosielämässä olla paljon vähemmän ongelmallisia. TheoryMachinen ongelma tällä hetkellä on vielä se, että ihmiset katsovat figujen statteja ja sääntöjä Mk3-linssien läpi (tämän tunnistan itsessänikin), kun Mk4 pelaa kumminkin eri tavalla. Mutta koska sinulla ilmeisesti on käytännönkin kokemusta, sopiiko kysyä, kuinka monen pelin perusteella olette tulleet tulokseen, että pelin tasapaino on merkittävästi ongelmallinen, ja mitä skenaarioita olette pelanneet? Oletteko proxyttäneet vielä julkaisemattomia nappuloita, vai pelanneet niillä modeleilla, jotka ovat nyt saatavilla?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Anteeksi kun olen tyhmä ja kysyn, mutta nykyään siis pitää pelaamiseen olla appi? Siis lähinnä kun olen pohtinut palaamaan skeneen sitten MK2 ajan jälkeen (MK3 melkein aloitin, mutta elämä on), niin on melkoisen hakusessa taas mikä on validia ja mikä ei (aineskin minun mercenary armeija koki kovaa runtua MK3 aikaan :D). Sen verran kumminkin tykännyt wanhasta PP linjauksesta "mikään vanha nappi ei ole turha", mutta nykyään taitaa olla asia eri?
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
The Captain
Valvoja

Aasimar kirjoitti: La 14.10.2023 20:05 Anteeksi kun olen tyhmä ja kysyn, mutta nykyään siis pitää pelaamiseen olla appi? Siis lähinnä kun olen pohtinut palaamaan skeneen sitten MK2 ajan jälkeen (MK3 melkein aloitin, mutta elämä on), niin on melkoisen hakusessa taas mikä on validia ja mikä ei (aineskin minun mercenary armeija koki kovaa runtua MK3 aikaan :D). Sen verran kumminkin tykännyt wanhasta PP linjauksesta "mikään vanha nappi ei ole turha", mutta nykyään taitaa olla asia eri?
Joo, tuo appi on melko tarpeellinen. Nyt ilmeisesti saatavilla myös tietokoneelle, jos ei halua tai voi käyttää puhelimella. En ole varma, saako sieltä jo tulostettua kortit paperille, mutta se ominaisuus on ainakin työlistalla, jos ei valmis. Sääntökirjaa ei ole enää fyysisenä, mutta sovellusversiossa on hyvin toimiva hakemisto - ja suurimman osan säännöistähän me osaamme jo. Ja appi on ilmainen - kuukausimaksulla saa lisäksi fluffia yms., mutta säännöt ja stattikortit ovat ilmaiset. Vanhana puhelinsovellusten vihaajana olen suorastaan yllättynyt, miten helposti olen oppinut, jos nyt en tykkäämään niin ainakin suvaitsemaan tuota uutta appia.

Pelistä on kaksi varianttia: Prime ja Unlimited. Prime-armeijat (sekä Mk3-aikaiset että uudet) ovat sisällöltään hyvin rajallisia, vähän kuin theme forcet ennen vanhaan, mutta ilman theme bonuksia. Unlimited-formaatissa taas saa käyttää kaikkia faktion nappuloita, ja ainakin periaatteessa kaikki Mk3-aikaiset modelit ovat siinä formaatissa edelleen olemassa. Osa Merceistä ei enää toimi faktioille, ja osa taas on ruvennut heilastelemaan faktion kanssa niin, ettei toimi enää merceille, mutta ne ovat aika vähissä.

Unlimitedissä on toki vähän sama ongelma kuin olisi pelannut Mk3:a ilman theme forcea - ähky valinnanvaran suhteen, kun kaikki 20 vuoden yksiköt ovat oikeasti käytettävissä samassa listassa.

Primessä Mercit kärsivät edikanvaihdoksesta vaihtelevasti riippuen vanhasta teemasta. Steelheadit, Piraatit ja Kääpiöt ainakin näyttävät olevan melko entisellään, vaikka yksikkökokojen muutokset ym. tietty jonkin verran muuttavat listan sisäistä dynamiikkaa. Flame in the Darkness ja Llaelese Resistance sen sijaan lakkasivat olemasta, mistä olen vähän hapan.
Aasimar

The Captain kirjoitti: Ma 16.10.2023 18:55
Aasimar kirjoitti: La 14.10.2023 20:05 Anteeksi kun olen tyhmä ja kysyn, mutta nykyään siis pitää pelaamiseen olla appi? Siis lähinnä kun olen pohtinut palaamaan skeneen sitten MK2 ajan jälkeen (MK3 melkein aloitin, mutta elämä on), niin on melkoisen hakusessa taas mikä on validia ja mikä ei (aineskin minun mercenary armeija koki kovaa runtua MK3 aikaan :D). Sen verran kumminkin tykännyt wanhasta PP linjauksesta "mikään vanha nappi ei ole turha", mutta nykyään taitaa olla asia eri?
Joo, tuo appi on melko tarpeellinen. Nyt ilmeisesti saatavilla myös tietokoneelle, jos ei halua tai voi käyttää puhelimella. En ole varma, saako sieltä jo tulostettua kortit paperille, mutta se ominaisuus on ainakin työlistalla, jos ei valmis. Sääntökirjaa ei ole enää fyysisenä, mutta sovellusversiossa on hyvin toimiva hakemisto - ja suurimman osan säännöistähän me osaamme jo. Ja appi on ilmainen - kuukausimaksulla saa lisäksi fluffia yms., mutta säännöt ja stattikortit ovat ilmaiset. Vanhana puhelinsovellusten vihaajana olen suorastaan yllättynyt, miten helposti olen oppinut, jos nyt en tykkäämään niin ainakin suvaitsemaan tuota uutta appia.

Pelistä on kaksi varianttia: Prime ja Unlimited. Prime-armeijat (sekä Mk3-aikaiset että uudet) ovat sisällöltään hyvin rajallisia, vähän kuin theme forcet ennen vanhaan, mutta ilman theme bonuksia. Unlimited-formaatissa taas saa käyttää kaikkia faktion nappuloita, ja ainakin periaatteessa kaikki Mk3-aikaiset modelit ovat siinä formaatissa edelleen olemassa. Osa Merceistä ei enää toimi faktioille, ja osa taas on ruvennut heilastelemaan faktion kanssa niin, ettei toimi enää merceille, mutta ne ovat aika vähissä.

Unlimitedissä on toki vähän sama ongelma kuin olisi pelannut Mk3:a ilman theme forcea - ähky valinnanvaran suhteen, kun kaikki 20 vuoden yksiköt ovat oikeasti käytettävissä samassa listassa.

Primessä Mercit kärsivät edikanvaihdoksesta vaihtelevasti riippuen vanhasta teemasta. Steelheadit, Piraatit ja Kääpiöt ainakin näyttävät olevan melko entisellään, vaikka yksikkökokojen muutokset ym. tietty jonkin verran muuttavat listan sisäistä dynamiikkaa. Flame in the Darkness ja Llaelese Resistance sen sijaan lakkasivat olemasta, mistä olen vähän hapan.
Elikkäs spank me down and call me Charlie. Taitaapi pelkästään tuon äppi pakon takia jäädä edes kokeilu mahdollisuus kerran en (vieläkään) omista älypuhelinta :D Tosin epäilen että nyt harmittaa jos joku taannoin ollut lempi figupeli nyt tippuu valikoimista, kerran töiden puolesta olen jo menettänyt kulttuuri/liikunta/matkakorvaus rahaa sen 1000+€ edestä, niin voi muuta sanoa kuin s*** happens :)

Toinen tietty kun olen vaan jättänyt Menothilta jonkinlaisen mk2 säännöillä olevan kööringin joissa suurin osa on konversioita sekä juuri niitä kivoja yksiköitä joista tykännyt aikoinaan. Pitäisi varmaan ihan for s*** and giggles käydä nuo jäljelle jääneet figut läpi ja katsoa onko niistä listan aihetta. Ja mercenaryt on rakenneltu enemmän juuri Llaelin puolustajien pohjalta (jossa harmitti mk2 -> mk3 vaihtuessa gunmagejen tippuminen optiolistalta sekä jo silloin taisi rajautua pois jotain keskeistä myös lisäksi, ei vaan muista mitä), niin pahasti alkaa vaikuttaa että tuokin rankasti konvertoitu teema-armeija on peliteknillisesti roskis kamaa :D Noh onneksi on hyvä hetki alkaa pohtii sitä dioraama projektia noiden figujen pohjalta.

Tosin on tuossa alettu vähän tuomaan wanhoilta parroilta esille, jospa jaksanen vielä jonkinlaisen mk2 (tosin jotkut hurjat heitellyt ilmoille peräti mk1) säännöillä olevan meagahöttömöttö battlen järjestää, for the memory of good ol' times. Periaatteessa miksi ei, mutta tiedä häntä jaksaako oikeasti. Voi laittaa YV:tä jos kiinnostusta löytyneen (varsinkin niiltä jotka silloin vuosia sitten otti osaa moisiin).
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
The Captain
Valvoja

No, kuten sanoin, se sovellus toimii myös tietokoneella. Kortteja vain ei (vielä) saa tulostettua sieltä pihalle, ja näköjään PP:n sivuila oleva Card Database on yhä Mk3-ajassa.

Mutta jos haluaa vain lukea sääntöjä ja statteja ja askarrella armeijalistoja, se onnistuu Windows- ja Mac-koneillakin. Miksei pelaaminenkin onnistuisi, jos tietokone on mukana kulkevaa mallia - minä puolestani en ole vieläkään oikein ole omaksunut tätä nykyajan hömpötystä, että läppärikin voi olla oikea tietokone, ja oma 21-kiloinen keskusyksikköni ei ole helppo kuljettaa repussa tai pyörän tarakalla.
Aasimar

Mahdollisesti. Mutta kieltämäti minun kohdalla erinomaisen harvinainen tapaus joka haluaisi pelata peliä mutta jotenkin nykyteknologia ei vaan ole puraissut häntä vähän (ja siis erittäin vähän) häiritsee häntä. Mutta en pureudu siihen sen kummemmin, varsinkin kun vuosien hiljaiselon jälkeen yritän pohtia onko minulle enää mitään figupeliä olemassa mihin ei tarviaisi panostaa satoja euroja enää :D Ja sattuuko sama asia kuin aikoinaan FaBa/40K että totean minun armeijasta on käytettävissä enää se 10% on vähän masennukseen viittaava. Se vähän mitä nykysääntöjä katsellut, niin melkoisen paljon pitäisi oikeasti lisää painostaa asiaan taas jälleen kerran, mutta on siellä vähän valoakin tunnelin päässä kun oikein kakkulat laitan silmille :D
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

The Captain kirjoitti: Pe 20.10.2023 12:21 No, kuten sanoin, se sovellus toimii myös tietokoneella. Kortteja vain ei (vielä) saa tulostettua sieltä pihalle, ja näköjään PP:n sivuila oleva Card Database on yhä Mk3-ajassa.
Toivottavasti joku taho osaa ladata ja jakaa kortit printattavaksi apista.(== Saa vinkata jos on tiedossa)
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
The Captain
Valvoja

Merimetsä kirjoitti: Ma 23.10.2023 09:38
The Captain kirjoitti: Pe 20.10.2023 12:21 No, kuten sanoin, se sovellus toimii myös tietokoneella. Kortteja vain ei (vielä) saa tulostettua sieltä pihalle, ja näköjään PP:n sivuila oleva Card Database on yhä Mk3-ajassa.
Toivottavasti joku taho osaa ladata ja jakaa kortit printattavaksi apista.(== Saa vinkata jos on tiedossa)
Ainakaan ihan suoraan screenshottien ottaminen ei ole helppoa, koska soveluksen sisäinen asettelu ei ole kortin muotoinen.

Jos jaksaa askarrella, Soul Samurain kortintekosovellus (toimii selaimessa) voi olla ensi hädän ratkaisu. Tuonne toki tarvitsee syöttää käsin kaikki kortin tiedot Warmachine App -sovelluksesta, josta tietenkään ei saa myöskään tekstejä copy-pastettua. Eli työläs ratkaisu.
https://soulsamurai.blogspot.com/p/warm ... -v3_8.html
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Aasimar kirjoitti: La 14.10.2023 20:05 Siis lähinnä kun olen pohtinut palaamaan skeneen sitten MK2 ajan jälkeen (MK3 melkein aloitin, mutta elämä on), niin on melkoisen hakusessa taas mikä on validia ja mikä ei
Sulle tuo uusi Unlimited-pelimuoto lienee juurikin sopiva. Saa pelata faktiosta ihan mitä tahansa. Tosin juuri nyt jokaisen vanhan modelin mk4-sääntöjä ei ole vielä julkaistu, mutta noita on tullut noin faktio per viikko -tahdilla tässä viime aikoina. Jotain merccejä siis puuttuu yhä tällä hetkellä, vaikka paljon siellä jo onkin.

Masiina-äppi on siis nyt jo saatavilla tietokoneelle ja sinne on luvattu korttien tulostamismahdollisuus. Eli jos asennat tuon koneelle, niin voit fiilistellä sääntöjä ja sit printata/printtauttaa kortit, kun se ominaisuus tulee.

Megamättö kiinnostaa, mutta ehdottaisin sinne säännöiksi kuitenkin tätä nykyistä edikkaa ja Unlimited-pelimuotoa.

EDIT: Se desktop-versio löytyy tältä sivulta: https://home.privateerpress.com/warmachine-mkiv/
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Aasimar

Celebdae kirjoitti: Ti 31.10.2023 19:11
Aasimar kirjoitti: La 14.10.2023 20:05 Siis lähinnä kun olen pohtinut palaamaan skeneen sitten MK2 ajan jälkeen (MK3 melkein aloitin, mutta elämä on), niin on melkoisen hakusessa taas mikä on validia ja mikä ei
Sulle tuo uusi Unlimited-pelimuoto lienee juurikin sopiva. Saa pelata faktiosta ihan mitä tahansa. Tosin juuri nyt jokaisen vanhan modelin mk4-sääntöjä ei ole vielä julkaistu, mutta noita on tullut noin faktio per viikko -tahdilla tässä viime aikoina. Jotain merccejä siis puuttuu yhä tällä hetkellä, vaikka paljon siellä jo onkin.

Masiina-äppi on siis nyt jo saatavilla tietokoneelle ja sinne on luvattu korttien tulostamismahdollisuus. Eli jos asennat tuon koneelle, niin voit fiilistellä sääntöjä ja sit printata/printtauttaa kortit, kun se ominaisuus tulee.

Megamättö kiinnostaa, mutta ehdottaisin sinne säännöiksi kuitenkin tätä nykyistä edikkaa ja Unlimited-pelimuotoa.

EDIT: Se desktop-versio löytyy tältä sivulta: https://home.privateerpress.com/warmachine-mkiv/
Ne wanhat pelaajat vaan tuppaa olemaan juuri niin wanhoja, että oikein taida jaksaa alkaa niitä uusia sääntöjä vääntämään, siten edes se mk2 oli puheen alla (ja hooceet yhäkin heitteli ilmoille sen mk1). Itse kävin noita nykyisiä kokoonpanoja läpi ja jotenkin en meinannut saada mitään järkevää aikaan. Pitää odotella että Ashlynkin tulisi edes jollain tavalla tarjolle + jonkinlaiset gunmage kikkailut.

Noh katsoo mihin aika vie, kerran irtisanomisen olen antanut ilmoille ja suuntaus pohjoisempaan tiedossa. Ce'la Vie vai miten se menikään :)
The Captain
Valvoja

Eilisen päivityksen myötä pitäisi kaikkien Legacy-nappuloiden olla nyt myös uuden edikan sovelluksessa. En ole vielä katsonut, minkä kokoisia bugeja ja painovihreholopaisia siellä on, mutta sisällön pitäisi olla nyt saatavilla.
irtephos

Viesti Kirjoittaja irtephos »

Privateer pressillä on aika hyvät Black friday kuukausi tarjoukset:

"ALL LEGACY WARMACHINE, HORDES AND BAHI MODELS 25% OFF
(DISCOUNT SHOWN IN SHOPPING CART)
BLACK FRIDAY MONTH: FREE SHIPPING ON ORDERS OVER $50 TO U.S., CANADA, UK, EU, NEW ZEALAND AND AUSTRALIA
"

Lisäksi tulee battleboxeissa ja core startereissa defensejä kaupan päälle.

En tosin valitettavasti osaa sanoa tuleeko tullissa sitten veroja noihin lisää. Olettasin, että tulee.
----

Laskin, että nyt olen pelannut 11 peliä MK4 säännöillä, mukaan lukien beta säännöt. Minusta nämä on kyllä hyvät säännöt. Menen jopa niin pitkälle, että sanon, että parhaat säännöt. Minusta myös vaikuttaa, että unlimited ja legacy armeijat on ihan tasapainossa uusien armeijoiden kanssa, ainakin näin ns. hupipeleissä.

Uusissa armeijoissa kivointa minusta on tuo, että beasteissä ja warjackeissä on mukavasti ase- ja pää optioita ja warcasterejen spellien listat saa säätää itselleen mukaviksi. Vähiten kivointa se, että ne maksaa aika paljon, mikä on tosin miniatyyripeleissä ihan tyypillistä ja ehkä jopa elin ehto yritykselle. Mutta jos ei perse kestä uusia modeleita (niin kuin minulla on ongelmana) niin aina voi pelata vanhoilla ja tehdä itse proxyjä. Tosin varmaan, jos tuo 80USD per battlebox on hintataso, tai jotain sinnepäin, kun(jos) saapuvat blockhousegamesiin, niin kyllä varmaan vähintään yhden, tai kaksi boxia ostaisin ja jostain vanhoista warmachineista, tai 40k:sta muokkailen sopivat proxy jalkaväet ja soolot. Olisikin oikeastaan ihan hauska kiertokulku, kun jossain vaiheessa muokkasin minun warmachine elffeistä bloodbowlin dark elffejä ja nyt taas jossain vaiheessa muokkaan niistä uudelleen warmachinen uusia vampire elffejä :)
The Captain
Valvoja

irtephos kirjoitti: Pe 17.11.2023 16:00 En tosin valitettavasti osaa sanoa tuleeko tullissa sitten veroja noihin lisää. Olettasin, että tulee.
Privateer Press toimittaa tuotteet "Delivered duty paid" -periaatteella, eli kohdemaan alvi (24 %) kerätään ostoskorivaiheessa. Kokonaishinnan näkee siis ennen maksun hyväksymistä. Paketti käsitellään kuitenkin tullissa, jonne sitten ilmoitetaan, että "verot peritty etukäteen", sekä myyjän IOSS-numero (jonka pitäisi näkyä PP:n storen ostoskorisivulla, jos oikein muistan - säästin omaa vaivaani ja tallensin sen tietokoneeni työpöydälle, kun Minicrate-tilaukseni takia olen tarvinnut sitä toistuvasti).

Huomattavaa on, että yli 150 euron arvoisista ostoksista saattaa joutua maksamaan erikseen tullia. Tämä riippuu ostettavasta tavarasta. Äkkiseltään tulli.fi:n laskurilla testattuna 300 dollarin "pienoismallien rakennussarjat" -tuotteesta ei joutuisi tullia maksamaan, mutta minulla on hatara muistikuva, että joskus olisi käynyt käytännössä toisin. Saattoi kyllä olla jotain muuta kuin figuja silloin.
The Captain
Valvoja

The Captain kirjoitti: Ti 31.10.2023 09:58 Jos jaksaa askarrella, Soul Samurain kortintekosovellus (toimii selaimessa) voi olla ensi hädän ratkaisu. Tuonne toki tarvitsee syöttää käsin kaikki kortin tiedot Warmachine App -sovelluksesta, josta tietenkään ei saa myöskään tekstejä copy-pastettua. Eli työläs ratkaisu.
https://soulsamurai.blogspot.com/p/warm ... -v3_8.html
Nyt uusimmassa päivityksessä ilmeisesti myös optiona generoida kortit Warmachine App -sovelluksen tietokannasta. En ole vielä testannut (ei ole appia asennettuna työläppärillä). Jotain bugeja ilmeisesti tuossa vielä, mutta kortit myös manuaalisesti editoitavissa ennen printtausta.
irtephos

Viesti Kirjoittaja irtephos »

Kiitos tullitiedoista, The Captain!

Muuten. Blockhousegamesilla on minusta aika kovat black friday tarjoukset tällä hetkellä: https://blockhousegames.net/collections ... st-selling

Khador ja Orgoth startterit 169e. (+posti). Varmaan Cygnar startterikin olisi tarkoitus olla, mutta ehkä ovat tehneet kirjoitusvirheen ja nostaneet sen hinnan 250 => 269. Mutta arvaan, että se ehkä korjataan, jos se on virhe.

Tässäpä kävi nyt niin, että minusta tuli tämän tarjouksen myötä Khadormies...tai ehkä enemmänkin paluu Khadoriin, kun on minulla joku ihan pieni unlimited Khador myös olemassa, jolla en ole pelannut pitkään aikaan.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

The Captain kirjoitti: Ma 20.11.2023 14:32
The Captain kirjoitti: Ti 31.10.2023 09:58 Jos jaksaa askarrella, Soul Samurain kortintekosovellus (toimii selaimessa) voi olla ensi hädän ratkaisu. Tuonne toki tarvitsee syöttää käsin kaikki kortin tiedot Warmachine App -sovelluksesta, josta tietenkään ei saa myöskään tekstejä copy-pastettua. Eli työläs ratkaisu.
Nyt uusimmassa päivityksessä ilmeisesti myös optiona generoida kortit Warmachine App -sovelluksen tietokannasta. En ole vielä testannut (ei ole appia asennettuna työläppärillä). Jotain bugeja ilmeisesti tuossa vielä, mutta kortit myös manuaalisesti editoitavissa ennen printtausta.
Tää muuten toimii todella hyvin. Ei tartte nykertää käsin käytännössä mitään, ellei halua. Tosin saa ihan siistejä omia taustoja kortteihin halutessaan.
https://soulsamurai.blogspot.com/p/warm ... or-v4.html

Kuva
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”